Daygame af ikke-gamer

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Daygame af ikke-gamer

Indlægaf Kaizer » søn 5. mar 2017 16:32

Thebond skrev:Ja kaizer når de er påvirket. Fuckbois udstiller sig som alfa hanner, og ja de scorer en del. Men inderst inde er de pussies, lige så snart promillen er væk, bum så er de en flok pussies.

Haha, jeg kan huske, at Tim snakkede om at have en ’delusional sense of coolness’, altså hvor fyre som er gode med kvinder typisk tænker ret højt og positivt om sig selv, hvilket så afspejles i deres adfærd, selvom de måske objektivt set intet har kørende for sig i deres liv på mange andre planer :D

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gregersen » søn 5. mar 2017 17:08

Thebond skrev:JollyJumper

Glem nu de PUA materialer, du spilder din tid. Sørg nu for, bare at få elimineret alle dine fears og anxieties, så vil du score automatisk ;)

Jaer lad din bror prøve det!, det er skide sjovt! :lol: . Men by the way det er svært at få gode biler i Danmark, det er lige præcis derfor jeg vil flytte med en ven til USA og opstarte noget som vi har planlagt, der er det meget nemmere og billgere at få en fed bil ;)

Kaizer

Ja kaizer når de er påvirket. Fuckbois udstiller sig som alfa hanner, og ja de scorer en del. Men inderst inde er de pussies, lige så snart promillen er væk, bum så er de en flok pussies.

Billede

Jeg har ikke noget imod diskussionen men hvorfor er du egentlig på det her forum?

Du kommer jo bare og proklamerer alt det som mainstream media promoverer; alt hvad et forum som dette forsøger at bevæge sig væk fra.
"Se godt ud, bare drik dig lam, hav en fed bil og brug en masse penge" --> Det er jo LIGE PRÆCIS det vi ikke har lyst til...

Eller, nu skal jeg da ikke tage de andres ord i munden selvfølgelig, men det er i hvert fald derfor jeg benytter forummet; og jeg tror på det har været den oprindelige tanke bag dets eksistens.

Hvis du mener at have en Maserati er godt game, så er det fair nok, men så gå ind på bilgalleri.dk og tag den med dem; det synes de nemlig også :-)
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf JollyJumper » søn 5. mar 2017 18:03

Kaizer skrev:
Thebond skrev:Ja kaizer når de er påvirket. Fuckbois udstiller sig som alfa hanner, og ja de scorer en del. Men inderst inde er de pussies, lige så snart promillen er væk, bum så er de en flok pussies.

Haha, jeg kan huske, at Tim snakkede om at have en ’delusional sense of coolness’, altså hvor fyre som er gode med kvinder typisk tænker ret højt og positivt om sig selv, hvilket så afspejles i deres adfærd, selvom de måske objektivt set intet har kørende for sig i deres liv på mange andre planer :D

Min første in-field-erfaring med game var, da jeg tog en RSD-bootcamp med Tim som instruktør i 2006. Jeg tænkte lige præcis på det der med delusional sense of coolness, da jeg jeg læste den her del af definitionen af fuckboi: "They think they are the shit when they aren't."
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Thebond » søn 5. mar 2017 20:40

JollyJumper

Lyder nice den måde du eliminerer frygten på og tillykke med sucessen. Lyder da spændende den måde du har gjort det på, men ved sku ikke meget om den teknik du fortæller ;)

Gregersen

Mærkelig konlusion? Du læser jo slet ikke hvad jeg skriver?
Jeg er jo direkte imod fuckbois og det der brug penge samfund, jeg hader dem når jeg ser dem i klubben med en 6 liters? Jeg ryster altid med hovedet når jeg ser dem?

Fed Bil er så noget helt andet end 6 liters. Du skal bare være kasseassistent for at have råd til 6 liters. Men når det kommer til en fed bil så kræver det mere, det kræver lidt wealth og woops der stiger DHV allerede ;)

Fuckbois demonsterer fake wealth, hvor hvis du har en god bil, så er det altså true wealth, det er noget helt andet.

Du kommer jo bare og proklamerer alt det som mainstream media promoverer; alt hvad et forum som dette forsøger at bevæge sig væk fra

Du glemte bare RSD, det synes forumet godt om.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Gregersen » søn 5. mar 2017 21:14

Lyder nice den måde du eliminerer frygten på og tillykke med sucessen. Lyder da spændende den måde du har gjort det på, men ved sku ikke meget om den teknik du fortæller ;)

Gregersen

Mærkelig konlusion? Du læser jo slet ikke hvad jeg skriver?
Jeg er jo direkte imod fuckbois og det der brug penge samfund, jeg hader dem når jeg ser dem i klubben med en 6 liters? Jeg ryster altid med hovedet når jeg ser dem?

Fed Bil er så noget helt andet end 6 liters. Du skal bare være kasseassistent for at have råd til 6 liters. Men når det kommer til en fed bil så kræver det mere, det kræver lidt wealth og woops der stiger DHV allerede ;)

Fuckbois demonsterer fake wealth, hvor hvis du har en god bil, så er det altså true wealth, det er noget helt andet.

Du kommer jo bare og proklamerer alt det som mainstream media promoverer; alt hvad et forum som dette forsøger at bevæge sig væk fra

Du glemte bare RSD, det synes forumet godt om.

Fair - beklager fejlfortolkningen :-) Er glad for vi ser øje-til-øje på tingene.
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf JollyJumper » søn 5. mar 2017 21:28

Jeg havde vist heller ikke forstået det helt perfekt, hvis det er Mode One, du mener: https://www.youtube.com/watch?v=g_aU6e2AWQ0
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Thebond » tirs 7. mar 2017 08:44

Kaizer skrev:

Ja og det er så her hvor samfundet begynder at være sørgeligt. Kender en masse super flittige fyre der får topkarakter på UNI, de kan virkelig være en god partner da de vil have en høj indkomst og de har desværre ikke rigtig succes med kvinder.
Og så ser man disse fake fyre der høre med til "Drug and Sex" klassen og de har mere succes, aj ajajaj hvor er det irriterende at se på. :evil:

Synd, Synd og synd...
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » tirs 7. mar 2017 11:28

Der er intet, som er synd. Hvis de kun har fokuseret på at få 12 på uni, men forsømt også at beherske den del af deres liv som handler om kvinder og relationer, så har de IMO ikke forstået meningen med livet. Jeg er selv stor fortaler af, at man balancerer tingene. Den sociale og emotionelle intelligens du kultiverer igennem at være ude og snakke med en masse mennesker, er i øvrigt også noget af det, som der kigges mest efter ude i virkelighedens erhvervsliv foruden eksamensbevis med 12-taller.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game