Why social-networking is so important

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Why social-networking is so important

Indlægaf Desire » tirs 28. feb 2017 20:16

Hvorfor du skal gøre social-networking til en fast til af din hverdag
Jeg har i noget tid haft lyst til at skrive et indlæg om networking, siden jeg læste en skrive noget om det herinde.
Mange herinde vil nok kunne genkende, at det er noget man får tudet ørene fulde af, når man bevæger sig ud i erhvervslivet. Især indenfor iværksætteri og i den finansielle sektor, hvor jeg primært har været. Det kan godt blive lidt trættende at høre på.

MEN!

Det er ikke uden grund, at man skal høre på den samme forelæsning igen og igen. Skal man bruge et job er anbefalinger guld værd, da man typisk kan springe køen over, og da vi lægger så meget i anbefalinger. Det er helt naturligt. Vi er alle skræmte eller mere skeptiske over for det ukendte. Når en inden for det kendte (en ven eller kollega) giver en anbefaling eller et stamp-of-approval, så betyder det utrolig meget, da en del af den skepsis, der kunne foreligge vil forsvinde.

Jeg kan ikke stresse nok, hvor meget det vil styrke din karriere at lære at blive en god networker, og ikke mindst også at tage del i steder, hvor du har muligheden. Selv om muligheden reelt set kan være et busstopsted, det er derfor man har opfundet elevator pitches.

Hvad har det med game at gøre?
Jeg sidder selvfølgelig ikke og skriver dette på et pickup forum for, at pointen skal være erhvervsrelateret. Jeg ser store ligheder mellem networking og game. Og jeg mener, at game har gjort mig til en bedre networker. Networking handler om at være social, og at interesserer sig for andre mennesker og spørge ind. Om at gribe en mulighed. Om at tage action og at turde at gøre det, når det gælder.

Forskellen er ikke meget større end, at det ene kan give dig et job, og det andet kan give dig et blowjob.

Få et mere konstant supply af piger igennem networking
Måske har du set How I Met Your Mother, og du kan huske, at Barney i et afsnit har en ringe-maskine, som automatisk ringer ud til random bimbo's, så han altid har en ekstra pige i baghånden og aldrig løber tør. Den arbejder automatisk for ham.

Det samme kan du gøre med networking af piger!

Jeg har den sidste tid fået mange henvendelser fra piger, uden at have gjort noget. Overhovedet. Lad mig uddybe det lidt:

I min tid i USA havde jeg med utrolig mange piger at gøre. Som i... Rigtig mange. Jeg k-closede omkring 25-30 og havde sex med 13. Flere af de piger jeg kyssede med, skete der ikke meget mere med, men jeg havde efterladt et positivt indtryk, og pludselig en dag er hun der, og klar på at blive til et f-close. Samtidig har jeg snakket med minimum 3-400 flere. Dette ser jeg lidt som en form for reklame. De ved hvem jeg er. Det øger sandsynligheden for, at de vil approache mig til en fest, ift. hvis de ikke kendte mig.

Lad mig give et par konkrete virkelige eksempler:

- Juleaften var jeg i byen. Til et afterparty snakkede og flirtede jeg i 10 minutter med en sød pige. Fik ikke nummer eller noget. Fandt hende på facebook. Spurgte hende direkte, om hun ville komme over. Hun takkede nej. Ud af det blå skrev hun til mig her i januar. En fyr hun har snakket med i 10 minutter? Hun spurgte bare, hvordan det gik. Hun bor i Tyskland, men kommer til Danmark til Maj. Mon ikke hun skriver igen der? Det tror jeg er sandsynligt.

- For to weekender siden var jeg i byen. Jeg havde en kanon aften. PÅ trods af, at jeg kyssede rundt og forsøgte at pulle en fransk cutie, nåede jeg kortvarrigt at gøre et godt indtryk på en pige, som en af mine venner kendte. Næste jeg ved, prikker hun til mig på facebook dagen efter. Lidt skriven frem og tilbage, og hun ønsker at mødes og "putte".

- En tysk/polsk pige fra USA, som også havde en kæreste, skrev til mig i dag. Hun skal sikkert også til København. Hvorfor skulle hun skrive, hvis ikke hun vil ses?

- En svensk pige, som kom til Danmark til en USA-reunion, havde nok hørt lidt fra veninder, for selv om hun er super hot, var hun tydeligt interesseret i mig før vi nogensinde havde snakket sammen 2on2. Jeg kyssede hende så let som ingenting. Hun vil gerne ses igen når vi har chancen.

- Ud af det blå ringede min ekskæreste i går, og ønskede at komme forbi til en eller to flasker rødvin. Igen serveret på et sølvfad. (Ikke sagt, at det er en vej andre burde gå ned af lol.)

En kort historie lang, så er læringen jeg vil give, at man kan skære ned på sit spam-approach game i byen, og man behøver ikke, at day-game hver eneste dag, hvis man ønsker et mere fast supply af piger.
Det handler om, at det er et numbers game. Jo flere du snakker med, og jo flere du får vist din interesse til, jo flere vil du havde muligheden for at møde. Altid vær glad og imødekommende, og vær ikke bange for, at vise din interesse. Et godt indtryk kan gives på 90 sekunder.
Jeg har utroligt gode erfaringer med bare at være social, venlig og, have det sjovt. Bare et godt indtryk og en form for interesse. Man behøver ikke push/pull og enså masse andet. Her skal hun bare lægge mærke til dig.

Der er selvfølgelig ingen tvivl om, at det her er for en, der er erfaren socialt og for den ekstroverte. Man må udnytte sine styrker, og jeg mener de som er gode sociale, haf et stort potentiale her.

Keypoints er her at være så social, som du kan være. Og ABC: Always Be Closing. Du behøver ikke nødvendigvis få hendes nummer. Men kan du ikke nå at eskalere eller hun skal videre eller what ever, så bare få sagt: "Ærgerligt. Jeg synes eller, at du er vildt sød." En dag vil du måske poppe op i hendes bevidsthed. Præcis ligesom reklamer virker. Det handler om, at hun har mødt dig og synes om dig, fremfor aldrig har mødt dig eller hørt (ja player rygter kan åbenbart også arbejde for en) om dig.

Det her er, hvad jeg vil kalde en hjørnesten i social gaming. Det kan give dig et fast supply af kvinder, og uden at du skal "game" særlig meget. Du skal bare være social. Og vise (lidt) interesse.

Ovenstående er grunden til, at jeg har haft sex med tre kvinder den sidste uge. Uden at gå i byen.
Senest rettet af Desire ons 1. mar 2017 01:18, rettet i alt 2 gange.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: Why social-networking is so important

Indlægaf Kaizer » tirs 28. feb 2017 21:40

Snakkede faktisk med en ven om præcist det her. Hvis man har været i kontakt med mange piger, efterladt et godt indtryk, ikke brændt broen eller været retardo (still working on that one..), så har de det med random at poppe op i ens liv igen, når man mindst venter det/er mest abundant. Der er også et begreb for dette inden for game, det hedder ‘Pickup pension.’
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Why social-networking is so important

Indlægaf Desire » ons 1. mar 2017 01:19

Ja lige præcis. Bare ikke fucke op. Be normal. Be social.

Som vi har snakket om før, er det her selvfølgelig for den ekstroverte, men vi må jo hver især spille på vores styrker.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game