Quick spørgsmål om komplimenter.

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Quick spørgsmål om komplimenter.

Indlægaf Rebinho » tirs 28. feb 2017 23:56

Hey, jeg syntes jeg bliver heldigvis en del bedre og bedre til det med pickup, men har 2 sprøgsmål.

E af mine kammerater mener at give tøser komplimenter, for at score dem, er en dårlig ting.
Hvor ofte skal man give en kompliment, og i hvilken grad må det være?(Alstå du mega sød, eller du pisse flot, osv osv)

2. Online dating(Nu bruger jeg altså facebook, til tøserne jeg møder). Hvad skal man skrive til tøserne der?
Skal man være lidt kæk,med at give nogle komplimenter som, du sød, og flotte øjne osv? Eller hvad skal man gøre for at fortælle hende indirekte, jeg vil score dig?

Jeg mega confused, specielt når det kommer til online dating.
Rebinho
Fætter kanin

Re: Quick spørgsmål om komplimenter.

Indlægaf Kaizer » ons 1. mar 2017 01:01

Rebinho skrev:Skal man være lidt kæk,med at give nogle komplimenter som, du sød, og flotte øjne osv?

Det er lidt Knaldperle-metoden, du er ude i der:

Men for at vende tilbage til spørgsmålet, så kender jeg fyre, som rigtigt søde, og andre som er total douchebags. Stilarter variere.
Det vigtigere er at forstå de underliggende principper bag hvorfor tingene virker, og derfra så gå ud, eksperimentere og rafinere.
Frem for at vi fortælle dig præcist hvad du skal skrive, og hvornår du skal gøre dette, så er det vigtigere at forstå det sted, det hele kommer fra.
Eksempler på underliggende ting er core confidence, drawing state from within, self-amused not reaction seeking, leading, open-hook-close, etc.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Rebinho » ons 1. mar 2017 01:10

Så det forkert at være sådan ikke også, alstå som knaldperlen? Jeg syntes bare det virker alt for offensivt ^^
Rebinho
Fætter kanin

Indlægaf Desire » ons 1. mar 2017 10:04

Læs dig frem til det. Der er blevet skrevet meget PU materiale om komplimenter.

En tommelfingerregel er at komplimentere hendes person og handlinger fremfor udseende. Fordi du skiller dig ud, og fordi de komplimenter spiker flere emotions.
Fx: "Jeg kan virkelig godt lide den udstråling du havde, da du trådte ind i lokaket."
Fx:
"Du er virkelig behagelig at snakke med"

Man kan også bringe lidt push/neg ind over:
"Du har godt nok en fantastisk god humor af en HA Jur. at være".
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Gnome » ons 1. mar 2017 18:34

Komplimenter er aldrig dårlig game, hvis sagt på den rigtige måde. Hvis du oprigtigt komplimenterer hende for at gøre hende glad/sprede god stemning osv. så giver du value. Det er noget piger tænder på. Hvis din bagtanke er "Jeg må hellere komplimentere hende for at kneppe hende senere", så kan hun mærke det og du går fra at give value til at tage value - hvilket er no go. Meget simpelt: Komplimenter for at sprede god stemning og gør hende glad - ikke fordi du tror hun så gerne vil bolle dig. Følg den regel og du kan komplimentere hende indtil hun bliver tilstrækkelig træt af at høre det og bare gerne vil sutte din pik.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Desire » ons 1. mar 2017 22:37

Det er virkelig key at lære at give opritige komplimenter.

Den der tommelfingerregel med ikke at komplimentere udseende. Den tænker jeg aldrig over. Eller.. Som i. Jeg ville sjældent komplimentere en super foxy pige for hendes udseende. Because she knows. Så hvad giver det hende af værdi i sidste ende? Men hvad nu hvis jeg havde lagt mærke til noget specielt ved hende, som hun måske ikke er vant til at høre. Så giver jeg mere værdi. Og jeg vil gerne få hende til at have det godt. Uden at komplimentet skal resultere i fisse.

Så altså.. Ofte følger jeg tommelfingerreglen... Men nogle gange så siger jeg bare, hvad jeg tænker. Hvis hun har store og fyldige læber, skal hun da vide, at jeg synes de ser ud til at være gode at bide lidt i.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Tilbage til Generelt om The Game