Hvordan finder jeg en kæreste?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvordan finder jeg en kæreste?

Indlægaf M_Theman » tors 27. apr 2017 01:55

Ja som overskriften siger?

Lidt mere detaljeret, så er jeg noget til et punkt hvor jeg gerne vil finde en kæreste, jeg har kun været sammen med to, som har været kærester, som jeg har mødt via skole og en ven. Jeg er 21 år, jeg vil forsøge mig via tinder, Instagram måske messenger, hvad med dating sites er de stadig relevante idag?

Jeg er det seneste år modnet meget op, dvs. Jeg både har taget min livsstil og generelle være måde og andet op til revudering, og faktisk skiftet helt tøjstil begyndt at træne ( har altid gjort via kampsport, men nu seriøst kost og bodybuilding ) som har gjort jeg er væsenligt større og mere hakket.

Men hvordan gør man lige her? Jeg er ikke den score Karl og generelt meget nervøs og usikker omkring piger, har ikke rigtig erfaring med at skrive og mødes med random
Piger. Har godt læst diverse guides herinde
M_Theman
Nyklækket

Re: Hvordan finder jeg en kæreste?

Indlægaf Kaizer » tors 27. apr 2017 16:08

Jeg vil sige, at det er lidt ligemeget hvor og hvordan. Jeg har selv mødt piger online, på Tinder, Jodel, street, I byen, igennem venner, samt på studie, job og igennem mit frivillige arbejde. Jo flere du møder, desto mere komfortabel bliver du, og jo større chance er der for at finde en, som du har god gensidig kemi med i forhold til kæreste :)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » lør 29. apr 2017 15:07

Mit syn på tingene er ret forsimplet at tiltrækning er en ligning som du kan studere og få en generel (aldrig en perfekt og fuldkommen) forståelse af. Studiet af tiltrækning er pretty much game - så i en nøddeskal? Hvis du vil være en god sælger, en god håndværker, så må du sætte dig ind i faget. Det samme med tiltrækning. Eller du kan gøre som resten af den danske befolkning og bare lade livet tage dig i den retning det nu engang flyder (lad "skæbnen" bestemme). Hvis du ikke kan lide den sidste model så start med "the basics" som du også lyder til at gøre, få styr på dit shit - træn, vær glad, bliv mere selvsikker og gå ud og mød nye mennesker. Der er et godt wingmanforum herinde som jeg personligt har brugt og fået 8-9 nye rigtige gode venner, ligesindet og wingmen. Held og lykke :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » søn 30. apr 2017 21:10

Ny video, meget apropos...

Step 1: learn how to love yourself, a kickass girlfriend is not just gonna show up in your life and complete you, you need to learn how to complete yourself first!

Step 2: learn social dynamics, you wanna get a girlfriend? Once she shows up for that split second, you gotta be ready. People always think about how to get a girlfriend that it's easy and it will "just happen" but that's not true, you want a girlfriend, you gotta MAKE THINGS happen!

Step 3: get abundance. Yep, in order to learn how to get a girlfriend you need to learn how to get girls in general. Scarcity needs to, and it needs to be replaced with abundance. Why? Because your future girlfriend has abundance too and you want to match her.

Step 4: pick the best girlfriend out of all the girls you've been meeting.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Generelt om The Game