Kvinde med spørgsmål :-)

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Kvinde med spørgsmål :-)

Indlægaf aioli » man 31. jul 2017 16:14

Hej :)

Lige til orientering - jeg er kvinde :)
Jeg har netop læst bogen "The game" og har tænkt over om jeg nogensinde har mødt en fyr, der brugte de metoder. Det tror jeg ikke at jeg har. Jeg ville høre jer om det egentlig virker for jer? Kan I virkelig score lige præcis den kvinde I vil have? Også på længere sigt (forhold)?

Kan man bruge samme metoder på mænd? - Og ellers - er der så en opskrift man kan bruge til jer mænd også?
Jeg har været på singlemarkedet i godt og vel fem år efterhånden og kunne egentlig godt snart tænke mig en fast partner.
Jeg håber I kan give mig nogle fif til hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg er godt klar over at alle mænd er forskellige, men I har da trods alt en mandehjerne :D
Såå.. Hvad søger I en kvinde? Hvad skal hun gøre for at slå benene væk under jer?
aioli
Nyklækket

Re: Kvinde med spørgsmål :-)

Indlægaf Thebond » man 31. jul 2017 17:21

aioli skrev:Hej :)

Jeg har netop læst bogen "The game" og har tænkt over om jeg nogensinde har mødt en fyr, der brugte de metoder. Det tror jeg ikke at jeg har. Jeg ville høre jer om det egentlig virker for jer? Kan I virkelig score lige præcis den kvinde I vil have? Også på længere sigt (forhold)?

Kan man bruge samme metoder på mænd? - Og ellers - er der så en opskrift man kan bruge til jer mænd også?
Jeg har været på singlemarkedet i godt og vel fem år efterhånden og kunne egentlig godt snart tænke mig en fast partner.
Jeg håber I kan give mig nogle fif til hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg er godt klar over at alle mænd er forskellige, men I har da trods alt en mandehjerne :D
Såå.. Hvad søger I en kvinde? Hvad skal hun gøre for at slå benene væk under jer?

Bogen er en pseudoscientific fantasy.
Den skal læses som et eventyr/fiction. Ingen har brugt teknikker fra bogen på dig, da de er opdigtet.

Hvad søger I en kvinde?

Du kan læse lidt på denne tråd, hvor vi diskuterer om det :)

viewtopic.php?f=35&t=3953
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf aioli » man 31. jul 2017 17:27

Hvordan score jeg fx ham på dit billede ude i hjørnet? Han er kraftedme den lækreste mand i DK!
aioli
Nyklækket

Indlægaf Desire » man 31. jul 2017 20:14

Sølvdreng er sgu da ikke den lækreste xD... Er du til mega følsomme selvoptagede mænd haha? :D

Lækkert brugernavn btw. bliver helt sulten.
aioli skrev:Hej :)

"Brugt de metoder" -> tilbage til game's tidligere stadie, brugte mange 'canned' metoder. Dvs. at man sagde nogle helt bestemte ting til ALLE piger. Og alle 'gamers' sagde det samme. Det er der ikke så mange, der gør længere.
Verden er jo nu engang sådan, at du ikke kan score en kvinde (eller mand) med bestemte sætninger, tricks, metoder etc.

Intet salg for en telefonsælger ender med et 'aktivt salg.' Han kan derimod overbevise modparten om at tage en 'aktiv købsbeslutning.' Parallel til game: Du kan ikke snyde en pige til at ville med dig i seng, men du kan overbevise hende til aktivt at sige ja.

Sidenhen har et bredere publikum været med til at ændre, hvad game er og hvordan det bruges. Virkeligheden er den, at de "metoder" virkede, ikke pga. det der eksplicit blev sagt, men derimod det man UDTRYKKER. Man udstråler, selvtillid, charme, humor, komfort osv. Og det kan man sagtens udstråle/udtrykke, uden at sige: "hokus, pokus, fi......"

Til dit andet spørgsmål: "har det virket for nogen af jer?", så er svaret JA. Ikke at sige helt bestemte sætninger, men mest af alt at tage action og kontinuerligt føre samtaler med kvinder for at øve sig. At blive god til at score er ikke anderledes end at lære at cykle. Det kræver, at man prøver, og fejler og falder, men lærer af sine fejl og udvikler sig.

Vigtigst af alt handler det at score egentlig bare om kommunikation. Det handler om, at man har en seksuel interesse, og skal lære at kommunikere den ud på en måde, der fanger og interesserer modparten. Også kaldet flirt.

Mange tidligere og nuværende brugere har været sammen med 100... 200... 300 partnere seksuelt, og personligt kan jeg også godt skrive under på, at jeg sagtens kan tage en med hjem fra byen, når det passer mig. Jeg har også bedre chancer end 99 % af alle andre mænd til at pege på den pige jeg allerhelst vil have og få hende. Men den del er stadig den aller sværeste. Game er i høj grad et numbers game. Man lægger an på 20. Får nummeret på 15. Får svar fra 10. Tager på date med 8 og knalder 5.

Men man kan godt blive en kvali-gamer. Det tager bare tid.

Dit sidste spørgsmål: "Hvad søger I, i en kvinde?": Nu er vi jo alle forskellige, men vi har alle en abe-hjerner, og der er ligeså mange fællestræk blandt os mænd, som vi gamers har fundet i jer kvinder.

Feminin, sød, god humor, smilende, optimistisk, glad, god socialt, udadvendt (vigtigt for mig), pæn mm.

Personligt søger jeg feminine kvinde(r). Jeg synes, at der er stor mangel på dem i Danmark, og jeg synes, at kønsrollerne i Danmark er blevet helt smadret af ligestilling og kvinders selvstændighed, jantelov mm. (ikke at kvinder skal bebrejdes). Jeg er derfor stor fan af Østeuropæiske piger samt latinaer, spanke, italienske, græske etc. Jeg synes, at dynamikken mellem mand og kvinde i Danmark er blevet rigtig dårlig.

Jeg søger en kvinde, der lader sin mand være en mand. Jeg gider ikke høre på, at hun 'selv kan hænge et billede op'. Vi mænd føler os værdsat og maskuline, når hun piver over at svinge hammeren, og beder sin store stærke mand komme og gøre det for hende. Jeg gider heller ikke trækkes med på Hay-udsalg eller i IKEA på en søndag, for at kigge på pudder til sofaen, for det er for mig røv kedeligt, og kvinder glemmer nogle gange, at de selv faktisk ikke tænder på en fimset mand. Mænd glemmer også at sige fra. Der skal derfor være en god dynamik og forståelse for, at vi har hver vores interesser, og kan finde en gylden mellemvej, hvor vi begge er vores bedste 'selv'.

Jeg søger kvinder, der kan FLIRTE. Af førnævnte grunde oplever jer også, at langt størstedelen af mænd og kvinder i dagens Danmark har glemt, hvordan man flirter. Jeg danser selv en masse latin, hvor danskere er i undertal, og har derfor set utallige gange, hvordan det fungerer i de sydlige nationaliteter (samt ved rejser). De er langt bedre til alt dynamikken mellem mand og kvinde, og igen må jeg bare konstatere, at det er helt smadret i Danmark.

Jeg søger kvinder, der godt kan være selvstændige, men samtidig også godt kan lide at få holdt døren og 'blive passet på'. Det er trods alt den rolle manden skal have fra naturens side - spørg du mig. Omvendt, gider jeg ikke en kæreste (hvis det er sådan en vi snakker om), der ligger derhjemme hver fredag, når jeg er i byen, og bare venter på, at jeg kommer hjem.

Jeg søger kvinder og personer generelt, som er socialt vellidte, da jeg selv er det, og finder det tiltrækkende med udadvendte personer, der er god til at møde mange mennesker, frisk på at opleve verden, er nysgerrig og elsker at lære og opleve. Det at ville opleve og være nysgerrig elsker jeg.

Tilbage til det generelle plan, er jeg meget tiltrukket af humor, generel verdensopfattelse og at have gode sociale skills; alt fra hvordan man kommunikerer, smiler, griner, inviterer andre ind i varmen osv.

Hvad kan man gøre som kvinde?:
Aldrig vær frembusende (det er ikke feminint), men lær stadig hvordan man fanger en mands interesse, men lad ham vise maskulinitet og tage skridtet for at igangsætte flirten.
Udseende betyder vildt meget første gang - ISÆR for mænd. Sørg for at være flot klædt, gerne på den lidt sexede måde (hvor man kan se former), uden at det skal være slutty. Og at lægge en god make-up skader heller ikke (uden at det skal være tykke lag. Personligt er jeg meget til naturlige piger).
Lær at være god til at konversere og have en sjov og let samtale. Og især hvis du kan blande flirt ind i en samtale, så er det bare pisse tiltrækkende. Bait, hook, release; altid læg brødkrummer ud, men vendt på at fisken (manden) selv hopper på krogen.
Udstråling betyder utrolig meget. Vær glad og hav altid en optimistisk og positiv tilgang til alt (vedmindre din mormor lige er død).
Kommunikation: Lær at kommuniker godt. Så bliver du også god til at skabe attraction.
Vær 'the prize': Personligt knalder jeg gerne piger, jeg lige har snakket med i 15 minutter på en bar. Men ift. kæreste-potentiale så har alle mine eks'er været nogle, der var en smule 'uopnåedelig' og ikke noget jeg vandt på 5 sekunder. Det er tiltrækkende at være uopnåelig. Vi vil alle gerne have, det vi ikke kan få.
Lad være med at svare på sms hvert sekund, lad ham arbejde lidt for sagen osv. Det er faktisk ligesom cubansk dans. Man danser tæt ind til hinanden, og så går man væk fra hinanden igen, for lige at lege lidt, før man går tæt sammen igen. Bait, hook, reel, release -> repeat.

Du fik den lidt kringlede udgave. Du er velkommen til at komme med direkte spørgsmål, så skal du også få mere direkte svar.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf aioli » man 31. jul 2017 20:51

Tak for dit uddybebene svar Desire. :)

Jeg ligger særligt mærke til du skriver man ikke skal være frembrusende.
Hvordan mener du?

Jeg er MEGET åben. Snakker til alle omkring mig (især efter et par drinks) og kan stortset snakke med alle slags mennesker. Jeg griner altid og snakker om alt mellem himmel og jord. Jeg tror måske at mændene ser det som at jeg istedet flirter med alt og alle? Det er ikke min intention overhovedet. Jeg snakker bare med dem der lige er i nærheden. Er det at være frembrusende? :roll:
aioli
Nyklækket

Indlægaf Chacruna » man 31. jul 2017 21:03

Med mig tæller det ikke ned, hvis kvinder svarer hurtigt, tværtimod, hvis hun er langsom om at svare tager jeg det som et tegn på hun ikke er interesseret, og så er der større risiko for jeg dropper hende for at slippe for at spilde min tid.
Ligeledes tæller det ikke ned for mig hvis kvinder er direkte.

For kvinder der gerne vil score er det vigtigste at være nem. Specielt tidligt i interaktionen. Det betyder vær positiv og smil og imødekommende. Jeg ville sige gå efter og lær at sætte pris på one-Night-stands istedet for at gå direkte efter en kæreste.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Desire » man 31. jul 2017 22:06

aioli skrev:Tak for dit uddybebene svar Desire. :)

Jeg ligger særligt mærke til du skriver man ikke skal være frembrusende.
Hvordan mener du?

Jeg er MEGET åben. Snakker til alle omkring mig (især efter et par drinks) og kan stortset snakke med alle slags mennesker. Jeg griner altid og snakker om alt mellem himmel og jord. Jeg tror måske at mændene ser det som at jeg istedet flirter med alt og alle? Det er ikke min intention overhovedet. Jeg snakker bare med dem der lige er i nærheden. Er det at være frembrusende? :roll:

Ingen årsag. Det er altid spændende med en kvinde herinde i ny og næ. Vi kan jo lære meget fra hinanden.

Det er kun mega cool at være udadvendt og mega social, som jeg også påpegede tidligere. Mødte dog eksempelvis en pige fra Århus i USA, som var lig dig, dog frembusende (primært pga. punkt 1).

Med frembusende mener jeg et par ting.
1. Ikke være en attention-whore (beklager ordvalget), men lære at få folks opmærksomhed naturligt (lyder som om, at du har tjek på det, da du er socialt vellidt). Du kender typen, som bryder ind midt i samtaler o.lign. fordi hun/han har behov for at føle sig set/bemærket. Not cool.

2. Den frembusende type i byen: Skal bruge hele dansegulvet, skråle højt med på alle sange, drikker sig kamp stiv og væææælter rundt. Finder så en fyr, der i brænderten ligner mig (;-)), og vælter ind over mig og lægger vulgært an på mig. Overhovedet ikke sexet og slet ikke flirt. Bare rent "du er et stykke kød. Can I have?".
- Spillet, skarpe replikker, finessen, det subtile tænder mig. Det viser som regel også højere IQ, når man er bedre på disse punkter. Men det er jo klart også et match på mig, da jeg er den lidt mere intellektuelle type end Brian far Amagerbrogade. Derved ikke sagt, at jeg ikke af og til også bare tænder på en pige helt generelt, og resten efter "hej" egentlig er lidt ligegyldigt.

Jeg kender mange piger, der bøvser højlydt, slår prutter om kap med drengene osv. Der er helt sikkert mænd, der er til det. Jeg kan godt lide en pige, der holder sig lidt mere tilbage og ikke behøver at være 'højlydt' omend hun meget gerne må være 'lydt' (maker det sense? - tilbage til nr. 1). Ikke en kedelig 'pæn' pige, og ikke at hun skal gå på listetær og skide regnbuer, men hun er ikke en af 'gutterne'.

Jeg synes, at mange af de mere frembusende træk er mere maskuline, og det ser man på ingen måde hos latinamerikanske kvinder og de andre jeg før omtalte. Hvad jeg oplever i Danmark er, at polerne er fjernet i kønsrollerne, og vi er mødtes mere inde på midten. Mænd er blevet mere feminine og kvinder vice versa. Det sænker den gensidige tiltrækning, da vi jo netop er tiltrukket af polariseringen, og at genfinde lidt af det og genskabe tiltrækningen, tror jeg kunne hjælpe mange parforhold, som bliver suppestej og is.

I forhold til selve flirten og scoringsagten elsker jeg subtil øjenkontakt, og synes efter at have gamet i mange år, at det nok er punkt numero uno, når det kommer til at vurdere, om en anden person er interesseret. At forstå og lære at bruge øjenkontakt, og kaste et ekstra blik og alt det der, er virkelig en game changer. Ekstra øjenkontakt = tillid = connection på det lidt mere personlige plan = der er altid en eller anden form for interesse, om så den er venskabelig, seksuel etc.

Brugeren, Kami, herinde er også en kvinde og en af de mest erfarne kvindelige gamers.
Hun har skrevet et par guides til kvinder, der ligger herinde. Generelt er hun nok en fortaler for at gøre noget ved udseende. Generelt bliver man vurderet utrolig meget på udseende på tinder og i byen, hvor de fleste vælger at lede efter en af det modsatte køn, om det så er for en One Night Stand (ONS) eller en kæreste. Nok også derfor, at de fleste af sådanne relationer enten ender i ONS og en akavet morgen eller korte forhold.

Personligt har mine år i byen og lidt på tinder lært mig, at jeg ti gange hellere vil finde en kvinde igennem en aktivitet, hvor vi har lært hinanden at kende over længere tid. Begge mine sidste forhold var ligeså meget et venne-forhold, som et kæreste forhold. Og for mig er det svært at gå direkte til sex og intim kontakt, og så bygge en god connection op. Det bliver simpelthen for omklamrende, hvis ikke en god connection opstår med det samme. Derfor vil jeg hellere den anden vej, og tror det er mere optimalt at møde sin kommende kæreste igennem sin tennis-træner end i sengen efter en våd aften på Bar7.

Stod det til mig, burde game være at 'aflære' alle de unoder vi har tillært os i samfundet. Primært den skræk vi alle har, for at snakke med en vi er vilde med. Eller ham den helt vildt søde og flotte fyr. Vi burde lære at tage kontakt i dagligdagen. Når man spotter hende eller ham den helt specielle i Føtex, hvor man får kriller i maven og bare så meget har lyst til, at personen får øje på en - SÅ GØR DET DOG SELV.
Vi burde lære, at møde vores partnere naturligt i dagligdagen og ikke være afhængig af 3 long icelands og tømmermænd uge efter uge efter uge.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game