Komme ind i gamet igen...

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Komme ind i gamet igen...

Indlægaf SeizeTheDay » lør 5. aug 2017 14:33

Jeg er en fyr på 38 der gerne vil ind i kampen igen så at sige.

Mit problem er at jeg er ret introvert/tilbageholdende/genert. Jeg vil gerne blive meget bedre til at vove, tage en chance og skabe kontakten til en kvinde. Ja gribe dagen/øjeblikket så at sige.

Har i nogle anbefalinger til at komme igang og komme over min angst for at kontakte en kvinde? Ja komme ud over rampen. Når først kontakten er etableret kører det ret godt for mig, da jeg er nærværende, rolig, god til at lytte og spørge ind.

Jeg har overvejet at tage et scorekursus f.eks. her https://www.score-coach.dk/scorekursus-special-edition, men synes det er ret mange penge for bare en weekend.

Jeg bor i Aarhus. Er der nogen der kender steder hvor folk mødes og hjælper hinanden. Møder ligesindet. Går ud og øver. Ja arbejder med at komme ud over sin angst med at tage kontakt og få et afslag.

Gode forslag modtages gerne, da jeg virkelig har brug for at komme ind i livet igen.
SeizeTheDay
Nyklækket

Re: Komme ind i gamet igen...

Indlægaf DML » lør 5. aug 2017 14:36

Jeg flytter selv til Århus nu her og kan da godt give dig et skub. Jeg er dog ret presset på tid p.t., men skal nok give lyd fra mig når jeg får tid. Send mig evt. en PM på siden.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Generelt om The Game