Steder Århus (2018)

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Steder Århus (2018)

Indlægaf math341c » fre 20. jul 2018 21:20

Heyoo, det har været noget tid siden jeg sidst har været på forumet. Tingen er den, at jeg skal flytte til midtjylland snart, hvor min nærmeste storby er Århus ;) Det kan godt være nogen har allerede skrevet det herinde osv. Men jeg er interesseret i en opdateret liste og steder 2018.

Så jeg er selvfølgelig interesseret i 'clubbing' i Århus, så tell me mennesker. Kan i anbefale nogen gode klubber, hvor der bliver givet den gas? Jeg er kun interesseret i klubber hvor der bliver givet den gas med en d-jay.
Jeg er IKKE interesseret i barer med live musik osv.

Jeg er interesseret i klubber hvor der er fokus på energisk og højt musik med godt dance floor, blitz effekter og mange lys i farver ;). Det skal helst være klubber hvor man 'bare' kan komme ind og behøver ikke at bestille et bord.

Håber i kan hjælpe!

Hav en fantastisk dag!
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Midtjylland Øst

Re: Steder Århus (2018)

Indlægaf Happytalk » man 23. jul 2018 10:14

Din alder er angivet til 21.. så dj steder:
- old Irish
- kuhstall
- train
- Bernhart
- a bar
- Hornslet

Har kun nævnt dem der har dj. Der er sikkert også nogle jeg har glemt :-)

...tror sku aldrig jeg har bestilt bord de sidste 13 år og det er gået ganske fint :-):-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 13+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Chuck Norris

Indlægaf math341c » man 23. jul 2018 16:08

Tak ven ;)

Nu må jeg se hvordan folk fester i midtjylland ;) :lol:

Det' godt man ikke behøver at bestille bord ;)
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Indlægaf Helflugter » ons 1. aug 2018 09:10

Ud fra din beskrivelse, så tror jeg godt du kan slette Kuhstall og Old Irish fra den liste.
Godt nok har de DJ, men sådan som du beskriver dine ønsker, så tvivler jeg på at de steder vil falde i din smag.
Der er mere fadølsfest over begge steder og det lyder ikke til at være det du gider.

Jeg vil tilføje Lou Lou til listen, selvom jeg ikke husker om de har DJ.
Prøve også at tjekke Shen Mao og Hekkenfeldt ud. De lever ikke op til alle dine krav, men det er mit bud på steder du måske/måske ikke, vil finde interessante alligevel.
Helflugter
Gummi Tarzan

Indlægaf DML » fre 3. aug 2018 20:31

Jeg er lidt i samme båd. Leder dog efter de mere eksklusive steder. Hvad er der af lidt mere eksklusive steder i Århus, så der er en lidt større mængde 9-10ere at øve sig på? Helst i aldersgruppen 18-22.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf math341c » søn 5. aug 2018 17:14

Helflugter skrev:Ud fra din beskrivelse, så tror jeg godt du kan slette Kuhstall og Old Irish fra den liste.
Godt nok har de DJ, men sådan som du beskriver dine ønsker, så tvivler jeg på at de steder vil falde i din smag.
Der er mere fadølsfest over begge steder og det lyder ikke til at være det du gider.

Jeg vil tilføje Lou Lou til listen, selvom jeg ikke husker om de har DJ.
Prøve også at tjekke Shen Mao og Hekkenfeldt ud. De lever ikke op til alle dine krav, men det er mit bud på steder du måske/måske ikke, vil finde interessante alligevel.

Tak :) Jeg må se havd der er bedst. :)
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Indlægaf math341c » man 20. aug 2018 17:50

Tog et kig i Århus sidste weekend med bilen, og kæft det er en awesome by. Folk går da helt amok om natten :D

Jeg var bare på udkig så jeg har dannet mig et 'map' inde i hovedet, hvor stederne ligger.

Indtil videre ser det ud til at Bernhardt er det mest eksklusive sted, der har en god d-jay :D
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Tilbage til Generelt om The Game