Picking up om dagen er jo overkill

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Picking up om dagen er jo overkill

Indlægaf math341c » man 23. jul 2018 20:59

Her på det sidste har jeg sådan lidt tænkt over tingene, det der med at picke kvinder op om dagen, altså på gaden, supermarkeder, butikker osv.
Der går jo så mange fine smukke damer rundt især i storbyerne, man misser så mange, når man ikke approacher.

Jeg må indrømme at det er jo pæn overkill og easy mode for folk som kan 'komfortabelt' picke kvinder op om dagen. Jeg kan sku ikke 'komfortabelt', kun hvis jeg tvinger mig selv, men dem der har lært at gøre det komfortabelt er jo overkill.

Jeg har sådan sat tingene ind i perspektiv og er kommet til konklusionen at der er jo absolut ingen konkurrence, cockblocking, isolering fra venner og veninder osv om dagen, de problemer er jo pist væk når man vil møde kvinder om dagen, altså jeg har ikke set en eneste fyr i mit liv approache en kvinde om dagen i en storby,i Danmark endnu.

Så pickup om dagen er jo en ultra fordel og overkill. Altså næsten ingen fyre gør det? Den eneste ulempe jeg har hørt det er at kvinder ikke forventer at blive forført om dagen, men ellers er der ikke andre.

Men jeg kan se at det ikke er 'normalt' i Danmark at gøre det. Når jeg fortæller mine venner at jeg har forsøgt at møde kvinder om dagen i butikker osv, siger de at det er meget unomralt og mærkeligt hmmm. :roll:

Men jeg har ofte tænkt over det, hvorfor klubber eller barer, jo det er fedt at møde kvinder i festlige områder, men kvinder er jo overalt right?

Nybegyndere burde da starte med at snakke med kvinder om dagen og ikke om aften. Det er jo meget nemmere, når man sætter tingene i perspektiv. Grunden til man tænkter det er svært, det er jo fordi samfundet har hjenevasket at det åbenbat ikke er normalt at picke kvinder op om dagen.

:D
What is the sound of 3 hands clapping? If you answer that, you never need any pickup technique.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danish Psycho

Re: Picking up om dagen er jo overkill

Indlægaf Maru » man 23. jul 2018 22:55

når du gå ind i kiosken og køber smøger, er det så mærkeligt hvis du har haft en fed dag og at imorgen bliver mindst ligeså godt, at liige komplimentere eller spørge til noget tredje?
Når du køber tøj i butikken er det så mærkeligt at spørge ind til tøjet/design?

Det er ikke noget "daygame". Lyt til hvad de siger med interesse, bidrag med god energi og hvis samtalen går godt, tag chancen og lav planer med dem.
At tage ud for at "daygame" eller "nightgame" er overkill, hellere tage ud for at lave noget du kan godt lide og være social som bonus. Synes også at målet burde være at finde nogen man er kompatibel med frem for at score en 10'er eller noget i den stil.

Hvis du skal score en 10'er, så skal du selv, som minimum, være en 10'er.

Just my opinion.
Maru
Bølle Bob

Indlægaf math341c » tirs 24. jul 2018 10:04

Hmm jeg får ikke din post. Hvad jeg skriver om, det er at hvis man uden problem approache kvinder om dagen, så er det overkill, fordi der er næsten ingen fyrer der gør det og det er jo nemt.

når du gå ind i kiosken og køber smøger, er det så mærkeligt hvis du har haft en fed dag og at imorgen bliver mindst ligeså godt, at liige komplimentere eller spørge til noget tredje?
Når du køber tøj i butikken er det så mærkeligt at spørge ind til tøjet/design?

Det forstår jeg ikke, jeg snakker ikke om at approache med unskyldinger og evt hvis man er i samme situation. Jeg snakker om direkte approaches, hvor man sgier hvad man mener. Altså du ser en kvinde du vil snakke med, så approacher du og fortæller lige præcis hvorfor du approachede.

Hvis du skal score en 10'er, så skal du selv, som minimum, være en 10'er.

Uddyb
What is the sound of 3 hands clapping? If you answer that, you never need any pickup technique.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Indlægaf DML » tirs 24. jul 2018 12:02

Jeg har lidt travlt, så det bliver et kort svar:
Efter min mening burde nybegyndere starte med night game. Daygame kræver flere balls, er mindre diskret, der er længere mellem hvert set, samt stiller højere krav til dit game for success. Night game er bare nemmere.

I forhold til det du stiller spørgsmålstegn ved omkring du skal være en 10er for at score en 10er, så er jeg enig. Piger er tiltrukket af værdi. Game virker fordi du agerer som en person af høj værdi. Approacher du en 10er, og du selv er en 6er, så vil der være ting i din måde at agere på som placerer dig som en 6er, hvilket gør hun afviser. Du kan måske være heldig at hoppe 1-2 trin op af stigen, men overordnet set er det svært. Todd V har et koncept omkring leveling behaviour som beskriver det noget bedre. Du kan måske finde noget om det på yt
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Hoodoo Master

Geografisk sted: Jyllands hovedstad

Indlægaf math341c » tirs 24. jul 2018 15:45

Efter min mening burde nybegyndere starte med night game. Daygame kræver flere balls, er mindre diskret, der er længere mellem hvert set, samt stiller højere krav til dit game for success. Night game er bare nemmere.

Nah. Jeg siger igen, i night pickup er der så mange forhindringer, så er der alphaer der skal håndteres, så skal man isolere, så skal man stå som den bedste når man sidder med et set, så er der cockblockers og generelt mange andre fyre der konkurrerer mod dig.

Om dagen findes disse problemer ikke. Jeg er enig i, at det kræver mere balls, men det handler om hvor god man er til at håndtere sin frygt, hvis folk lærer at se situationer i fugleperspektiv ligesom jeg gør, står man ærgeligt over for sig selv og ser at der ikke kan ske det væreste. Altså der kan bare ske en rejection og folk vil kigge, ikke mere. Det ser meget skræmmende ud i frø perspektiv, men ikke i fugle.

Jeg tror problemet ligger i at folk i Danmark ihvertfald, har accepteret idéen at kønnene møder hinanden om natten og ikke om dagen, og selvfølgelig er der også dating apps. Og så føles det unormalt at møde kvinder om dagen.

Jeg har haft en ven, der aldrig kunne få en kæreste når han gik i byen om aften, endten var de for fulde og ikke kunne huske noget næste dag, ellers var der kommunikation fejl pga larm osv.
Han gjorde tingene modsat, han ville finde en kæreste om dagen, da han gik på gaden approachede han en kvinde ved et busstoppested, som han nu er kæreste med til i dag. :roll:

iger er tiltrukket af værdi. Game virker fordi du agerer som en person af høj værdi. Approacher du en 10er, og du selv er en 6er

Ja ved sku ikke hvad dette er for en mærkelig skala i tror på, men lad mig sige: Bare det at du approacher en kvinde om dagen og siger hvad du mener, det er i sig selv en udstråling af høj selvtillid og modenhed. :)
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Indlægaf Desire » tirs 24. jul 2018 16:26

Jo mere du øver dig, jo bedre bliver du. Det er en ret simpel universel sammenhæng.

Hvis du vil være god til nightgame kan du blive det. Vil du være god til daygame kan du blive det.

Har man først fået færten af, hvordan dynamikken i nattelivet fungerer, kan det være vanvittig let at hive en kvinde hjem.. hver aften.

Har man først lært, hvordan daygame fungerer, kan det blive hverdag at hive kvinder hjem fra Føtex.

Der er fordele og ulemper ved begge. Selvfølgelig er der klare fordele ved daygame. Det er hvad man gør det til.

Selvfølgelig er det lettere at score en 10'er, hvis man selv er 10'er. Selvfølgelig er det sjældnet, at en 6'er kan score en 10'er.

Det er ikke rocket science.
Det er ikke rocket science at score kvinder.
Det har aldrig været rocket science.
Det er manglende action og vilje, der er udfordringen for 99 %. Forskellen er hvem der gør det der skal til.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » tirs 24. jul 2018 21:52

Hvis du vil være god til nightgame kan du blive det. Vil du være god til daygame kan du blive det.

Stadigvæk, hvis du er doven og ikke orker nattelivet, fulde mennesker, jaloux fyre osv, så er dagen det rigtige valg. Ikke alle kan lide larm, fulde mennsker osv. Kan dog godt lide D-jay klubs som jeg har åbnet en anden thread om.
Men jeg kan stadig ikke lide fulde mennesker. Om dagen fx i Føtex som du nævner, det er jo gold, en tom motorvej åben for dig. Der er stille, og lille chance for kommunikations fejl da begge parter er ædru (forhåbentiligt) og der ikke er larm og de andre ting jeg nævnte. Det bedste det er at ingen blander sig, ingen veninder eller konkurrenter.

Det er ikke rocket science at score kvinder.
Det har aldrig været rocket science.

Nå okay, det lyder som lidt anti-pua som er fair nok. PUA community for det til at lyde som om det er 'rocket science', med alle de millioner af teknikker og guides man kan finde på nettet og bøger :D
Men er helt enig, faktisk burde mænd går rundt og have sex med så mange som mulige for at sprede racen.

Det er manglende action og vilje, der er udfordringen for 99 %

Du nævner det alle selv-hjælp guruer fortæller men har aldrig givet nogen gavn. Folk vil gerne tage action, men der grunde til de ikke kan.
Så længe man har nogle negative overbevisninger om sig selv der er tilknyttet negative følelser, kan du tage action til du dør og ikke få nogen success.

Tror godt du kan huske mig herinde, var gymnasie drengen der havde ekstrem AA. Game har ikke gavnet mig overhovedet for at være ærlig.
Jeg endte med at heale mig selv fra AA hvis man kan kalde det, da jeg først så hvad det her AA var og disse negative følelser var rent faktisk, kunne jeg endeligt ændre mig selv.

BTW: Jeg kan godt huske jeg mødte dig som en af de første herinde. Jeg læste din log, og jeg kan læse at du fik fisse for første gang da du gik på gym i 1.G, så kan man jo komme til konlusion at du har allerede kunnet forføre piger uden du kendte game. Så har do jo allerede været god til at lave damer i forvejen. Mange af os, eller mange af folk der søger PUA kommer den anden vej rundt. Det er jomfruer eller bare mænd der ikke kan score, og så lærer de game.
Men successrate er meget lav, man kan bare kigge ind på reddit/r/seduction/.

the rich get richer and the poor get poorer

Dem der har været gode til at score bliver bedre og dem der er dårlige til at score bliver dårligere. Med mindre man er mønsterbryder ;)
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Indlægaf Fame » tirs 24. jul 2018 22:13

Uden at kende til dig, og blot ved at læse dine indlæg, tyder det på, at du forholder dig mest til tænkte scenarier.
Du skriver “tror” og kommer med forklaringer på forestillede problemstillinger (night-game).

Det er ærgerligt, at du i mine øjne forkaster meget erfarne gutters forklaringer fremfor din teori - b.la. ved at kalde det ‘anti pua’. Erfaringer der ikke er kommet de garvede folk gratis, da alle har deres issues at slås med.

Så, hvis vi dog skal holde os indenfor den klassiske pua (som er lidt uddateret), så vil jeg anbefale dig, at du bruger den normale pua-metodik.

Du har en teori om day- og night-game. Brug en intensiv måned på hver af af stilarterne, skriv en udførlig log - og først derefter - danne dig meninger.
Med andre ord; dine sysnpunkter har tyngde når de er solidt field-testet.

Indtil da er det desværre kun tanke-eksperimenter.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf DML » tirs 24. jul 2018 23:28

Synes din post er ved at være pænt off-topic, så jeg tænker jeg godt lige kan skrive den her:

Det jeg lidt læser bag linjerne er, at du ikke har meget erfaring med piger, du har svært ved at se sammenhængen i game, og forskyder du skylden væk: "rich people get richer, poor people get poorer".

Jeg var selv jomfru for under 1 år siden, men har været sammen med over 20-30 piger de sidste måneder. Been there, done that. Du kommer ikke videre ved at forskyde problemet på at du tror andre har det nemmere. Du kommer videre ved at grow some balls, og tage dig sammen. Så tag action, eller accepter at du er der du i i dag, og at det ikke kommer til at ændre sig. Stop med at læse for meget Pua materiale, gør som Fame siger og læs det gamle og prøv dig frem i stedet. Jo mere Pua materiale du læser, jo mere kommer du op i dit hovede. 90% action, 10% teori gælder stadig. Du får et stærkt inner game ved at få reference experience fra dit outer game.
Hvis du har nemmest ved daygame, så gør det. Ingen tvinger dig til night game.

Valget er dit.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Hoodoo Master

Geografisk sted: Jyllands hovedstad

Indlægaf math341c » ons 25. jul 2018 10:23

Åh yearh sorry for off-topic, jeg blev bare lidt irriteret over Desire's 'just take action'. Der skal mere til end bare at take action.

'just take action' princippet virker ikke og det ved vi alle sammen, og det siger alle guruer, der er ingen grund til at dykke og spille dum i det.
Hvis i alle mener at det handler om at bare 'take action' hvorfor eksisterer dette forum så?

forskyder du skylden væk

Jeg ved ikke hvad du snakker om, jeg siger jo hvordan tingene er. Fordi det er sådan det er og ser ud.

Du kommer ikke videre ved at forskyde problemet på at du tror andre har det nemmere

Hvornår har jeg sagt at de andre har det nemmere?

accepter at du er der du i i dag, og at det ikke kommer til at ændre sig

Jeg har tydeligt skrevet hvordan jeg har ændret mig, men der hvar ihvertfald ikke ved hjælp af 'Just take action' princippet. Men det er også lige meget, jeg lever ikke i et mareridt mere som jeg gjorde før.

Hovsa, en der har taget meget action og har ingen sucess fået: https://www.reddit.com/r/seduction/comments/2b1brm/is_daygame_a_waste_of_time/

Man jeg kan godt se hele problemet, jeg kan godt se det hele. Det handler om at se tingene hvordan de virkelige er, men at jeg ikke har erfaring med piger, det må i sku selv om hvis i tror det, jeg ved godt hvad jeg er bedst til :D
Så igen du kan tage action alt det du vil og fejle hele dit liv. Der er ikke nogen grund til at køre et program om og om igen, når der er fejl i koden vel?

Men ja, lidt træls med off-topic, det var ikke nødvendigt, hvis der ikke blev fyret fis af med 'take action' princippet.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Næste

Tilbage til Generelt om The Game