Picking up om dagen er jo overkill

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Picking up om dagen er jo overkill

Indlægaf Fame » ons 25. jul 2018 16:26

Jeg mener, at dine argumenter lyder direkte fjollede math...
Men, der er dog mange veje til målet (flere veje end jeg kommer til at kende og forstå) så jeg vil se frem til at læse, hvordan du finder en effektiv vej i praksis.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf math341c » ons 25. jul 2018 18:04

Fame skrev:Jeg mener, at dine argumenter lyder direkte fjollede math...
Men, der er dog mange veje til målet (flere veje end jeg kommer til at kende og forstå) så jeg vil se frem til at læse, hvordan du finder en effektiv vej i praksis.

Hey fame, det kan godt være jeg går direkte. Jeg synes folk er blevet meget offensive og defensive siden jeg begyndte at pille ved de overbevisninger folk har herinde.
Det er objektivt set det jeg siger. Der er tusinde af mænd der hopper på PUA vongen, hvor sucessrate er lav, gad vide hvorfor, og lad nu være med sige at det er alt sammen folks skyld og de ikke tager action.
Det præcis derfor sådan et sted som reddit er perfekt når man er skeptisk og man gerne vil vide om noget er legit før man prøver det.

Men nu laver jeg lige off-topic hvis du så meget gerne vil vide det...

Det der 'tag action' duer ikke.

Der er kun én effektiv vej og det er at åbne øjnene og se tingene som de faktisk er, det er ikke en specifik teknik, ikke noget der kan skrives med ord, det er noget du skal gør for dig selv og finde selv ud af hvordan du gør.
Det skete for mig 10 måneder siden, hvor jeg fandt ud af at alle de PUA teknikker som jeg har brugt så meget tid på har ikke givet mig gavn. Jeg gjorde det folk sagde herinde studere teknikker gå ud og prøve dem i praksis og se hvad man kan gøre bedre, det er det man kalder for game right?. Der var ikke nogen positiv udvikling desværre.

Men folk herinde er jo så stærkt overbevist om at game giver garanteret fisse, og hvis en fyr kristiserer game, så får han ingen fisse, ligesom jeg blev stemplet her med det samme efter mine 2 posts. :?

Men jeg har ikke forstået hvad 'game' er helt rigtigt. Nogen siger det er specifikke teknikker, cannede rutiner (være det falske 'jeg'), rutine modeller, cannede sætninger eller bare selvudviklings modellen.

Men jeg havde lukket øjne, det var problemet.

Take action med lukkede øjne virker ikke, selv-udvikling kan ikke se med lukkede øjne.

Rigtig god dag.
What is the sound of 3 hands clapping? If you answer that, you never need any pickup technique.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danish Psycho

Indlægaf DML » ons 25. jul 2018 18:27

Se game som at åbne en dør. Hvis du tager action, men bliver ved med at gå ind i den, så er du dum. Men tager du smart action, og prøver noget andet når det første ikke virker, ja så ender du med at åbne døren. Trial and error. Smart action, ikke bare action.

Skærer du PUA helt ind til benet:

Åben og få pigen til at snakke
Vis interesse, men sæt dig selv som the prize
Få hende til at vinde dig over, og kvalificer+diskvalificer hende
Skab en unik vibe - playful, roleplay, jer to mod verden ish.
Få hende med hjem

Hver enkel teknik kan smides i en af de ovenstående kategorier. Hvis du ikke har styr på HVORFOR teknikkerne virker, så kan du ikke bruge dem. Du får ikke en pige til at kvalificere sig til dig, hvis hun ikke ser dig som the prize f.eks.

Det der har gjort jeg har udviklet mig er en helt basal formel. Hvad går galt? Hvorfor går det galt? Hvad kan JEG gøre ved det/anderledes? og så har jeg forsøgt det. Helt basal trial/error.

Game er simpelt, men svært at lære. Der er meget bullshit derude, men kommer du ind til kernen og er skeptisk overfor hvad du læser, så er der altså også meget der virker. Det er helt sikkert ikke noget for alle, men det virker. Det kan man ikke komme udenom. Prøv at læs den her artikel: https://www.psychologytoday.com/us/blog ... eally-work
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Hoodoo Master

Geografisk sted: Jyllands hovedstad

Indlægaf Kaizer » ons 25. jul 2018 21:40

Når det kommer til de ting,som er mest eftertragtede i livet, vil succesraten altid være meget lav, pga. det kræver noget særligt at opnå det.

Personligt tænker jeg ikke, at det er folks skyld, da vi alle er født med forskellige forudsætninger, og man aldrig er forpligtet over evne.

Der er en lillebitte plads blandt de succesfulde i pickup, men den tilhører udelukkende de flotte, hårdtarbejdende, intelligente og talentfulde få af os.

Resten er for grimme, dovne, uintelligente og talentløse. Det har intet med "game" at gøre som sådan, men med menneskerne i det og deres ofte lidt for opskruede forventninger, godt hjulpet på vej af marketing. Folk som vil sælge dig noget.

Sorry hvis det var lidt råt for usødet, men tænker også, at det var meget ærligt.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » tors 26. jul 2018 12:12

Math.. vi har aldrig mødtes.
Gider ikke køre en diskussion videre, der ikke kommer nogen vejne for nogen af os. Så det bliver sidste indlæg fra min side.

Du misser rigtig mange af de pointer vi skriver og lytter ikke. Ingen af os har taget 'game' i forsvar. Jeg kunne ikke give en mindre fuck for, hvad du synes om konceptet.
Det vi argumenterer imod, er din argumentationsretorik. Du skriver en masse postulater, som om de var fakta. Men Føtex er ikke ideelt for alle. Det er ikke en sandhed. Et støjende byliv med fulde mennesker er ikke tåbeligt - for alle. Og du glemmer, at du mener at sidde med alle konklusionerne i en alder af sikkert 17 år. Du er oppe imod personer dobbelt så gamle som dig, og du tror stadig, at du har fat i den lange ende. Din manglende ydmyghed, er din udfordring. Jeg troede sgu også, at jeg havde regnet hele verden ud, da jeg var 20. Men for hvert år jeg bliver ældre indser jeg, at jeg ved endnu mindre.

Ift. debatten om hvad der er rigtigt og forkert, må du indse, at verden ikke er sort og hvid. Det handler snarere om, at hver mand er unik og forskellig og deraf har vi forskellige præferencer.

Du misforstår hvad 'det at tage action' er, og hvad 'game' er.

Game er ikke teknikker. Game er ikke det her forum. Eller de værdier vi står for. Game er simpelt 'kunsten at forføre kvinder'. Om du så gør det med penge, alkohol, canned åbnere eller what not. Det hele handler om at score kvinder. Der er ikke nogen sand vej. Der er uendeligt mange veje. Og så er der en masse erfaring og empiri fra folk, som har øvet sig i årevis og lært af det.

At tage action betyder ikke at gå ud hver dag og stoppe piger på gaden og sige canned materiale. At du siger, at det at tage action ikke virker, er noget nonsens. Du drager inferens pba. dine egne oplevelser. Det er er meget tyndt grundlag at bygge fakta på. Har du nogensinde hørt om en forsker, der drager konklusioner på baggrund af sine egne oplevelser? At tage action er at gøre noget. At levere indsatsen for, at man når sine mål. De fleste mennesker drømmer om at blive rige og kendte. De færreste opnår det. I bund og grund, fordi de fleste mennesker ikke har det der skal til og/eller ikke vil lægge det arbejde der kræves for at nå dertil.

At tage action kan lige så vel være teori. Det kan lige så vel være at åbne sine øjne. At tage action betyder intet andet, end at du gør hvad der skal til.

Langt størstedelen der kommer ind i miljøet bliver aldrig en succes, fordi de aldrig får skabt de resultater der skulle til. Det kræver benhårdt arbejde. Det kræver, at man udfordrer sig selv, vil tage ved lære, vil prøve ting af, vil udvikle sig, åbne sine øjne, få erfaring kontinuerligt og være smart omkring, hvordan man gør tingene. Især sidstnævnte har relevans for dig. Hvis man hovedløst går ud i marken og spam-approacher piger, men ikke formår at tage noget lærdom med derfra, så har man gjort det forkert, og skal justere sin tilgang. Men der er alligevel en lærdom. Husk hvad Thomas Edison sagde, hver gang han fejlede på at finde en løsning til en lyspære. At en fejl gav ham mere info om, hvad der IKKE var løsningen. Og dermed et skridt tættere på sandheden

Selvfølgelig har du ikke lært meget ved at tage action, hvis du ikke har formået at finde en smart måde, hvorpå du udviklede dig på. Men se hvor du er i dag. Du føler faktisk der er sket noget, og at du har lært nogle vigtige ting. De ting havde du aldrig lært, hvis du bare havde siddet derhjemme og spillet WoW. Ergo har du taget action, udfordret dit problem, og lært noget ved det. Handling = resultat.

Derudover glemmer du, at PU miljøet også er marketing. Alle vil gerne fortælle, at uanset hvor grim og fattig du er, kan du sagtens score 10'ere. Det er som alt andet af den slags markedsføring bullshit. Ja du kan lære meget, men i sidste ende vil langt de fleste 10'er piger du spotter være sammen med en tilsvarende mand af høj status ift. udseende eller penge mv.

Jeg blev spillet en række kort, der var ret fordelagtige. Mit udgangspunkt var højt. Derfor var min rejse og læringskurve anderledes end din vil være.

Grundprincipperne er de samme. Rejsen er forskellig. Men det hele starter med en villighed til, at starte rejsen (og gennemføre den). Og deraf et ord; action.

Held og lykke med din
Senest rettet af Desire fre 27. jul 2018 09:41, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Maru » fre 27. jul 2018 07:50

math341c skrev:Hmm jeg får ikke din post. Hvad jeg skriver om, det er at hvis man uden problem approache kvinder om dagen, så er det overkill, fordi der er næsten ingen fyrer der gør det og det er jo nemt.

når du gå ind i kiosken og køber smøger, er det så mærkeligt hvis du har haft en fed dag og at imorgen bliver mindst ligeså godt, at liige komplimentere eller spørge til noget tredje?
Når du køber tøj i butikken er det så mærkeligt at spørge ind til tøjet/design?

Det forstår jeg ikke, jeg snakker ikke om at approache med unskyldinger og evt hvis man er i samme situation. Jeg snakker om direkte approaches, hvor man sgier hvad man mener. Altså du ser en kvinde du vil snakke med, så approacher du og fortæller lige præcis hvorfor du approachede.

Hvis du skal score en 10'er, så skal du selv, som minimum, være en 10'er.

Uddyb

Hvis du approacher en med " Jeg vil tale med dig fordi du flot og skal give mig fis" eller noget i den stil, så skal du virkelig være in the zone og være heldig med timing. Har du snakket med en 10'er før? Højt begavet, flot, ambitiøs med stor social cirkel? For det første så har de en mand allerede, for det andet bliver du afvist direkte eller indirekte, medmindre din timing passer med hendes( lige flyttet og kender få i byen, skilt, eller noget andet unormalt.) 10'er befinder dem ikke ret længe på markedet og der er få af dem.
Maru
Bølle Bob

Indlægaf math341c » lør 28. jul 2018 16:26

Kaizer skrev:Når det kommer til de ting,som er mest eftertragtede i livet, vil succesraten altid være meget lav, pga. det kræver noget særligt at opnå det.

Personligt tænker jeg ikke, at det er folks skyld, da vi alle er født med forskellige forudsætninger, og man aldrig er forpligtet over evne.

Der er en lillebitte plads blandt de succesfulde i pickup, men den tilhører udelukkende de flotte, hårdtarbejdende, intelligente og talentfulde få af os.

Resten er for grimme, dovne, uintelligente og talentløse. Det har intet med "game" at gøre som sådan, men med menneskerne i det og deres ofte lidt for opskruede forventninger, godt hjulpet på vej af marketing. Folk som vil sælge dig noget.

Sorry hvis det var lidt råt for usødet, men tænker også, at det var meget ærligt.

Der er slet ikke noget udsødet i det du har skrevet, jeg er meget enig i det her. Jeg ved ikke. Altså jeg tror personligt, hvis man 'virkelig' vil være rig eller picke up modeller eller hvad man du vil, kan man godt, egen vej. Det her er true shit det du skriver. Det er det jeg mener med PUA, PUA er jo ren skær marketing. I dag er PUA community; bøger, dvd, cd'er der gerne vil sælge dig noget. Men tingen er den, jeg fortæller det igen:

Jeg har været på de engleske Pua hjemmesider osv, og der er virkelig folk der tager hård action. De approacher og approacher, prøver at gøre sig bedre, ændre personlighed osv, men de failer og bliver rejected igen og igen. Det er må være noget mere end at bare tage action.

Det jeg mente med at åbne øjne, det er at alle har deres egen blueprint til success. Du kan ikke kopiere nogens success, og det er det guruer vil sælge, at du bare kan kopierer 'deres' sucess. Det har jeg selv fundet ud af. Det handler om 'dig'og din success, det er det hele. Ingen andre kan hjælpe dig. Råd er osv fint. Det er fint at læse om hvordan Bill gates blev succesfuld, men du KAN ikke kopiere hans sucess. Og mange tror det. Alle disse fyre på pickup community, de tror bare de kan læse om Neil Strauss og så bare gør det han gør, men det virker ikke.

Jeg sad nemlig ude i haven i det gode vejr og tænke over det:
At alt PUA er bare et facade, altså det er 'et' game i sig selv i dit hoved, altså at det ikke findes rigitg, og dine sucessrate med damer er baseret på din status, selvtillid osv. Altså det jeg mener med facade, det er alle de teknikker er der for at få dig til at føle mere komfortabel til at dyrke PUA, men i virkeligheden findes der ingen teknikker og det er nok meningen, så man kan sælge Dating produkter til fyre med lav selvtillid og overtale dem at de bare kan lave damer ved hjælp af teknikker og ikke behøver status, selvtillid osv. Der er fyre der aldrig har dyrket PUA og laver mange damer. Vi kan se at teknikker virker perfekt for nogen og virker slet ikke for nogen, der må være noget under facaden.

Er enig med dig desire, har bare ikke tid til at skrive mere nu ;(. Vi er dog ikke så uenige alligevel om tingene.

God dag :)
What is the sound of 3 hands clapping? If you answer that, you never need any pickup technique.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danish Psycho

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game