Et nyt kapitet

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Et nyt kapitet

Indlægaf GameMaker » søn 5. aug 2018 17:51

G'day gentlemen

Efter 4 fantastiske år er min kæreste og jeg gået fra hinanden for 2 måneder siden. Dette på trods af at vi stadig elsker hinanden meget højt. Dog har omstændigheder gjort - og nogle gange er omstændighederne bare udenfor ens egen kontrol - at vi har været nødsaget til at gå fra hinanden.
Derfor er det på tide for mig at åbne op for et nyt kapitel i mit liv. Et nyt og spændende kapitel som skal gå ud på at finde nye venner, møde fantastiske kvinder og lære mere om den fantastisk skønne verden vi lever i. Og det er dét der bringer mig til Dansk Pick-up Forum.
Jeg leder nemlig efter ligesindede mænd/fyre der er klar på at lære hinanden at kende og kunne gå ud på vilde eventyr på byen, hvor pick up, personlig udvikling og vilde oplevelser er i fokus fremfor meningsløs druk og anden dekadent tidsfordriv.

Jeg er åben for alle som kontakter mig. Hold jer endelig ikke igen. Men når det er sagt, så har jeg lige et par ting at sige:
Du skal have et GROWTH MINDSET. Hvis du ikke har dét, så skal du i hvert fald være villig til at gøre en indsats for at skifte dit mindset. På ingen måde søger jeg folk som er pro's til pick up - alt det kan vi altid arbejde på sammen og hjælpe hinanden med at blive bedre. Men det bliver svært hvis vi er en gruppe pessimister der ikke tror på at vi kan ændre noget i livet. Hvis du ikke ved hvad et growth mindset er, så søg "growth mindset vs fixed mindset" på youtube.

ting der ikke betyder noget for mig:
- alder
- status
- penge

Jeg er ligeglad om du hedder Mærsk til efternavn og er født med en guldske i røven, eller om du er en ludfattig studerende. Jeg er ligeglad om du er 17 eller 34, det som er vigtigst for mig er dit mindset! hvis vi har dét tilfælles, så har vi garanteret også en masse andre ting.

Om mig selv:
Jeg er 24. Jeg er en ambitiøs person; universitetsstuderende. Jeg gør meget ud af personlig udvikling og at forbedre mig hver eneste dag, i alle facetter af livet. At være ærlig overfor alle mennesker er en stor værdi for mig. Det være min mor eller en tilfælde pige i byen. Jeg lever efter princippet "Leave 'em better than you found them" eller 49/51 (hvis du kender til Gary Vee) - det går i bund og grund ud på at i enhver interaktion (venner/familie/kæreste/fremmed) så giver man bare en lille smule mere end man selv tager.
Jeg mere introvert end jeg er ekstrovert. Derfor har jeg heller ikke haft den store faste omgangskreds eller 'gutterne' som jeg kan tage ud med. En del har jeg nok også skåret ud af livet da jeg ikke følte at de ville have det samme ud af livet som mig. Når det så er sagt, så elsker jeg at omgås med mennesker og være social.

Håber på at høre fra nogle af jer.

De bedste hilsner
GameMaker
Brugeravatar
GameMaker
Nyklækket

Re: Et nyt kapitet

Indlægaf DML » søn 5. aug 2018 21:19

Velkommen til. Det lyder til du har det rigtige mindset og kommer fra det rigtige sted i forhold til det her. Det er lækkert. Hvor er du fra, hvad er dine sticking points og hvad er dine mål de næste 3 måneder i forhold til pickup?
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Re: Et nyt kapitet

Indlægaf GameMaker » man 6. aug 2018 19:48

Der jeg først kom ind i pik up da jeg var omkring de 18 år, gik der ikke så længe før jeg fandt ud af, at det langt bedst kunne svare sig at arbejde med inner game. Så det er nok derfor jeg er så orienteret omkring mindset.
Jeg bor lidt nord for København.

Ift sticking points: Det er lidt svært at svare på. Har ikke brugt så meget tid på pick up, da jeg har været meget travl med arbejde her i sommerferien.
Men jeg har ret meget AA når det gælder day gaming. Dog har jeg det ikke i sociale sammenhænge eller ved night game.
Generelt er mit game ret godt. Jeg er god til at skabe attraction og eskalere. Men mit udseende har nok også del i min succes. Det er også en af grundende til at jeg gerne vil forbedre mit game, da jeg tror at udseendet hjælper mig langt hen ad vejen. Ikke at der er noget galt med dét, men jeg tror at hvis jeg forbedrer mit game vil jeg kunne hooke up med HB8'ere og opefter på konsistent basis.
Brugeravatar
GameMaker
Nyklækket

Tilbage til Generelt om The Game