"Harem" i et forhold uden at være utro

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: "Harem" i et forhold uden at være utro

Indlægaf Desire » lør 11. aug 2018 07:25

Jeg må sige mig enig med Fame i den her diskussion.

Jeg er helt enig i forskellen på gør og er. Det du beskriver læser jeg som, at du/man har et behov for at vise dit værd gennem andre (læs; ekstern validering).

Som jeg forstår kvinder og det de er på jagt efter, er det nok at være mand. Essensen er at være i sit center, være maskulin og holde fast i flirten hele livet igennem med sin partner, og ikke tage hende for givet.

Kvinder og mænd er helt naturligt tiltrukket af hinanden. Så længe du husker at være mand nok, så har du gjort det der skal til for, at din kvinde ser dig som den samme.

Jeg kan godt følge tanken med social proof, for at bibeholde en højere status end fyre i kvindens periferi, fordi kvinder måske er indkodet til at gå efter den bedste mulighed. Men nu er det jo ikke fordi kvinder slår op med os, hver gang de bliver præsenteret for en større alfahan end os selv.

Gnome, tænk på noget af det vi snakkede om fornyligt om at være den bedste kæreste overfor din partner, fremfor at være det bedste catch.
Jeg tror, at hvis du er i dit center og den bedste mandige udgave af dig selv, så har du så meget maskulin tiltrækning, at kvinder bemærker det. Både din partner og dem i sammen møder. Og derigennem skaber du alt den social proof, du har behov for. Du behøver slet ikke aktivt at gøre noget, det at du er udstråler rigeligt. Dertil tror jeg kun, at det er et bonuspoint, at du har integritet og styrke til ikke at have behov for ekstern validering. Hele grundlaget for det modsatte ville jeg se som et tegn på svaghed.

Jeg ser derfor ingen grund til at flirte med en agenda. Enig i Fames synspunkt her.

Just my 50...
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game