WORKSHOP KBH - TID OG STED (GRATIS)

Generel teori og diskussion for nybegyndere

WORKSHOP KBH - TID OG STED (GRATIS)

Indlægaf Teevster » man 20. aug 2018 19:46

Hei alle sammen. Beklager for ventingen. Jeg tror nemlig ikke det var noen dårlig ide å vente såpass lenge, da jo nærmere September, jo flere folk vil befinne seg i byen pga skolestart og start på arbeidet. Vi ønsker stort oppmøte.

Vi ønsker først og fremst å holde dette på en Torsdag. Årsaken er at det kan være vanskelig å finne sted for møte på Fredager da steder pleier å være ganske fulle på Fredager. Det kan derfor være vanskelig å komme inn om man er mange menn, og det kan også være vanskelig å finne plass. Fredager har også større kaosnivå. Meningen med dette møtet er å bygge nettverk, dele informasjon og bli kjent med nye samt holde samtaler rundt pick up. Morsomme historier, skryt og annet "bullshit talk" står også på agendaen.

Det er fullstendig mulig at vi endrer dagen til Fredager dersom det viser seg å være bedre. For nå ønsker jeg å starte safe - derfor blir det først Torsdager som er aktuelt.

Dette er ikke "going out together" gathering, og det ville sett snarere rart ut om vi er mange menn som går nuts på de få kvinner som befinner seg på stedet. Min erfaring er at dette blir ofte svært upopulært på stedet (og vi ønsker ingen bad rep). De som ønsker å gå videre ut kan gjerne gjøre det og folk kan selvfølgelig avtale å gå ut sammen på Fredagen og Lørdagen.

Kommersielle aktører er velkommne og kan gjerne tilby sine tjenester så lenge dette gjøres i moderasjon. Newbies er selvfølgelig velkommne og jeg forventer at de blir tatt hånd om og møtt med en inkluderende vibe.

For de som skal på Arbeid dagen etter, kan man gjerne drikke i moderate mengder og eventuelt dra hjem rundt 11-12 tiden.

NB: Sted kan endres, så sjekk tråden igjen før du møter opp.
NBB: Kvinner som er medlem av forumet er selvfølgelig velkommne, men ingen girlfriends, dates eller utenforstående. Dersom du vil ha med en venn som ikke er medlem av forumet, må vedkommende være motivert til å lære mer om pick up og helst vite hva dette dreier seg om.
NBBB: Pick up har i nyere tid blitt sett på som ett kontroversielt tema. Det forventes derfor at alle oppfører seg pent, irrelevant av alkoholinntak.

----------------------

TID: 20.00 (kom gjerne når det passer men jeg møter opp 20.00).
DATO: Torsdag 30 August
STED: SKAAL (tidligere Klaptreæt) Adresse: Kultorvet 11, Indre By
(100 meter fra Nørreport Station.)

Igjen, det koster ingenting å delta, og det er ingen bindende påmelding, men vi setter pris på om du kan skrive dersom du vurderer å komme.

Har du spørsmål, skriv dem gjerne her.

HUSK ID.

SES!
Teevster, Aka TVA_Oslo
Teevster
Private Johnson

Re: WORKSHOP KBH - TID OG STED (GRATIS)

Indlægaf Chimp » ons 29. aug 2018 18:52

Hey!

Jeg regner med at poppe op på et tidspunkt - evt et telefonnummer kan skrive til :-)?

-Chimp
Chimp
Nyklækket

Indlægaf Teevster » ons 29. aug 2018 20:24

Flott vi ses i morgen. Nummer sendt på pm.

Jeg sender nummer til alle som skriver at de kommer.
Teevster, Aka TVA_Oslo
Teevster
Private Johnson

Indlægaf Bukowski » tors 30. aug 2018 15:40

Hey Teevster,

Jeg kigger gerne forbi og siger hej. Det bliver greit!

-A
Brugeravatar
Bukowski
Nyklækket

Indlægaf Teevster » tors 30. aug 2018 17:00

Perfect. Det blir spennende å se hvor mange som møter opp. Dette prosjektet er fortsatt i eksperimenterende fase.

Forresten jeg kommer til å sjekke regelmessig dansk pick up. Sliter dere, så bare post her så svarer jeg fort.
Teevster, Aka TVA_Oslo
Teevster
Private Johnson

Indlægaf Teevster » tors 30. aug 2018 19:52

Dere finner meg inne. Jeg har langt hår i en bun. Mitt hår er brunt og er ikledd sort hettegenser
Teevster, Aka TVA_Oslo
Teevster
Private Johnson

Indlægaf Chimp » tors 30. aug 2018 20:24

Jeg er på vej derinde af nu - vi ses om et kvarters tid :-)

-Chimp
Chimp
Nyklækket

Indlægaf Chimp » tors 30. aug 2018 20:52

Jeg er herinde, jeg står ved baren :-) Sorte bukser - kaffe t shirt :-)
Chimp
Nyklækket

Indlægaf Teevster » tors 30. aug 2018 21:20

Vi sitter ved ett bord ved baren. Det står en lapp hvor det står dansk pu på bordet
Teevster, Aka TVA_Oslo
Teevster
Private Johnson

Indlægaf Teevster » tors 30. aug 2018 21:20

Vi sitter ved ett bord ved baren. Det står en lapp hvor det står dansk pu på bordet
Teevster, Aka TVA_Oslo
Teevster
Private Johnson

Næste

Tilbage til Generelt om The Game