3 beskidte tricks brugt af kvinder

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Indlægaf Domino » lør 21. jan 2012 01:59

Da kvinder blev døbt det retfærdige køn, så var det ikke i reference til deres opførsel. Kvinder er nemlig alt andet end "retfærdige". De er dog mestre i manipulationens kunst - men ofte med god grund. Kvinder føler sig nemlig ofte magtesløse i forhold, siden de fleste mænd forsvinder hurtigere end ordet 'snak' er kommet over kvindens mund. Dette efterlader dog ofte kvinden med nogen uafklarede spørgsmål uden mulighed for at få afløb fra dem. Derfor benytter de ofte en anden model, som kan klassificeres som passiv aggression.

De følgende punkter herunder er beskidte tricks, som hun ofte vil gå i offensiven med. Dette er hendes måde at vise sin dominante side for, at huske dig på hendes betydning for dig og at hun ikke vil finde sig i at være en dørmåtte. Disse anfald kan blive udført af enhver kvinde på et hvilket, som helst tidspunkt og alder har ingen betydning. Denne artikel er skrevet med den bedste intention, så du kan se hvad der foregår og hvordan du håndterer og afmonterer den tikkende bombe.

Hun tager tøj på, som gør hende "sexet"

Quote:
Hvis en kvinde som normalt er ret konservativ i sin tøjstil lige pludselig skifter til, at rende rundt i røde nylonstrømper og lange højhælede sko så prøver hun at fortælle dig noget. Kvinder ændrer ikke sit tøj drastisk fra dag til dag, og hvis hun gør, så er det et godt signal til at hun mangler opmærksomhed. At klæde sig så udfordrende er et af hendes beskidte tricks, da det vil gøre andre mænd interesserede i hende. Dette beskidte trick stammer ofte fra at hun føler sig glemt og ignoreret, mens det også har det formål at gøre dig klar over muligheden for at der er en anden fyr klar til at tage over.

Hvordan stopper du det: Du har to muligheder for at håndtere dette beskidte trick: Enten konfronter hende eller ignorer det. Nogen kvinder bliver virkeligt tiltrukket af, at en mand træder i karakter og sætter hende på plads. Hvis dette lyder som din partner, så vælg muligheden hvor du sætter hende på plads. Hvis du derimod leger med en moderne kvinde, så er det her stærkt anbefalet ikke at gøre, hvis du altså ikke gerne vil se den 3. verdenskrig fra første parket. Istedet for er dit bedste spil, at ignorere det. Opfør dig normalt og smil, mens du ønsker hende en god tur og siger hun må have det sjovt.

Hun vil ikke have sex eller nærhed af dig

Quote:
Et af de ældste tricks i bogen, som normalt ikke starter sådan ud af hævn. Typisk starter det ofte fordi, at personen føler sig ekstremt såret. Nogen gange kommer det ud som vrede, men du kan være sikker på at det er fordi hun er såret. Uheldigvis så har kvinder en tendens til at tro, at hendes mand er fuldstændig klar over hendes smerte. Hun formoder også at han ved præcist hvad han gjorde galt, så han ved naturligvis også hvordan han løser det. I virkeligheden, så har den stakkels fyr ikke en anelse: Han ved bare at hun er sur på ham. Han ved dog også at hvergang han prøver, at blive intim så bliver hans forsøg blankt afvist.

Hvordan stopper du det: Dette er en af de situationer, hvor du er nødt til at snakke med hende. Jeg ved godt det lyder trivielt, men det er en del nemmere end du tror. Alt du skal spørge hende om er, hvad der er på færde. I de fleste tilfælde er det ofte en misforståelse, som du lige skal rette op på. Hvis problemet er større, så skal i have en dybere samtale. På den ene eller den anden måde, så kan du altid være sikker på noget fantastisk make-up sex senere hen.

Hun flirter med andre mænd foran dig

Quote:
Kvinder som bruger det her beskidte trick har ofte brug for mere opmærksomhed end de allerede får. Det at flirte med andre mænd hjælper hende til, at udfylde en form for et hul i hende. Hullet stammer måske fra en dybere usikkerhed eller stammer fra en kæreste, som ikke giver hende nok opmærksomhed. Men ingen af de her grunde undskylder den form for opførsel og skal ofte ses, som et tegn på at du er sammen med en person med seriøse problemer.

Hvordan stopper du det: Som før, så har du to muligheder: Enten konfronter hende eller ignorer det. Hvis hun er typen som bliver kåd, når du sætter hende på plads er det måske den respons hun søger. Mens disse magtkampe kan være fandens sexede, så husk at indse at ved at indlede i det så giver du os grønt lys for mere af den her opførsel. Hvis hun ikke er den type af kvinde, så er din bedste chance igen at ignorere det indtil i kommer hjem. Det er dog kritisk at du tager hånd om det når du først kommer hjem, da der ikke er en undskyldning for den slags opførsel. Hvis hun ikke lystrer og kan forstå dig, så er det tid til at finde en kæreste som respekterer dig (og hende selv).

Tilføj gerne selv flere og hvordan i løser dem, da disse ville besvare mange nybegynder spørgsmål.

Kilde: AskMen.com
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Re: 3 beskidte tricks brugt af kvinder

Indlægaf Handsken » ons 25. jan 2012 10:46

jeg skrev noget lignende på TGO. men hvis en pige gør nogen af de her 3 ting så er der allerede et eller andet galt sådan basalt i ens forhold da hun på ingen måde har respekt for dig. og bruger dig som et tool.

men okay. hvordan forklarer man det at være kongruent med sig selv?

pigen skal ikke være i tvivl om at du ikke finder dig i at hun går ud over dine personlige grænser. jeg oplever tit fyrer der har sådan en "jeg kan godt holde til det. det rør ikke mig" i en misforstået demonstration af styrke.

det eneste man viser her er det faktum at man kan holde sig til ens egen værdier.

hvordan skal man så kunne ivaretage hendes?

hvis du ikke påtager dig rollen som mand i et forhold med en kvinde (som der jo underligt nok leder efter en mand) vil der for det meste ske 1 af 3 ting

hun slår op (den mest humane)

hun overtager den mandlige rolle (det er altid et sørgeligt syn)

hun finder en mand som kan tilfredsstille hende ved siden af (sker oftere end folk tror. det er min personlige erfaring at kvinder tit ikke ser det som værende forkert. da du jo ikke giver hende hvad hun skal have alligevel. og det bliver simpelthen rationaliseret som værende ok at være sammen med en anden)

når jeg siger tilfredsstillet mener jeg ikke sexuelt (selvom der er rigeligt af sex med i det)
men var det blot hor kunne en dildo klarer det.

for en kvinde er det sexuelle behov lige så meget i at være midlet til at stille en alpha hans tørst for sex.

hun vil gerne være den du vil have og hungre efter.

så længe hun mener du er en person med en hvis form for personlig værdi altså.

så længe du udfylder det her for hende. gør hun ikke de 3 ovennævnte nogensinde.

hvis jeg skulle have lavet overskriften på denne post hed den " de 3 tegn på at du bør slå op"
Handsken
Private Johnson

Re: 3 beskidte tricks brugt af kvinder

Indlægaf snake » fre 27. jan 2012 04:10

Enig med Handsken. De tre ting du nævner, tyder på en dysfunktionalitet i fundamentet af forholdet. Med andre ord dealbreakere pr. definition.

De er tegn på, som Handsken siger, at hun ikke bliver tilfredsstillet i en eller flere forstande. Denne manglende tilfredsstillelse giver hende et "get out of jail free" kort, som hun kan bruge til at overbevise sig selv om eksempelvis utroskab ikke er forkert.

Det er ikke beskidte tricks så meget som manglende opmærksomhed. Kvinder forventer du kan læse dem, og de er elendige til at kommunikere ting verbalt og direkte.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Tilbage til Generelt om The Game