Newbie-guiden: Dating 101

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Newbie-guiden: Dating 101

Indlægaf Domino » lør 21. jan 2012 02:32

Newbie-guiden: Dating 101.

“So you got a number and a date? That’s awesome! But do you have the balls to jump in the open window or do you choose to stay out in the cold for good?” – Domino og Garcia

En utrolig stor mængde af newbie-afdelingen på det tidligere site 'thegame-online', smed råd til højre og venstre om hvordan man skulle klare sine frustrationer over ikke at have closet på en date. Denne guide er til for dem der er fortvivleded og frustreret over, at det ikke lige gik som det skulle.

Disclaimer:

Det skal pånævnes at denne artikel ikke udelukkende er skrevet af mig selv. Den blev skrevet i fællesskab med Garcia på det tidligere moderskib 'thegame-online', så derfor kan jeg ikke tage fuldt ansvar for, at have skrevet det hele.

Det er ekstremt vigtigt at forstå, at en pige kun kan give så og så mange ”signaler” til dig for at vise at hun er frisk på at tage stadiet videre. Det er hvad de mere erfarne kalder, at åbne vinduet. Det gælder om at komme ind af det vindue, det er timing og det er en kunst at se at det er tilstede. Så fortvivl ikke, hvis du sjældent ser det. Det er utroligt svært at se. Men hvis chancen glipper, kan en pige efterfølgende føle sig ekstremt afvist. Dette forklarer f.eks. koldheden efterfølgende, da hun ikke forstår hvorfor du ikke gjorde noget. Kemien var der jo (der er dog af og til piger der tager initiativet og tager den fornødne handling og kysser dig, berører dig seksuelt eller ligefrem tager din pik i munden). Men 90 procent af gangene er det altså dig, som der skal tage det initiativ. Derfor har vi samlet en trin-for-trin guide herunder til, hvordan du kommer ud af daten på bedst mulig vis:

Signaler: Forstå at du ikke rigtig burde lede efter signaler for hvornår hun er klar, fokuser mere på stemningen og dit humør. Hvis du tager dig selv i at tænke ”burde jeg have kysset hende nu” så PRØV ligegyldig hvad. Få hende til at afvise dig, så du ikke spekulere flere dage efter om du kunne have gjort det eller ej (gælder i øvrigt for alle dine interaktioner med kvinder).

Nusse (kino): Det at nusse er et ekstremt stærkt våben når det kommer til dates. Jeg foretrækker at holde mine dates i hjemmet, hvor der chilles over en god film eller andre sjove aktiviteter i hjemmet. Jeg vælger at være hjemme ved mig, fordi det er der hvor jeg føler mig mest hjemme og der er mindre kaos end hvis man f.eks. tog hjem til hende.

Mindset: Hvis det er en pige du mødte i byen i weekenden, er i ikke særlig gode venner. Det samme gælder, hvis det er en ny kollega eller andet. Dermed sagt, at hvis hun først tager med hjem til dig så ved hun at i ikke bare skal kigge billeder. Hun har indvilliget i, at hun finder dig interessant. Før hun kommer forbi, så lad vær at sid og vent som en lille hundehvalp. Tryk den af til noget ordentligt musik, vær dig selv og dyrk nogle af de ting du elsker. Hvis du ikke har nogle, så er det på høje tid at finde nogen.

Daten: Når det banker på, så small-talk og begynd at led hende. Byg rapport, smut over og køb noget slik sammen eller hav noget frugt i køleskabet i kan skære ud sammen, hvis i i stedet vil køre det sunde alternativ. Når i er færdige med det, tag to dybe vejrtrækninger og led hende over i sengen eller hvor dit fjernsyn nu er placeret. Det er nemlig film-tid og det er her du skal bruge det at nusse for det er dit stærkeste våben (jeg kan for resten godt lide at snakke under filmen og komme med kommentarer, som falder mig ind om filmen. Dette får altid pigerne til at grine, men hvis det ikke falder dig naturligt så drop det). Jeg har f.eks. en hjørnesofa. Når jeg sætter mig i hjørnet er det naturligt at pigen kommer til at ligge op af mit bryst. Selv hvis pigen ikke er særlig tiltrukket af mig vil mulighederne for kino være overvældende. Denne kino vil gøre hende seksuel og dermed gøre hende liderlig. Hvis du i stedet stadig bor hjemme eller lignende er din seng også perfekt (LÆS: Det er VIGTIGT at du kan finde ud af at nusse og ikke klø eller kradse eller lignende; hvis du ikke ved hvordan så få en veninde til at hjælpe dig. Hvis hun ikke vil er hun virkeligt ikke en rigtig veninde.)

Kino pt. 2: Jeg citerer en af de kvindelige gamere, som hedder Lima her: ”Det hemmelige våben er: Nusning! Efter seriøs snak om dette med samtlige piger i min vennekreds, er det blevet meget tydeligt at, hvis i nusser en pige (vi snakker IKKE massage/klø. Men lette strøg med fingerspidserne) på hende ryg, lænd, nakke og op i håret, og gør dette i 5-10 minutter, vil hun bare ligge der, fuldstændig saglig og hjælpeløs. Derefter kan man få hende til næsten alt, dette lyder meget simpelt - men er uden også tvivl noget af det mest effektive en fyr kan gøre! (OBS: Hvis i ikke kan nusse hende på ryggen, så er indersiden af underarmen et godt alternativ. Men det skal gøres rigtigt). Dertil kan nakken, på indersiden af arm eller lår, på lænden, på røven eller i håret som seksuelle steder på en kvindes krop og hoved.

Eskalering: Når du så kan mærke, at hun slapper helt af og føler sig tryg i dine arme efter noget tid er det bare, at være dominant og eskalere. Hvis hun afviser dig, som hun højst sandsynligt ikke gør pga. dit mindset, din kølighed og din kino. Men hvis hun alligevel gør, så fokuser på de gode ting: Giv dig selv credit fordi du tog handling. Bare vær cool med det, hvis hun afviser dig og tag det lidt som katten efter musen og prøv igen lidt senere. Hvis hun giver dig et klart nej, så menes der et klart nej. Hvis du kan mærke, at hun er ved at blive godt og grundigt sur i rumpetten så stopper du. Men heller ikke før.

Makeout: Hvis hun ikke har afvist dig og det går efter planen, så kysser du hende i 10-15 min, hvor der leges lidt på halsen, ørerne osv. Vær kreativ, det kan piger godt lide og det er også sjovt for dig. Derefter begyndt at udforsk hendes krop lidt mere med din tunge. Lad vær at rag på hende med hænderne, da det kan vække hendes LMR eller ASD.Husk, at det er sværere at fjerne et hoved end hænder. Derefter rejser du dig, tager hendes hånd og leder hende ind i soveværelset (du er manden, du skal helst eskalere hele tiden).
Den seksuelle parringsdans: Hvis i allerede har nået sengen, så er det bare at få tøjet af hende og få hende op i det røde felt. Hvis hun ikke vil have sex på dig på det tidspunkt, så vil hun heller ikke om 10 dage eller 30 dage for den sags skyld. Du kan evt. hvis hun overnatter der vente til dagen efter i nogle tilfælde. Med mindre hun har det røde, er jomfru eller lignende burde sex’en herfra bare ske naturligt. Hvis du tit får, at vide at du ikke er god i sengen så læs noget David Shade. Det er kun anbefalelsesværdigt.

Mindset: Du prøver ikke, at lokke hende til sex eller at hun giver dig medlidenhedssex. Det er et faktum, at kvinder elsker sex ligeså meget om ikke mere end dig. Hvis hun kan mærke på dig, at du heller ikke sladrer om hvem du har haft sex med (=gentlemen never kiss and tell), så vil hun være endnu mere tryg ved at have sex med dig. Hendes omdømme bliver nemlig ikke beskadiget på nogen måde så.

Efterspillet: Efter at i har haft sex er der nogle basale ting der er ret vigtige. Lad være med at skrive til hende lige efter hun er taget af sted eller lignende. Med mindre dit frame og non-needyness er solid som en klippe foreslår jeg du ignorerer hende i 2-3 dage. Hvis hun ikke har skrevet inden da, hvilket sker oftest så kontakter du hende. Lad være med at skrive til hende hver dag med mindre igen hun kontakter dig. Kontakt hende udelukkende, hvis du har intentionen om en tredje, hvis i altså ikke har aftalt noget yderligere. Når hun kontakter dig så vær lidt mystisk; lad være med at smide alt hvad du har i hænderne for at svare tilbage. Skriv når det passer dig, andre gange svar lige med det samme og andre gange kan der gå timer eller mere. Det eneste du skal huske er aldrig, at undskylde for ikke at svare. En anden ting der er ekstremt godt er, at spille på flere heste. Se evt. Jffffi’s sms game 2.0. Det er guld værd.

Du ønskes ihvertfald al held og lykke på dine fremtidige dates. Stil gerne spørgsmål, hvis noget er uklart.
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Generelt om The Game