Den seksuelle mand

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Den seksuelle mand

Indlægaf Domino » ons 25. jan 2012 20:59

Den seksuelle mand

Af Monin

Du kan ikke kede en kvinde ihjel og forvente, at hun springer på dig..

Jeg var den perfekte gentleman på daten, men hun ringede aldrig tilbage..

Jeg vil ikke bruge "rutiner" på kvinder, fordi jeg føler at jeg manipulere hende..

Jeg vil have en kvinde, som kan lide mig som jeg er

Jeg vil gøre alt for at behage hende - købe gaver, tage hende med ud og spise og elske hende inderligt - jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er gengældt

Hun siger, at hun kun vil være venner - Så går hun ud med gutter, som behandler hende dårligt istedet for at gå ud med en fyr, som vil behandle hende ordenligt

.. Og listen fortsætter med tvivl om, hvorfor drømmekvinden ikke er tiltrukket af fyren, som bare vil behage og forkæle hende, selvom det er så simpelt:

Du har simpelthen ikke opført dig seksuelt attraktivt overfor hende!

"Date-itis - Tanker omkring dates som hæmmer de seksuelle spændinger mellem mand og kvinde"

Jeg spiller den "sikkert". Jeg snakker hende efter munden og prøver at undgå konfrontationer.

Når du møder en pige, så slår du FUN-MODE til! Du skal virkelig ud og underholde dig selv - Du skal ikke være hendes røvslikker. Hvis du spiller den "sikkert", så ender du enten i et meget dyrt forhold eller med at pigen aldrig ringer tilbage.

Jeg snakker om kedelige ting - om mit arbejde, vejret og om min familie.

Disse ting er kedelige at snakke om. Mænd som forsøger at overbevise kvinder om, at de er "anstændige", snakker omkring deres familie. Snakker du om familien, så vil du fremstå som en ufattelig kedelig person, som ikke har noget mere interessant kørende i sit liv - medmindre du er i familie med B.S. eller en anden interessant, så hold din familie udenfor!

Jeg er kedelig.

Nå, hvordan opfører en kedelig person sig? Først og fremmest er han ukonfortabel med situationen... Et nervøst smil, en undskyldende opførsel, er enig med pigen hele tiden og har et usikkert kropssprog. Det er kedeligt helt af helvedes til! Jeg troede engang, at en date handlede om at snakke omkring socialt accepterede ting, opføre sig roligt og sikre sig at hun fik hvad hun ville. Kombineret med en jævn blanding af pinlig tavshed, så har du den perfekte opskrift på at skræmme pigen væk.

Jeg vil nu gerne have lov at præsentere dig for de grundlæggende principper bag seksualitet.

Konversationer

Hvis du snakker med hende omkring hendes problemer i hverdagen eller snakker omkring trivialiteter i hendes liv, så er det svært at genere seksuelle spændinger. Man skaber seksuelle spændinger gennem samtaler som:

1) Udfordrer hende

Når du udfordrer pigen , så beder du hende validerer sig i forhold til dig. På den måde vender du spillet om - Du står med valget og hun forsøger at vinde din accept.

2) Driller hende

At drille en pige er generelt en god måde, hvorpå man kan eskalere seksuelt. Når du kan drille hende og hun griner af det, så er det perfekt.

3) Stimulere hende emotionelt

Det er ret simpelt. Du snakker om, hvad hun har af drømme, hvad hun gerne ville være som stor, da hun var 10 år gammel eller hvad hun søger i et forhold (god til at åbne op for dine egne tanker omkring et (fb-)forhold)

4) Berøring (Kino)

Vel og mærke seksuel berøring er nøglen til at skabe tiltrækning. En ven vil røre ved hendes arm, kramme hende og kysse hende på kinden - Hvis du gør det samme og forventer at hun skal lægge noget seksuelt i det, så vil det garanteret ikke virke.

Der er to måder at eskalere fysisk på;

Seksuel berøring

Du kunne vælge at tage pigen i hånden (brug en undskyldning f.eks. at kigge på hendes smykker eller negle, hvis du har behov for det), holde om hende, røre hendes hår.

Det er altsammen ting som adskiller dig fra hendes øvrige venner! - Du behøver ikke et stort arsenal af seksuelle berøringer. Istedet begræns dig og stol på dig selv.

Drillende berøring

Her sætter kreativiteten ind - du kan kilde hende, prikke til hende, slås for show, løfte hende op eller skubbe hende, mens i går.

Det er sikkert spil, men det skaber stadig lidt seksuelle spændinger!

At være seksuel og tage handling

Okay, vi har gennemgået konversationer og berøring, men vi mangler stadig den sidste brik - Det er handling! Hvis man opfører sig som en ven, så vil man aldrig kunne kæde dig sammen med noget seksuel. Den seksuelle mand har øjenkontakt og han holder stærk øjenkontakt. Han snakker langsomt og gør sin stemme dybere. Han forestiller sig hende nøgen, når han kigger på hende. Et eksempel på det her kan ses herunder:

Hvis du følger ovenstående råd, så vil du aldrig tvivle på, hvornår du kan kysse en pige, hvordan du kan klargøre din interesse i hende eller havne uønsket i vennezonen
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Re: Den seksuelle mand

Indlægaf Leisure Pirate » ons 25. jan 2012 21:41

Jeg kom lige til at tænke på den her: http://imgs.xkcd.com/comics/friends.png
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Tilbage til Generelt om The Game