...

Generel teori og diskussion for nybegyndere

...

Indlægaf Reddas » tors 26. jan 2012 02:05

....
Senest rettet af Reddas tirs 31. jan 2012 01:13, rettet i alt 2 gange.
Reddas

Re: GAME er et numbers game!

Indlægaf Leisure Pirate » tors 26. jan 2012 14:15

Jeg synes at alt for mange der har læst The Game har fået indtrykket at det er en videnskab og en mPUA f-closer 5 ud 5 han approacher. Uanset om det er muligt eller ej så er det en helt urealistisk forventning at have. Synes det er godt at bringe det frem i lyset.

Mange får, som du siger, også indtrykket at udseende ikke betyder noget. Til det vil jeg sige at Mystery faktisk taler meget om at opbygge sin Avatar. Matador siger på et tidspunkt at han slet ikke gider at lytte på folk der har pige-problemer hvis de ikke træner regelmæssigt. TylerDurden siger også at udseende hjælper men ikke er det afgørende. Jeg tror intentionen bag det er at fortælle folk at de kan gøre noget ved det uanset om de anser sig selv som grimme. Og hvis man spørger piger så siger de ofte at selvtillid vægter højere end udseende.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Domino » tors 26. jan 2012 15:13

Jeg mistænker det lidt for, at være en kombination. På den ene side er det muligt at forbedre sine resultater ved at gøre sig bevidst om hvilke krav, som man har til en pige og gøre sig bevidst om de seje ting som man har lavet igennem sit liv. Disse skal jo så selvfølgelig kommunikeres ud til de piger man møder, da man bare igennem det her kommer til at adskille sig fra den gennemsnitlige fyr. Dog kender jeg også folk, som mange anser for de bedste indenfor det her game som udelukkende kører game på tal. De har massiv succes, men de er også ligeglade med hvad de ender med! Det kræver en helt bestemt personlighed for, at kunne snakke med 100+ piger hver aften og så bare tage den første og bedste. Det er ikke en personlighed, som særlig mange har i mine øjne.

Jeg tror det er vigtigt at man kombinerer disse ting. Lad vær at snak med 100+ piger på en aften, da du så glemmer at nyde samtalen og processen. Men sæt dig heller ikke begrænsninger i, at du kun vil have én pige den aften! Jeg tror man skal balancere det og bare gå efter det når man ser en pige, som man virkeligt finder interessant og ikke bare åbne for at åbne. Jeg synes ihvertfald det virker ret sørgeligt når mennesker man er ude med ikke kan fokusere på, at snakke med de mennesker som man er ude med fremfor at snakke med en eller anden random skøge som de absolut ikke har en interesse i. Det siger altså en hel del om netop den fyr, som man er ude med den aften!
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Manzana » tors 26. jan 2012 16:00

Helt enig med Reddas.

Dem der tror, at hvis de har godt game, kan de score hvem som helst (hvilket er den måde mange game-teorier sælges) er galt på den.

Selvfølgelig kan man ikke score ALLE - vi tænder jo på forskellige ting (udseende, fysik, humor, personlighed osv.) og du vil aldrig kunne komme ud over pigens præferencer bare ved at have godt game.

Men, du forøger dine chancer for succes hos de piger hvor du i forvejen har en chance.

Hvis en pige IKKE er interesseret i en som dig, kan du ikke ændre dette ved godt game.

Hvis en pige ER interesseret i en som dig, kan du til gengæld sagtens fucke det op med dårligt eller ingen game ;)

Som jeg ser det, giver dyrkelsen af game 2 fordele:

1. Du undgår mange af de "fælder" og fejl som AFC's begår. Derfor er der mindre risiko for, at en potentiel partner "skræmmes væk".

2. Du approacher flere piger, da du har arbejdet med at minimere AA, og derfor er der større chance for at du møder en pige som er interesseret (et numbers game som Reddas rigtigt skriver).

Derfor kan det stadig betale sig at arbejde med sit game, man skal bare ikke tro, at fordi man bliver MPUA, kan man score ALT 8-)
STAY HUNGRY, STAY FOOLISH!
Brugeravatar
Manzana
Bølle Bob

Geografisk sted: Planet Earth

Indlægaf snake » tors 26. jan 2012 17:03

Jeg tror det er en process. Næsten alle tænker det der i starten: Hvis jeg kan blive som Mystery, kan jeg score alle.

Fordelene ved at dyrke det her er mange. Det er umuligt at blive til en, som alle damer vil have, så man skal droppe helt at forsøge.

Først og fremmest bliver man mere selvsikker, ikke kun omkring kvinder, men også omkring sin egen identitet. Jeg tror shittest er hvad der har udviklet mig mest på 2-3 år. Rettere sagt hvordan jeg reagerer i situationen, bøjer jeg under, eller lader jeg min identitet skinne igennem.

Processen går så mod det at have bollerne nok til at gøre noget, når der en dag kommer en dame, som du finder særlig interessant.

Mysterys metode virker uden tvivl, men den er meget offentlig og højlydt så at sige. Peacocking virker måske i en natklub, men kommer du til et bryllup iført overalls over dit suit, da kan du miste effekten fordi det bare er så malplaceret.

Den anden effekt af game er at du møder sygt mange nye mennesker. Selvom du måske ikke scorer alle damerne du approacher, får du dem i en eller anden forstand ind i dit netværk. Det ser jeg som en af de største positive effekter ved at game.

Jeg er faktisk enig med jer alle :P

Case: En gamer, der layer bitches på stribe forsøger sig på en dame. Damen er sygeligt tiltrukket af dig. Hvis du approacher, består shittests halvt, fejler på et par andre punkter fx for meget kino for tidligt osv. Hvis din foruddefinerede tiltrækningskraft er "større" end dine fuckups, så har gameren ikke en chance.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Handsken » fre 27. jan 2012 09:37

Går du ud i tøj fra netto og prøver at score har du måske en statistik der hedder 1/100
Tager du et jakkesæt på hvordan tror du så din statistik ser ud?
Hvis berta fra 2 and a half men tilbyder sex og jessica alba gør samtidig. Tror du så at de scorer lige meget?

Jeg læte en artikel engang i et mande blad omkring piger og biler. En kvinde havde prøvet at overbevise dem om at man ikke scorede mere på en fed bil. Bladet tog hende på ordet lejede en ferrari og satte deres praktikant ind i den.
Han tog nu rundt i byen og spurgte efter tlf numre.

Hvor mange tror du sagde nej?

Ja han havde self en 10/10 score.

Det her er de mere ekstreme tilfælde.

Jeg scorer ikke alle jeg approacher. Jeg er heller ikke interresseret i at score alle.

Et eller andet sted i game blev success kriteriet for en gamer hvor mange lays han kunne få.

Med alt respect hvis jeg går efter divaerne i klubben og fyr 2 går efter pose over hovedet konceptet. Så scorer vi jo ikke lige meget selvom vi måske er lige dygtige.

Når jeg snakker med en pige er det en screeninng.

Hvad er hun for en. Hvad kan hun. Hvad vil hun er der noget imellem ørene på hende. Er der en kemi?
Jeg har flere gange forladt et approach fordi at hun ikke var hvad jeg ledte efter.

Men når jeg approacher forsøger jeg altid at gøre det i en layd back facon. Og jeg forlader settet på samme måde.

Altså hun skal ikke føle en forstyrrelse af at jeg er der. Hun skal heller ikke føle at jeg giver hende fingeren når jeg går.

På det her stadie i mit game er jeg ikke igang med at score endnu.

Går du hen og snakker pænt og roligt med en fremmed pige. Åbner du op for en mulighed for at lærer hinanden at kende.

En af mine erfaringer er også at hvis man bare går rundt og snakker løst med piger.

Og tit får jeg et spørgsmål alla:" hvad er det du vil?" svar: "lærer dig at kende" eventuelt følge op med en historie om hvor absurd det er at folk tager i byen for at sidde med folk de allerede kender og snakke om ting de kender istedet for at møde nye og snakke med andre.

Afviser hun dig nu og du ellers er kongruent. Så har hun lige sagt til sig selv at hun er asocial.

Jeg scorer ikke særlig tit. Det er en ret specific type pige jeg går efter. Men møder jeg en ellers pæn og tiltrækkende pige der er interreseret i mig siger jeg self ikke nej til at hygge lidt. Men jeg får altid snakket med et hav af piger og og sidst på aftenen er der nemt 10 piger der siger farvel til mig.
Jeg har gjort mig 10 nye bekendtskaber. Jeg kender flere mennesker hvilket er en del af det for mig
Back to topic.
Du kan ændre på din statistic over hvor mange du scorer per approach. Men du vil aldrig få en garanti for at kunne score alt (medmindre du har rock and roll status self)

Jeg tror at det er der hen hvor resten af tråden har bevæget sig havde bare lyst til at dele mit indput
Handsken
Private Johnson

Indlægaf brandi » lør 28. jan 2012 02:58

Meget præcist opdelt og beskrevet. Førhen havde jeg en idealistisk tankegang til mit game. Dette har ført til at jeg overlæste, både ubrugelig som brugelig materiale, men det førte ingen steder hen da læsningen og informations afhængighed, ødelagde mit field aktivitet. Dette medførte til en negativ spiral, som var mere destruktivt, end konstruktivt.

Efter min erfaring, er den gyldne vej, en kombination. Vær aktiv i field, men analysere dit arbejde, og forbedre dit game, med små skridt af gangen.
brandi
Bølle Bob

Tilbage til Generelt om The Game