Skal jeg tage et kursus?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Skal jeg tage et kursus?

Indlægaf Cool Bassey » tors 26. jan 2012 18:11

Hey..

Jeg er en fyr på 18 år, det har kendt til game i en 3-4 år efterhånden nu..
jeg har læst en del omkring game, men har aldrig fået taget mig selv sammen til at gøre noget ved det i praksis..

Vil i anbefale mig at melde mig til noget coaching/kursus og komme igang på den måde?
eller hvad vil i ellers anbefale mig, har hvertfald brug for hjælp på en eller anden måde til at komme i gang..

Har i evt. forslag til hos hvem jeg skal få coaching?

Mvh Cool Bassey
Cool Bassey
Gummi Tarzan

Re: Skal jeg tage et kursus?

Indlægaf Domino » tors 26. jan 2012 18:18

Har du haft nogen erfaringer overhovedet med, at gå ud og snakke med fremmede piger? Jeg spørger mest fordi at coaching kan være godt, hvis man løber hovedet mod muren hele tiden. Men i mange tilfælde er det ikke nødvendigt, at betale sig fra det da man bare kan finde nogen wings at gå ud med! Men fortæl os da lige om dine erfaringer med det at snakke med damer og hvilke problemer du har, så kan vi tage et kig på om du bør anbefales noget coaching af et firma? ;)
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Cool Bassey » tors 26. jan 2012 18:36

Har næsten ingen erfaringer med at snakke med fremmede piger.. faktisk storset intet..
Mit problem ligger nok mest i meget stor AA. Har længe gerne ville slippe af med det, men så snart jeg er i byen/fest er det sgu meget sjovere/trygt at tosse rundt med vennerene eller bare stå i baren..
Det er nok mit primære problem, resten af problemer kender jeg jo knapt fordi jeg ikke tør gå hen til en fremmed pige.
Cool Bassey
Gummi Tarzan

Indlægaf Domino » tors 26. jan 2012 19:05

cool Bassey skrev:Har næsten ingen erfaringer med at snakke med fremmede piger.. faktisk storset intet..
Mit problem ligger nok mest i meget stor AA. Har længe gerne ville slippe af med det, men så snart jeg er i byen/fest er det sgu meget sjovere/trygt at tosse rundt med vennerene eller bare stå i baren..
Det er nok mit primære problem, resten af problemer kender jeg jo knapt fordi jeg ikke tør gå hen til en fremmed pige.

Okay. Hvor er du fra? Hvis det er en af storbyerne er det nemt, at finde nogen wings. De forstår sagtens at du er nybegynder og derfor står de ikke og bedømmer dig, som dine venner måske normalt vil gøre hvis du snakker med damer. På den måde kan man undgå den følelse af at være overvåget, som er så skadelig for så mange. Men synes derfor at du ikke bør tage en coach, men simpelthen bare få noget erfaring under bæltet! Det er desuden den fedeste følelse i verden når man trodser sin frygt og får en succesoplevelse ud af det! ;)
Domino
Happy Meal

Indlægaf Cool Bassey » tors 26. jan 2012 19:38

Okay..

jamen det er vel næsten bare det jeg må prøve på så..
Jeg har kun omkring 40min til Århus så der burde det være muligt.. og jeg er desuden heller ikke bleg for at køre lidt så længe jeg har et sted at crashe :).
Cool Bassey
Gummi Tarzan

Indlægaf Fætter Stream » tors 26. jan 2012 19:50

Cool Bassey skrev:Okay..

Jeg har kun omkring 40min til Århus så der burde det være muligt.. og jeg er desuden heller ikke bleg for at køre lidt så længe jeg har et sted at crashe :).

Oven i det andet ... Vil også sige starte med nogen af "begynderøvelserne" også. Det kan du gøre med det samme og hele tiden, ikke kun i weekenderne.

Få øjenkontakt med alle piger du går forbi.
Start samtaler når du kan.
Spørg 10 om dagen om hvad klokken er for at vænne dig til at åbne.
når det er nemt spørg dem om noget der kræver mere investering
sig "hej" til random folk du går forbi (de siger bare "hej" tilbage)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Domino » tors 26. jan 2012 20:08

Cool Bassey skrev:Okay..

Hvis du vil på et tidspunkt, så kan du komme herop til Aalborg. Jeg har en sofa du kan crashe på!

... Så kan jeg eventuelt sørge for du kommer med i byen med mig og nogen af de andre ;-)
Domino
Happy Meal

Indlægaf Fsharp » tors 26. jan 2012 21:07

Cool Bassey skrev:Hey..

Jeg er en fyr på 18 år, det har kendt til game i en 3-4 år efterhånden nu..
jeg har læst en del omkring game, men har aldrig fået taget mig selv sammen til at gøre noget ved det i praksis..

Vil i anbefale mig at melde mig til noget coaching/kursus og komme igang på den måde?
eller hvad vil i ellers anbefale mig, har hvertfald brug for hjælp på en eller anden måde til at komme i gang..

Har i evt. forslag til hos hvem jeg skal få coaching?

Mvh Cool Bassey

Jeg anbefaler ikke et kursus. Mange oplever at de i løbet af kurset, som måske kun varer en weekend, får nogle succeer, men disse kan nok i høj grad tilskrives coachens pres, hvilket ikke vil være til stede når man er alene ude.

Mit råd vil også være at finde wings du kan hænge ud sammen med. Sørg for at du finder personer som du svinger godt med: samme humor, måske et par fælles interesser, ca. samme alder. Vær ikke bange for at hænge ud med en wing et par gange for derfor at sige til personene at du ikke lige synes det svinger vildt godt og du derfor fortsætter ding søgning. På den anden side må du også lige give folk en chance så I kan nå at finde ud af om I svinger samme. Med en god wing er der altid en at lave daygame eller night game med.

Skridtet efter wings, er at lave en 'mastergroup' som er en flok på 4-6 wings som daygamer og nightgamer sammen, men også disktuterer mere teoretiske ting omkring pickup og selvudvikling. Jeg har selv været med i en i ca et år og jeg har fået styr på en del ting. Først og fremest har jeg fået styr på mit basisliv (økonomi, træning, socialliv, etc.). Dernæst har jeg haft uvurdelige samtaler om forskellige tilgange til pickup og om hvrodan man gør. Jeg har også oplevet mange fede ting i byen med dem og ja - jeg er faktisk endt med at have et par rigtig gode venner imellem disse wings. Men det er ikke så underligt, jeg har delt mine inderste tanker med dem, og de har delt deres med mig. No wonder at der kan komme et godt venskab ud af det.

Mht. at slippe af med din AA og komme i gang med at snakke med piger, så har jeg selv en øvelse jeg bruger når jeg i en periode er blevet lidt rusten og derfor igen begynder at få lidt AA. Øvelsen går blot ud på at snakke med alle de let tilgængelige personer du har omkring dig i din hverdag om alle mulige underlig ting: Snak med pedellen på job om det så lige så i avisen, kom med en kommentar om vejret til kassedamen, spørg din sidekammerat om hvor han skal på ferie. Det skal bare være tre sætninger frem og tilbage. Det træner dig i at snakke med folk tilfældige ting.
Herfra kan man så udvide til piger man ser på biblioteket('Ved du hvor bøgerne om windsurfing står?'), pigen på cafeen ('Smager den godt den earl grey te du har fået dig der?') eller pigen ved busstoppet ('Det er SÅ irriterende når man kommer ned til busstoppet og så er bussen lige kørt. Synes du ikke?').

Snak med alle de 'nemme' hvor man ikke har noget at tabe. Det giver god træning til at kunne tale med fremmede piger.

Når du kun bor 40 min fra Århus så burde det være muligt at finde et par wings.

Rock on, bro! :D
/Fsharp
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Cool Bassey » lør 28. jan 2012 13:38

Mange tak for svarene alle sammen. Vil prøve nogle af alle jeres råd og droppe coaching...

Domino: Jeg vil helt sikkert huske dit tilbud og vil se om de ikke kan lade sig gøre en gang :-),

Men er der nogle i østjylland eller der omkring (er klar på at køre efter det) som kunne tænke at tage sådan en nybegynder som mig med ud?
Cool Bassey
Gummi Tarzan

Indlægaf Fsharp » lør 28. jan 2012 14:48

Prøv at smide en post i det her forum: http://www.danskpickup.dk/viewforum.php?f=23. Så kan det være at der er nogen som melder sig ;)
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Næste

Tilbage til Generelt om The Game