Næste skridt?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Næste skridt?

Indlægaf Glow » tors 26. jan 2012 20:11

Hej Guys
Jeg er lidt eftertænksom ved hvad de næste par ting jeg vil lære skal være. Jeg kan nemt åbne og køre en god dialog med et sæt, distribuere samtalen og vibe
Jeg har på det senest øvet
* lockin som havde en ret stor effekt
* sexual ghazing - ret stor effekt
* Kino eskalering - enorm stor effekt
og jeg leger med forcing iois på afstand som en slags pre-åbner endnu uden den store effekt men jeg tror heller ikke helt jeg har fanget den.

Har i nogle anbefalinger af andre centrale ting jeg skal tage fat i som virkelig gav jer et løft og som idag er centrale ting i gør som gør en forskel?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Næste skridt?

Indlægaf Domino » tors 26. jan 2012 21:49

Nu har disse ting været ting, som har lagt naturligt til mig. Men noget som gav min udvikling fart var, at sætte mig ned og virkeligt finde ud af hvad jeg ville have i en pige! Jeg følte nemlig på det tidspunkt, at det var den samme ligegyldige samtale jeg havde hvergang jeg stødte på en ny pige. Derfor satte jeg mig ned i samråd med Dreamz og lavede bare et mindmap, hvor jeg skrev ti kvaliteter i piger som jeg elsker. De ti kvaliteter og egenskaber, som jeg fik ned på papiret var de nedenstående. Herefter bad Dreamz mig om, at udvælge tre af disse. Når dette var gjort så bad han mig tænke på, hvordan jeg mente at jeg kunne teste pigerne for netop disse kvaliteter hurtigt og effektivt. Jeg kom frem til at jeg kunne lave nogen små historier og udfordringer til pigen, som hun så skulle bestå for at skabe en bedre dialog og for at kvalificere pigen. Han var enig og satte mig til opgaven og resultaterne kan du se nederst. Disse bidrager til at mine samtaler kommer til, at adskille sig fra andre fyres og det skaber et bånd. Samtalerne bliver mere meningsfyldte og jeg er der ikke kun for at få sex, men også for at finde ud af om det er en pige jeg vil mere med. Det var et gennembrud for mig, at få dette implementeret i mit game.

Mindmap: De ti kvaliteter

• Hun skal være barnlig
  • Hun skal tro på det bedste i folk
  • Hun skal være åbenhjertet
  • Hun skal være empatisk
  • Hun skal være diskuterlysten
  • Hun skal have en gnist
  • Hun skal være kreativ
  • Hun skal være spontan
  • Hun skal være eventyrslysten
  • Hun skal være unik

Udvælgelse: De tre kvaliteter

• Kreativitet
  • Spontan
  • Eventyrlysten

Kreativitetskvalifikation

Domino: Jeg er lige kommet hjem fra København, hvor mig og min veninde var ude og gå en tur med hendes hund. Jeg elsker det med bare at gå med en person, som man virkeligt bare elsker at bruge sin tid med og så er det som om når man går, så flyder ens samtale bare meget bedre! Måske kan det også bare være fordi, at hun er helt igennem fantastisk til at være kreativ. Vil du betegne dig selv som kreativ?

HB: Ja.

Domino: Sweet. Men altså på den her gåtur begyndte vi at snakke om vores helt egen private fly og hvordan dette skulle designes! Vi fik designet både et køkken, en koncertsal, vores egne værelser og endda et hundeværelse til hunden. Nu er det så din tur... Hvis du kunne designe dit helt eget værelse fra bunden uden nogen begrænsninger, hvordan ville det så se ud frøken?

Spontanitets- og eventyrslysten kvalifikation

Domino: Mine kammerater er lige taget på udlandsophold på universiteter på henholdsvis Hawaii, Hong Kong, New Zealand og San Diego. Jeg savner dem allerede og de skal være afsted i ca. 6 måneder, men det sætter tankerne igang. Hvor skal man selv tage hen? Jeg overvejer lidt at tage til Japan eller til Miami, men det er svært at vide hvor man skal hen, så det ender nok med at det bliver en spontan beslutning. Hvad med dig? Har du været ude at rejse og vil du betegne dig selv som spontan?

HB: Ja.

Domino: Sweet. Personligt havde jeg engang da bankbogen bugnede af penge en aftale med kammeraterne om, at vi mødtes Torsdag aften og trak en seddel op af et skrin jeg havde stående. På de sedler havde vi skrevet europæiske storbyer, som der skulle besøges! Når vi så trak et lod op så bestemte skrinet hvor vi skulle hen! Det var helt fantastisk at opleve London, Paris og Milano. Hvordan kommer din spontanitet til udtryk?

Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Glow » tors 26. jan 2012 23:25

Virkelig fed inspiration Domino! Tak.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Fætter Stream » fre 27. jan 2012 17:37

Whoa syns det ligner du er ved at have dækket alt :) Gid man selv havde været så energisk!

Det eneste jeg kan komme på er Mysterys set-theory ting. Altså de ting med f.eks. at DHVs overfor dit target ved at snakke til hendes veninde så target overhører dig. At gøre target nysgerrig omrking dig ved at have det mega fedt sammen med hendes venner/veninder. Eller at gøre target needy ved hele tiden at flytte fokus over på hendes veninde så target skal slås for din opmærksomhed.

Jeg syns det virker OK godt, omvendt er det ikke noget bevendt hvis du snakker med target og hendes veninder er gået ud at danse. Mens secual gazing ALTID er godt. Så jeg ved ikke en gang om det ville hjælpe dig at begynde på det også ... det ligner et færdigt skillset hvis du får de der ting på at køre.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf brandi » lør 28. jan 2012 02:47

virkeligt lækkert Domino! Vil jeg selv prøve.

Glow: for mit vedkommende, vil jeg arbejde med kropssprog, og toneleje. Dette vil helt klart frembringe styrke i hele processen.
brandi
Bølle Bob

Indlægaf Glow » lør 28. jan 2012 14:46

@Stream: Du har egentlig ret. Tror måske bare jeg skal "grounde" det jeg har gang i. Jeg kan jo booste hver del lidt mere og kalibrere det så det bliver solidt. Gode pointer med "group theory".
@Brandi: Gode valg. Enig i at det ligger under hele processen og er bærende elementer. Har du nogle erfaringer med/input på hvad der er vigtigt på de to områder?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Fætter Stream » man 30. jan 2012 02:02

Det kommer også an på hvad du vil. Jeg vil gætte på hvis ens mål er at høste så meget fjas som muligt og lære det hurtigt er det bedste at koncentere sig om nogen enkle basale ting: åbning, udstråling, dominans, lave sexuel vibe og træne dem rigtigt godt ind. Og at træne "mod", altså at man bare clawer en ind selv om man ikke er helt sikker på om det er OK.

Men det ligner lidt du er en der lige som mig har nogen andre mål med det her også? For mig var det vigtigt at lære at forstå det sociale spil så detaljeret som muligt, bare sådan fordi. Og jeg synes også det er sjovt at lege med sociale teknikker. Det er ret WOW når man prøver et eller andet første gang og får en vild reaktion. Egentligt har jeg fundet ud af at det næsten var vigtigere for mig at opnå kontrol og forståelse over mine sociale relationer end at høste fjas. Nok også derfor jeg ikke blev mere end en sporadisk closer :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Leisure Pirate » man 30. jan 2012 19:27

Du kan også eksperimentere med at hinte at du er en mand der har sex med mange piger. En hver interaktion har jo et frame og alm MM er sat sammen som et kæreste frame hvor man DHVer og snakker om værdier og fremtid og så videre. Men det kan nogengange være at skyde sig selv i foden. Piger vil lige som fyre have laaangt højere krav til en mand som de overvejer som kærester end en de overvejer skal være et engangsknald. Derfor kan det være en fordel at undgå kæreste/dating agtige samtaler og istedet snakke om hvordan man kneppede en lækker tøs sidste weekend.

Det er noget counterintuitivt over at hinte at man er en del af 'the secret society', men det virker som en DHV. Tyler skrev en fed post om det viewtopic.php?f=15&t=794
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Domino » man 30. jan 2012 19:45

Leisure Pirate skrev:(...) istedet snakke om hvordan man kneppede en lækker tøs sidste weekend.

Do explain, please. Hvordan gør du det her uden, at det lyder som pral, arrogant og generelt bare creepy? ;)
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Leisure Pirate » man 30. jan 2012 20:12

fx
noget i stil med "Lad vær med at spille så spille så usyldig, jeg ved godt at i kvinderi virkeligheden tænker mere på sex end mænd." (eller anklag kvinder for at være seksuelle rovdyr, med et smil på læben)

Eller tal om sex, og relater et eller andet specifikt til en du var sammen med: 'bla bla bla fx i sidste uge var jeg sammen med en pige som kunne gøre den her vilde ting med sin bla bla.' sagt som om det er det mest sædvanlige der sker. Egentlig som man gør med klassisk DHV embeding.

Jeg har fx en gang scoret ved at åbne med "mig:are you turists? hende:nej, hvorfor? mig:Når, jeg kan bare godt lide turister fordi sidste uge var der to norske turister som inviterede mig hjem til deres hotel værelse." Mærkeligt nok fungerer det.

Tricket er vel egentlig enten at antyde at man er score meget uden at gå i detaljer eller sige det som en bisætning til noget andet sjovt eller relevant.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Næste

Tilbage til Generelt om The Game