Bachelorprojekt E2012: Den danske pickup undergrund

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Bachelorprojekt E2012: Den danske pickup undergrund

Indlægaf snake » tors 26. jan 2012 20:55

Hej alle

Til efteråret skal jeg kradse et 30-35 siders bachelorprojekt sammen i et fag, som hedder Kommunikationsmiljøer. Jeg har tænkt mig, så vidt emnet bliver godkendt, at skrive om vor kære undergrundsmiljø, ikke mindst TGO i sin tidligere pragt.

Opgaven vil omhandle vores community, og hvorledes vi udveksler og indoktrinerer viden. Studieordningen beskriver følgende:

Ved bedømmelsen af prøvepræstationen vil der blive lagt vægt på, i hvor høj grad den studerende:
- demonstrerer kendskab forskellige kommunikationsmiljøer og aktiviteter samt deres forskellige præmisser.
- evne til at kunne analysere og reflektere over kommunikationsmiljøer og aktiviteter samt hvorledes forskellige kommunikationsmiljøer kan facilitete samarbejde og læring.

Ideen er lidt at manifestere game som en akademisk valid teori om kommunikation, eller i det mindste gøre et forsøg. De teorier, som der skal analyseres ud fra, er givet på forhånd, og jeg vil gøre et forsøg på at koble dem sammen med de teorier, som vi herinde beskæftiger os med til dagligt.

Til alt dette skal jeg bruge udsagn, tekster, interviews o.l. Det hele vil selvfølgelig være anonymt i tilfælde af folk vil skjule deres identitet.

Dette sker dog først i september/oktober/november engang, men vil gerne smide den her så jeg kan få flest muligt tiltrukket.

Smid en PM hvis du gerne vil være med!
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Tilbage til Generelt om The Game