Ekspedienter

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Ekspedienter

Indlægaf snake » fre 27. jan 2012 04:40

Jeg var i Silvan i weekenden og syntes ekspedienten var ret sød. Hun fangede mit blik da jeg var et godt stykke fra kassen, så jeg så det som en klar IOI at hun smilte fr afstand. Jeg stod med søsters kæreste og der var kunder, så syntes ikke det var stedet at begynde at flirte for åbenlyst. I stedet noterede jeg hendes navn, da hele lortet stod på hendes navneskilt.

Efter jeg kom hjem facebook stalkede jeg hende. Jeg havde intet at miste, så jeg smed min fulde ærlighed derud. Tænkte også midt i det hele jeg ville forsøge mig med Aladdin (fra TGO somewhere).

Mit spørgsmål er egentlig om det kan lade sig gøre at gentage, og om nogen har prøvet det før?
Det er jo Silvan, så det kan være 23 årige mænd ikke fylder størstedelen af kundesegmentet, og derfor kunne det have en indvirken i hendes reaktion. Men dunno, I må vurdere.

Jeg er lige flyttet så skal nok besøge et par byggemarkeder de næste par uger, will keep you posted.

Samtalen er herunder (smilier gad den ikke kopiere):

snake:
Hej

Jeg så dig i Silvan i dag og syntes egentlig du så rigtig sød ud, og jeg var sgu nødt til at huske dit navn og stalke dig

HB:
Hahaha fair nok (;

snake:
Hvad er du så for en, ud over en lækker sælger af malergrej?

HB:
Haha, øhm. Det ved jeg sku snart ikke Men måske en sød og glad en af slagsen Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive mig selv

snake:
Du ser i hvert fald sådan ud hvor er du fra?

HB:
Altså jeg bor i Risskov hvad med dig?

snake:
Jeg er midt i en flytning til Aarhus N Kan du godt lide Aladdin?

HB:
Aladdin?

snake:
Ja ham fra disney

HB:
Nårh, øhm det har jeg egentlig aldrig rigtig tænk over, men jeg synes filmen er fantastisk
Hvorfor egentlig?

snake:
Kom bare lige til at tænke på den Du er garanteret en af de piger, som var vild med ham som lille

HB:
Måske Jeg var vild med alle Disney film

snake:
De er også gode. Det er lidt ærgerligt de ikke fortæller en, at om 10-15 år bruger du 3 døgn på at gøre din gamle lejlighed ren. Det passer heller ikke så godt ind i fx løvernes konge

HB:
Ahva?

snake:
Lang historie kort: Jeg har malet i tre dage og det er møg nederen i længden!

Jeg skrev til dig fordi jeg syntes du virkede interessant, og nu vil jeg gerne møde dig for at finde ud af hvor interessant du er

HB:
Lyder også mere eller mindre kedsommeligt

Øhm det kan vi måske godt finde ud af (:

snake:
Så er det nu du giver mig dit nummer, så jeg kan få fat i dig udenfor face

HB:
Telefon nummer udeladt
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Re: Ekspedienter

Indlægaf brandi » lør 28. jan 2012 03:10

Siger det lige ud. Efter min mening er der alt for meget bullshit, og den med Alladin er ikke god at fyre af, eftersom du ikke engang ved hvordan pigen er(hver pige er unik) Alladin vil du kunne bruge irl, hvor du hurtigt vil kunne spotte om hun er med på den eller ej.

I stedet vill jeg vende den om. Brug muligheden med det samme til at få hende, til at investere mere i jeres flirt. Og dermed hurtigere finde ud af om hun er interreseret eller ej, eftersom det er igennem internettet, så har du ikke mange muligheder. Hverken til kropssprog, kino osv.

Jeg ville skrive en kort besked, og spille bolden videre.

Du kunne skrive at du syntes hun var sød, og du fik hendes navn, så du ville lige lægge en besked, eftersom du var alt for generet til at snakke med hende, selvom hun så sød ud.

--> her viser du at du er generet, og dermed er det også op til hende at investere her.

efterfølgende kunne du small talke lidt, men start med at invitere hende på en kop kaffe eller anden aktivitet. Hvis hun siger ja, så finder du tid, og sted. hvis hun hellere ikke giver nummer af intiativ fra hendes side, så glem hende nummer. Sats på hun ikke brander dig af, ellers sprøg hende om det er okay du får hendes nummer, så i kan kontaktes hvis planen ændres.
brandi
Bølle Bob

Indlægaf Reddas » søn 29. jan 2012 21:21

....
Senest rettet af Reddas tirs 31. jan 2012 01:14, rettet i alt 1 gang.
Reddas

Indlægaf Domino » søn 29. jan 2012 23:01

Reddas skrev:Brandi :
Idealistisk PU-talk. + overanalysering.

Du må gerne lige forklare den her. Det virker for mig til, at du mener at game kun handler om at tage skridtet og smide sig derud?

... Personligt er jeg stor modstander af den tankegang, da der så aldrig er brug for at man forbedrer sig selv!
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Reddas » man 30. jan 2012 01:09

....
Senest rettet af Reddas tirs 31. jan 2012 01:15, rettet i alt 1 gang.
Reddas

Indlægaf snake » man 30. jan 2012 03:49

I har ret med underholdningen.

Fik endelig skrevet til hende på mobilen, og hun virker stadig interesseret, så nu skal jeg bare lige flytte ind i min nye lejlighed og sætte en 2. day op.

Ved ikke om jeg var for genert til at snakke med tøsen med det samme, det gjorde en del at jeg havde min søsters kæreste med.

Når jeg først kan stå overfor tøsen og være i kino eskaleringsafstand, så plejer det gå skide godt, så jeg er fortrøstningsfuld med den kommende date. Det er bare shitty vejr, så ser om jeg ikke kan få hende hjem til mig.
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Indlægaf Manzana » man 30. jan 2012 13:35

Jeg synes sgu' det var godt gået :)

Er enig i, at Alladin kunne være udeladt, den virkede ikke rigtig - men du reddede den godt ;)

Synes specielt godt om denne her:

snake skrev:snake:

IMO meget bedre end "jeg var for genert til at spørge ..."
STAY HUNGRY, STAY FOOLISH!
Brugeravatar
Manzana
Bølle Bob

Geografisk sted: Planet Earth

Indlægaf snake » man 30. jan 2012 15:15

Manzana skrev:Jeg synes sgu' det var godt gået :)

Er enig i, at Alladin kunne være udeladt, den virkede ikke rigtig - men du reddede den godt ;)

Synes specielt godt om denne her:

snake skrev:snake:

IMO meget bedre end "jeg var for genert til at spørge ..."

Hehe ja den virkede vist fint. Generthed kortet er måske farligt for mig at spille, taget i betragtning af jeg nok ikke er genert når vi endelig mødes.
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Indlægaf JohnnyG » tors 2. feb 2012 14:25

Dude. Du har seriøst brug for at lave noget research, du laver mindst 100 fejl bare på en samtale....
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Indlægaf snake » tors 2. feb 2012 14:57

Ja det er jo derfor vi er her :) Har en date med hende i morgen, nu må vi se hvordan det går.
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Tilbage til Generelt om The Game