Newbie challenge?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Newbie challenge?

Indlægaf Putin » ons 1. feb 2012 14:40

Tænkte vi skulle prøve at skrive sammen hvad de allerførste ting man skal gøre når man skal "i gang" og går fra KJ status ud til den virkelige verden. Altså KONKRETE øvelser man bare kan gå i gang med i fasen mellem KJ og man er ude rigtigt og apporache med eller uden wings.

Syns man hører om ting der er bedre end "programmerne" Stylelife Challenge og Demonic Confidence.

fastseductions gamle newbie challenge var ud 4*4 timer en uge med et set hvert 20ende minut. Mener selv det er urealistisk :)

To gode er synes jeg:

En klassiker er den med at gå steder hen hvor der er mange og prøve at fange øjenkontakt med alle piger der er der. (Det ALLERførste jeg gjorde, de føltes helt vildt og nøj det er langt væk nu!)
Øv ting (kino, C/F, dominans) i din social circle.
Starte samtaler overalt man kan, busstoppesteder og sådan noget.

2 LP klassikere:
Øv at holde øjenkontakt i 5 minutter med en makker
En anden er den med at spørge en masse mennesker hvad klokken er.

Andre der har nogen gode ting? Ved ikke om man kan bruge online game til noget her? Måske skrive sjofle ting så man kan se det virker? Kan huske jeg skrev mærkelige beskeder rundt til en masse og testede ting af, men synes ikke det gav noget andet end mystificerede piger .)
Putin
Chairman of United Russia, the ruling party

Re: Newbie challenge?

Indlægaf snake » tors 2. feb 2012 15:18

Fed ide!

Online game kan bruges, men det bringer bare ikke adrenalinen og frygten i en for alvor. Facebook game med nogle piger, som man helt sikkert vil møde (fx damer fra studiet/skolen/arbejde), det ville nok have en større effekt, men don't shit where you eat.

Kino er helt sikkert et godt sted at starte, antaget man kommer så langt.

Nogen ting der hjalp mig var:

Samtaler med tjenere/kantinedamer/service personale generelt (da du er omringet af dem i din hverdag)
    Samtaler ved bussen med mænd/kvinder/whatever, det hele hjælper
    Karaoke i ædru tilstand
    Frivillig hjælp i fx den lokale boldklub, hvor man skal have en lederrolle
    Ringe til sine numbercloses

De ovenstående ting er varierende i sværhedsgrad, hvis man kan bruge det ord. Det kommer an på hvor man står som person.

Hvad der har reddet mange af mine closes og sociale situationer generelt, har været veninder. Få en veninde eller to, som du friendzoner med det samme. Kvinder kan fandenme hjælpe meget med at tolke signaler o.l.

Det allerførste man skal gøre er at finde sine grænser.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Tilbage til Generelt om The Game