Det store råb om Hjælp !

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Det store råb om Hjælp !

Indlægaf eTrin » tirs 14. feb 2012 13:05

God formiddag

Som overskriften lyder, har jeg stærkt brug for jeres hjælp. Jeg sidder I restauranten, på min sidste familie ferie :|
Jeg befinder mig i Egypten, og da vi er rejst med et Tysk rejse selskab, har jeg ikke været i nærheden af en Dansker omkring 20'erne. Jeg var inde på hotellets diskotek i forgårs, det vrimler med mennesker, men hvergang man åbener, forstår de ikke hvad man siger, da de fleste kom fra tyskland, polen, rusland. Har i nogen ideer, har både set "8 og 9'ere" men sproget kan jeg ikke sarge med. har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre, udover at tage flyet til Danmark :lol:
Jo flere døre du banker på, jo flere vil åbne for dig !
eTrin
Private Johnson

Re: Det store råb om Hjælp !

Indlægaf eTrin » tirs 14. feb 2012 13:06

snakkede på engelsk til dem btw.
eTrin
Private Johnson

Indlægaf Leisure Pirate » tirs 14. feb 2012 18:02

Hold øjenkontakt, brug sexual gazing og eskaler. Ellers brug dansefloor game. Men hvis du kan tale nogenlunde engelsk så kan jeg ikke se hvorfor du ikke kan game på engelsk?
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf eTrin » tirs 14. feb 2012 22:20

Jeg har lige siddet og læst om dancefloor game idag, så det vil jeg afprøve i aften.
Men det er ikke mit engelsk der eskalere, det er derimod deres, når jeg åbner med forskellige linjer. Siger de hah, og siger noget volapyk til mig. Det er sku ikke helt fair .
eTrin
Private Johnson

Indlægaf Rawr » ons 15. feb 2012 10:46

Ja, er sproget i vejen, så lad være med at sige et pip :D
Havde lidt det samme problem i serbien, hvor de er pivringe til at snakke engelsk, men det med selvtillid og sexual gazing fungerer fint i udlandet. Bare husk at holde øje med diverse store brød, for det er endnu værre når en alt for fuld fyr bliver sur over et eller andet random, når man ikke forstår hvad han er gal over og ikke kan snakke sig ud af det. :/
Det måtte jeg se i øjnene i sommers, men der fandt jeg ud af, at det altid er godt at have en pakke cigaretter på sig, for det er åbenbart internationalt, at man kan slippe for bank ved at give en smøg mens man prøver at snakke om det (også selvom de ikke snakker engelsk, og man i realiteten ikke kan snakke om det) :D
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf eTrin » ons 15. feb 2012 12:44

Haha det passer næsten overens med min aften igår. Jeg var klar til dancefloorgame ved 00.30, og med 6000 værelser skulle man tro der var gang i den. Det første jeg mødte ind til på diskoteket var 2 ægtepar, 1 dj, 1 bartender og 8 russiske fyre som fyrede den af på danse gulvet, der var ingen piger, så de må have været på piller ell. "skuffet diskotek". Men det skulle ikke stoppe mig, så jeg gik udenfor hotellet, og gik mod et diskotek 10 minutters gågang. Men om det så ikke var en taber vagt, som hverken forstod engelsk eller mit børne niveau tysk. Jeg måtte hvertfald ikke komme ind. Fedt tænkte jeg, og gik hen mod en lille bod, hvor de sælgede frugt og cigaretter.

Det endte ud i jeg købte hans nok " stjålne" katonner. Jeg købte hvertfald 10 pakker marlboro rød, hvad der ville svarer til 70 danske kroner. ( 7 kroner for en hel pakke smøger ) :)

Men da klokken ramte 03.00 var jeg på vej hjem ad, hvor jeg stødte ind i endnu 3 russiske piger og tro det eller ej, så var de faktisk pæne. En 9 'er og to 8'ere. vi snakkede lidt, men de skal sku til at lærer noget engelsk. Men hvad faen de boede på samme hotel som mig. Der skete ikke mere, men som jeg forstod det skulle de på hotellets diskotek, så jeg må bare prøve mig frem der.

p.s alt er skrevet fra ipad, undskyld stavefejl :)
eTrin
Private Johnson

Indlægaf eTrin » ons 15. feb 2012 13:08

Dem på hotellet dansede en blanding af http://www.retardo.dk/videos.php?id=700 og

http://www.retardo.dk/videos.php?id=40.

det er sku ikke helt nemt at følge med.
eTrin
Private Johnson

Indlægaf Seeb » ons 15. feb 2012 13:35

Oplevede samme problem for et par år siden på Hilton i Egypten.

Der er dog stadig nogle enkelte ting du kan gøre for at virke interessant.

1: Dit smil.
2: Selvtillid.
3: Pænt hår.
4: Vær humoristisk.
5: Vær i kontakt med andre mennesker, og vær centrum.

Er der andre drenge vil det stadig være bedre at være i kontakt med dem, men nu når du siger stive russere så tjaaaaaaa...
- Ellers så se ud som om du har det pisse sjovt, så vil det måske smitte af på de andre.

Har du overvejet muligheden for daysarging på stranden?
Kunne forestille mig der var nogle hotties, som ville tage et par drinks om aftenen. :D

// Seb
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Tilbage til Generelt om The Game