Ultimate gaming august i Aalborg!! ;)

Find en wing at gå ud med!

Ultimate gaming august i Aalborg!! ;)

Indlægaf Maggiez » man 27. jul 2015 22:14

Hey guys.. jeg er helt på toppen igen og inviterer, alle gamers der er friske på at give den maks gas til Aalborg.. hvis du kommer uden bys fra kan du bo hos mig i den tid du har lyst til at komme på besøg..
Der vil komme til at foregå day and night game og whatever du ellers har lyst til med game i løbet af måneden så skriv eller ring til mig hurtigst muligt hvis du er interesseret.. jeg vil også arrangere et større foredrag i Aalborg datoen er ikke helt fastlagt endnu men offentliggør det den kommende uge..
Det hele starter med wing meet up både fredag d. 31. juli og lørdag d. 1. august hvor vi mødes hos mig sjællandsgade 90 st.h 9000 Aalborg hvorefter vi sammen tager i byen her fra.. skriv eller ring til mig hvis du er interesseret i meet up'et eller ellers interesseret i at tage ud sammen i løbet af august.
Mit nummer er 23416274
Alt det bedste Allan // Maggiez
Det er en enestående mulighed for at få trænet dine personlige udvikling og dit game, da jeg starter på studie i september og ikke i nærmeste fremtid får mulighed for at arrangere lignende game opportunity!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Tilbage til Wing meet ups