Wingman søges i Århus

Find en wing at gå ud med!

Wingman søges i Århus

Indlægaf Hamderludvig » man 18. jan 2016 19:45

Davs alle derude,

Jeg er en ung gut på 20 år, der søger en wingman i Århus.
Jeg søger en autentisk wingman, som også er en ven - en der er klar på at tage livet ved nosserne, og tage lidt pis på det hele. Det er vigtigt at du er dedikeret til at blive bedre, og samtidigt kan udfordre mig og skubbe mig til at blive bedre. Det er vigtigt for mig at du møder op til aftaler, og er konsekvent med at komme ud i byen og møde kvinder. På samme tid ville jeg sætte pris på, at det ikke blot handler om at få sig et slag fisse, men at det handler om at udvikle sig som person. Dette er ikke et must, men bestemt en fordel.

I får lige lidt info om mig:

Jeg er en lidt genert fyr, der generelt har rimelig godt momentum og styr på mit liv. Jeg går meget op i træning, kunst, musik og mad - hvad jeg til gengæld slet ikke har styr på, er kvinderne. Jeg har igennem godt halvandet års tid luret lidt omkring alt det her PUA-halløj, og har hørt rigeligt med teori. Jeg tror endelig jeg er kommet til et punkt hvor jeg fatter, at teori simpelthen ikke kommer til at hjælpe mig. Overhovedet. På grund af denne længe ventede åbenbaring, sidder jeg nu her og søger efter en wingman, der måske er lidt på samme punkt som mig. Jeg bor i øjeblikket i Århus C, og jeg har mulighed for at komme ud i byen stort set hver dag.

Til den/dem der skulle være interesseret i at prøve kræfter med pickup, tænker jeg at vi kan mødes og lære hinanden lidt at kende, for at se om vi er kompatible med hinanden som wingmen.

Så til alle jer derude som sidder lidt fast med kvinderne, skriv her og lad os finde ud af noget.
Hamderludvig
Nyklækket

Tilbage til Wing meet ups