Wing i Flensborg eller nord for?

Find en wing at gå ud med!

Wing i Flensborg eller nord for?

Indlægaf Galwis » tirs 19. jan 2016 00:01

Jeg søger en wing at sparre med og gå ud med. Jeg er lige flyttet til Flensborg, så det må gerne være her. Hvis det er det skal være Danmark har jeg bil og er villig til at køre en tur for at komme ud.

Min plan var lidt bare at lave en ninja og springe ud i det - det virkede dog i sidste ende som selvmord :roll:

lidt info omkring mig
Jeg er 29 år og ny til det her game/Pick Up og så dog alligevel ikke helt. Nogle år tilbage begyndte jeg at åbne mine øjne op for det. På daværende tidspunkt boede jeg i Kolding. Jeg fandt en wing som jeg var ude med nogle gange. Jeg stoppede dog hurtigt da jeg fandt en kæreste. Jeg bilder mig selv ind at jeg fik scoret på grund af min nye kendskab til game. Om jeg i virkeligheden bare var heldig skal jeg ikke kunne svare på.

For et år siden gik vi fra hinanden og nu er jeg her så igen.

Mit kendskab til piger er som sådan okay. Jeg har haft kærester og scoret et knald her og der. Nok mere held end forstand - som regel er jeg blevet "scoret"
Når jeg siger at mit kendskab til piger som sådan er okay skal det forståes at jeg har rigtig mange piger i mit liv. Jeg har et HAV af veninder. Og har det altid med at blive pigens ven.

Da jeg i sin tid blev bekendt med game var det "the mysteriou method" jeg havde kigget på. Nu er jeg dog faldet over RSD med blandt andet Tyler Durden som tiltaler mig ret meget. Hele hans måde at tænke på.

mit mål
Mit mål er anderledes nu end det var år tilbage. Der var jeg ude efter en kæreste og fik mig også én.

På nuværende tidspunkt har jeg ikke nødvendigvis behov for en kæreste. Og selv om jeg selvfølgelig gerne vil have en masse lækker sex med en masse smukke piger, er det ikke kun det der trækker. Det er for mig ret vigtigt hele den personlige udvikling - måske også derfor Tyler tiltaler mig frem for Mystery. Jeg har gode venner og fungere godt socialt. Men jeg kan også mærke på mig selv at jeg har det bedst med at stå bag én. Jeg ville gerne kunne gå ud og tale med en masse nye mennesker. Piger såvel som drenge!

Jeg søger derfor en wing til at lære med eller lære fra. Så om du er ny eller erfaren i Game gør mig ikke så meget.

Hvis det har den mindste interesse så er du velkommen til at skrive et indlæg her eller sende mig en privat besked.

//Galwis
Galwis
Private Johnson

Re: Wing i Flensborg eller nord for?

Indlægaf Rasmushandyman » tors 7. apr 2016 20:13

Hey Galwis, har du fundet en wing?
Jeg bor ved Aabenraa, og jeg tror vi har rigtig meget til fælles i vores tilgang!

Du kan finde mig på Facebook, eller kontakte mig her som du vil...

Venlig hilsen Rasmus Handyman :)
Rasmushandyman
Bølle Bob

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Wing i Flensborg eller nord for?

Indlægaf Galwis » tirs 3. maj 2016 21:26

Rasmushandyman skrev:Hey Galwis, har du fundet en wing?
Jeg bor ved Aabenraa, og jeg tror vi har rigtig meget til fælles i vores tilgang!

Du kan finde mig på Facebook, eller kontakte mig her som du vil...

Venlig hilsen Rasmus Handyman :)

PM sendt :)
Galwis
Private Johnson

Tilbage til Wing meet ups