KBH - Lair d. 21/5-16

Find en wing at gå ud med!

KBH - Lair d. 21/5-16

Indlægaf Beefsquatch » tirs 3. maj 2016 10:08

Billede

Sommeren er så småt på vej - og vi glæder os! Så kom med i byen!

Billede
Billede
Billede

Hvad er et Lair? - Og hvem kommer?
Ja, hvad er et Lair præcist? Ifølge wikipedia er det et sted, hvor bl.a. vilde dyr holder til/har rede. Her på siden er det noget helt andet. Det er en mulighed for nye såvel som rutinerede til at komme ud og møde andre personer inde for dette community. Lair har de sidste par gange fungeret som et pre-gå-i-byen-mødested.
men som danner rammer for et sted, hvor man kan snakke uden at blive overdøvet af dakkedak.
Enten om man er helt grøn og ny inde for "pick-up" eller om man er en rutineret gammel ræv, så er man mere end velkommen til at møde op.

Hvad sker der på et Lair?
Som regel plejer vi at sidde og snakke om alle mulige ting - fra problemstillinger til sidste uges scoringer. Alt!
Nogle bruger det som et springbræt til at tage videre i byen i mindre grupper eller at få sat ansigt på de andre personer, som sidder bag skærmen i den anden ende. Andre, inklusiv undertegnet, bruger det til at kombinere to fantastiske ting - Kvinder og alkohol. :D
Det er helt op til en selv, hvad man vælger at bruge sin aften på.

Hvorfor?
Jeg kan erfaringsmæssigt kun udtale mig om mine egne oplevelser til disse lairs, men de har været sjove, udbytterige, og lærerige. Har mødt nogle super fede gutter at tage i byen og fyre den af med.
Så hvis du elsker at gå i byen og f.eks. synes at dine venner er for kedelige, hvad angår at komme ud og møde nye personer/kvinder, så kan jeg kun varmt anbefale dig at tage med!
Der vil altid blive taget godt imod nye, så er du lidt i tvivl om du skal tage med eller ej - så lad din tvivl komme til gode. Tag med!
Derudover kan jeg selv sige at det føles ekstremt grænseoverskridende at tage ud og mødes med folk man ikke kender. Jeg ved det. Jeg har selv været der. Men at komme ud af sin comfortzone er et af de første skridt mod udvikling. Nogle gange kan det også virke mindre intimiderende, hvis man har en ven med, og det er selvfølgelig helt i orden at have dem med.
Jeg er hverken guru eller ekspert inden for området. Jeg kan bare godt lide at have det sjovt. ;)

Pris
Det styrer du helt selv.

Nyt for denne gang er at vi starter lidt tidligere end vi plejer og er udendørs. Så lad os krydse fingre for godt vejr!

Hvor og hvornår finder dette sted?

Lørdag d. 21/5-16
Mesteren & Lærlingen i Kødbyen
kl 20.30

Hvis vi ikke lige er til at finde, så send mig en PM. Glæder mig til at ser jer!
xoxo beefy
Hvorfor være sur, tvær og kedelig, når man kan have det sjovt?
Brugeravatar
Beefsquatch
MacDaddy

Geografisk sted: Kbh

Re: KBH - Lair d. 21/5-16

Indlægaf Gnome » tirs 3. maj 2016 16:59

Woo! Jeg kommer da, medmindre det er den dag jeg skal til bingo med min hamster.

Det er snart ved at være et år siden jeg tog til mit første lair og begyndte den her rejse. #Nostalgi
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Lillo » ons 4. maj 2016 11:05

Jeg har noteret det i kalenderen.. Månedens VIP deltager :D

FAAAAAAACK jeg glæder mig til at se jer og feste som ingen andre gør det..

PEAK. 3.0
Jeg kigger på mig selv "Yo hvad gør vi nu"
Du lugter langt væk af sød røg og malibu
Har jeg gjort det igen... i kender det. kære Mr. Lillo
Se hvad du har fået mig til.
Brugeravatar
Lillo
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Geografisk sted: Sjælland / KBH

Indlægaf Kami » ons 4. maj 2016 19:05

I har lagt det oven i Pathfinder, og næste gang skal mit party konfrontere en demi-god. Jeg ville ønske det her var en joke, men jeg kan simpelthen ikke være fraværende, det ville få mig smidt ud af gruppen.
Kami

Indlægaf Mr.Lesbien » ons 18. maj 2016 18:08

Hej!

Møder man bare op eller tilmelder man sig et sted?

PS. helt ny-begynder i dette forum.

Glæder mig til at møde jer!
Mr.Lesbien
Nyklækket

Indlægaf Gnome » ons 18. maj 2016 18:57

Du møder bare op, skriv evt. en PM over forummet til Beefsquatch, hvis du er i/eller andre er i tvivl om hvem vi er og hvor vi sidder :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Beefsquatch » lør 21. maj 2016 20:11

Vi sidder er par stykker i nærheden og spiser, men vi regner med at være der til tiden. Hvis vi ikke er lige til at finde så bare send en PM
Brugeravatar
Beefsquatch
MacDaddy

Indlægaf Beefsquatch » lør 21. maj 2016 20:24

Vi sidder derinde. Find os i hjørnet
Brugeravatar
Beefsquatch
MacDaddy

Tilbage til Wing meet ups