Ud i aften? (KBH)

Find en wing at gå ud med!

Ud i aften? (KBH)

Indlægaf Achilon » fre 20. maj 2016 19:10

Hey folkens,

Jeg har forsøgt at overtale en lang række venner til at tage ud i aften, men de skal enten game (pc game :roll: ) eller ud imorgen, så oprettede mig lige her for at se om der er nogle der er friske på nogle hyggelige interaktioner med damerne i aften :D - Ved ikke om jeg kan sende PB's eftersom det er første indlæg, så hvis nogen foreslår "send PB" kan jeg desværre ikke gøre det endnu.

Mvh. 21 årig frisk og ambitiøs gut :)...
Achilon
Fætter kanin

Re: Ud i aften? (KBH)

Indlægaf Gnome » fre 20. maj 2016 20:22

Out of Juice ved nørretport 21.30. Du kan bare hægte dig på, hvis du har lyst :) Kaki bukser, grå t-shirt, grå calvin klein sko. Det er mig.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Achilon » fre 20. maj 2016 20:33

Sådan, results!

Kan man bede dig om nærmere info, Nørreport er jo trods alt en lidt stor station :P... evt. PB :)
Achilon
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » fre 20. maj 2016 20:36

Burde være der sharp, ellers er vi max 5min for sent. Skal nok forsøge at kigge på tråden, hvis det er :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Achilon » fre 20. maj 2016 20:40

En af mine mates har lige skrevet, han har skiftet mening og vil gerne ud i aften. Kan ikke rigtig sige til ham, "Hey, jeg tror sgu lige jeg ditcher dig for nogle andre jeg ikke kender", men han er sådan lidt unstable med hvor lang tid han vil være ude. Men hvis du kigger på tråden engang imellem i løbet af i aften ville det være kanon, så kunne jeg have den som backup :D... Men kan også godt se at du ikke har lyst til at være på standby for min skyld hele aftenen. :)
Achilon
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » fre 20. maj 2016 20:42

Sødt - Jeg står ikke på standby :D Jeg er ude med 4 andre.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Achilon » fre 20. maj 2016 20:46

Forståeligt, så må det blive en anden god gang :)
Achilon
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » fre 20. maj 2016 20:46

Yup! :) Der er altid lair i morgen.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Achilon » fre 20. maj 2016 20:47

Har set den, men har planer imorgen. Tror dog at jeg rammer næste måneds lair, jeg lægger det ned :D
Achilon
Fætter kanin

Tilbage til Wing meet ups