Vil du have større valgfrihed med kvinder? Scoreundervisning

Find en wing at gå ud med!

Vil du have større valgfrihed med kvinder? Scoreundervisning

Indlægaf effen » tors 9. jun 2016 17:24

Jeg kommer fra en baggrund med 7 år i gamet hvor jeg både har været til mange kurser, foredrag og taget privat undervisning, men ellers primært har lært igennem at prøve mig frem og lære af hvad der virkede.

Jeg har den seneste tid hjulpet flere fyre med at blive bedre til at score, bl.a. til Beginner Night, men primært igennem 1 on 1 samtaler og ved at tage med dem ud og give dem direkte feedback.

Undervisningen foregår ved at vi gennemgår sticking points og hvordan man kommer over dem, hvilket i min optik ofte er igennem specifikke øvelser der skal udføres i løbet af ugen. Formatet er normalt at vi mødes en gang om ugen hvor vi starter med at snakke om hvordan det er gået i løbet af ugen og derefter enten tager ud og øver daygame eller snakker om hvad det næste skridt er, for at opnå de ønskede resultater med piger.

Jeg tilbyder både korte forløb til f.eks. at blive mindre bange for at approache, eller længere forløb hvor vi forhåbentligt kan få gjort dig til en rigtig ladies man, hvor det at møde og se piger(en eller flere, whatever you wish) er en fast og integreret del af dit liv.

Ved længere forløb er målet som udgangspunkt at du kommer dertil, hvor du møder nok piger igennem din hverdag til at du ikke behøver tage tid ud af skemaet for at gå ud og møde piger.
Det kræver selvfølgelig at du selv ligger arbejdet i det og gør de ting som vi finder frem til holder dig tilbage eller forbedre dine chancer. Men jeg vil fungere som en slags coach der hele tiden peger dig i den rigtige retning og giver mine bedste råd og learnings, så du kommer i mål så hurtigt som muligt. Jeg hjælper dig med ruten, men det er dig der skal gå den.
Dette er både for dig som blot ønsker et skub til at komme i gang med pigerne eller dig som gerne vil have hjælp til at accelerere din learning kurve, helt indtil du konsistent scorer de piger du gerne vil.

Forløbets længde og intensitet kan variere efter hvad du ønsker og tilpasses løbende til dine behov.

Så hvis du gerne vil give dit dating liv et skub i den rigtige retning og er villig til at ligge det nødvendige arbejdet i det, velvidende at du kommer i den rigtige retning, så grib chancen og skriv mig en besked.

Hvis du er interesseret, så skrive en mail eller besked herinde hvor du skriver lidt om dig selv, hvor du er henne nu ifht. Piger, hvor du gerne vil være og hvad du forestiller dig ifht. Forløbet. Så vender jeg tilbage med et udkast til hvordan vi griber det an.

Mailen jeg kan kontaktes på er scoreundervisning@gmail.com eller over privat besked herinde.

Ved seriøse henvendelser vil første gang være gratis, så vi kan finde ud af om vi klikker sammen og om vi kan støbe et forløb sammen der er tilfredsstillende for os begge.

Mvh. Effen
effen
Happy Meal

Re: Vil du have større valgfrihed med kvinder? Scoreundervis

Indlægaf svil » tors 9. jun 2016 22:52

Hej. jeg kan stærkt anbefalde at i tager undervisning hos Effen. Effen er god til at vise vejen frem til det i gerne vil have. Kvinder... Og så er det praktiskanlagt Mine erfaringer er at man tager ud og mødes med ham og taler om sine sticking-points. Der hvor man har udfordringer giver han værktøjerne til at man kan overkomme det. Desuden kommer man ud og approcher med ham, hvor han giver konstuktiv feedback. Man får nogle spesifikke øvelser man skal gøre, for at blive bedre. Efter første gang jeg var sammen med ham lavede jeg allerede mit første kiss-close og havde chancen for et fuck-close, det gik dog først op for mig dagen efter. Hvis i gerne vil have resultater, kan i roligt kontakte Effen

Kan stærkt anbefalde ham.

Hilsen Svil
svil
Private Johnson

Tilbage til Wing meet ups