Project house - dvs. søger roommate

Find en wing at gå ud med!

Project house - dvs. søger roommate

Indlægaf Tommy F » lør 18. jun 2016 15:38

Hey Forum !

Ved ikke hvor mange herinde, der kan huske mig, men har tidligere været meget aktiv i miljøet.

Nu har jeg dog valgt at lægge det væsentligste del af mine kræfter i andre projekter, men jeg har stadigvæk stor interesse for den form for personlig udvikling, som kommer til udtryk i dette miljø.

Da jeg står og skal finde en roommate til august, har jeg fået den idé, at det kunne være sjovt at finde en gut, som man har nogle interesser til fælles med.

Der har før været nogle der har oprette såkaldte ”project houses”, hvor flere fra dette miljø har boet sammen og på den måde motiveret hinanden til at udvikle sig. Det er lidt at tanken at dette kunne blive noget lignende.

Min tanke er at skabe et fællesskab, hvor vi kan arrangere forskellige arrangementer i lejligheden, tage i byen, lave ugentlige løbeture el.lign. og generelt skabe en cool, oplevelsesrig og social livsstil.

Jeg har en interesse for personlig udvikling – aka ”inner game”, meditation, visualisering og andre teknikker, og har tidligere dannet mastergroups, hvor vi har haft fokus på disse ting. Det er tanken, at arrangere sådanne aktiviteter også.

Der er mange muligheder, og jeg tænker, at afholde møder med evt. interesserede hvor vi kan afstemme forventninger o.lign.

Hvis du er interesseret så send mig en pb, hvor du skriver lidt om dig selv - ligesom jeg selvfølgelig kan besvare diverse praktiske spørgsmål...

(UPS: postede i forkert forum - moderator må gerne flytte den til wings meetup el.lign. )
Tommy F
Seargeant O'Hara

Re: Project house - dvs. søger roommate

Indlægaf Kami » lør 18. jun 2016 18:18

Jeg vil inviteres til fest - og så skal vi snart ses igen. :D
Kami

Indlægaf Tommy F » søn 19. jun 2016 11:30

Helt sikkert Kami :)
Tommy F
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » søn 19. jun 2016 20:07

Kami skrev:Jeg vil inviteres til fest - og så skal vi snart ses igen. :D

Apropos vores samtale :twisted:
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » man 20. jun 2016 16:53

Lige nogle praktiske spørgsmål.

Hvilken by?
Hvad bliver prisen ca kun for husleje?
Er det en ny lejlighed (hvor der skal betales indskud) eller bor du der allerede?
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Tommy F » man 20. jun 2016 19:17

Huslejen er ca. 5.000 kr.
Det er i København.
Og bor der allerede :)
Tommy F
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizen » ons 22. jun 2016 17:49

Hvor mange har du plads til ad gangen?

Og hvor meget erfaring har du med flatmates i forvejen?

Jeg har haft en flatmate fra forummet ad to omgange, meget tilfreds med den ene, meget utilfreds med den anden.

Så man skal virkelig screene ordentligt, have nogle klare husregler, og være meget opmærksom på at begge parter gør en ordentlig indsats for at få tingene til at fungere.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Tommy F » ons 22. jun 2016 18:30

Kaizen skrev:Hvor mange har du plads til ad gangen?

Og hvor meget erfaring har du med flatmates i forvejen?

Jeg har haft en flatmate fra forummet ad to omgange, meget tilfreds med den ene, meget utilfreds med den anden.

Så man skal virkelig screene ordentligt, have nogle klare husregler, og være meget opmærksom på at begge parter gør en ordentlig indsats for at få tingene til at fungere.

I første omgang leder jeg efter en enkel flatmate. Men det har strejfet mig, at det også kunne være en mulighed med flere. Det er et klart forhandlingspunkt, som kan diskuteres nærmere. Vil helst ikke være for konkret herude i plenum (mest af frygt for genkendelse fra udenforstående ;) )

Iøvrigt enig mht. flatmates og regler. Har selv en meget omfattende erfaring fra de sidste godt 10 år (7 flatmates i tidens løb).
Tommy F
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizen » ons 22. jun 2016 18:41

Ok, just checking ;)

Alle der overvejer en gamer-flatmate skal bare være opmærksomme på, at de kan være ligeså meget pain in the ass som almindelige flatmates... og væsentligt mærkeligere
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Tommy F » ons 22. jun 2016 18:48

Kaizen skrev:Ok, just checking ;)

Alle der overvejer en gamer-flatmate skal bare være opmærksomme på, at de kan være ligeså meget pain in the ass som almindelige flatmates... og væsentligt mærkeligere

Ok... og tak for orienteringen :mrgreen:
Tommy F
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Wing meet ups