Beginners Night fredag d. 8 Juli

Find en wing at gå ud med!

Beginners Night fredag d. 8 Juli

Indlægaf effen » lør 25. jun 2016 17:46

Det er igen tid til Beginners Night - De nyes(eller mindre nye) mulighed for at møde wings, få feedback fra ligesindede og komme i byen og få snakket med en masse søde piger.
Vi mødes på en bar kl. 21.00 hvor vi vil lære hinanden lidt at kende og de mere erfarne vil dele deres bedste tips. Derfra tager vi videre i byen og hjælper hinanden med at komme i kontakt med de søde piger(jeg giver gerne feedback, hjælper med at åbne og wingman'er efter bedste evne) og ellers bare har en hyggelig aften.
Så hvis du er ny og gerne vil igang, så grib muligheden og meld dig til.

Pris: gratis
Sted: kbh(nærmere info følger ved tilmelding)
tid: 21.00 til xx
Aldersgrænse: min 18 år(da vi skal kunne komme ind i byen - husk billede ID)

Alle der har været med før er velkomne igen, bare husk at skrive til mig over mail eller sms, da vi evt. mødes et andet sted denne gang.

Tilmelding sker på beginnersnightdk@gmail.com

Mange hilsener
Effen
effen
Happy Meal

Re: Beginners Night fredag d. 8 Juli

Indlægaf Kaizen » lør 2. jul 2016 15:08

Hvorfor egentlig ikke tilmelding her i tråden?

Det er altid sjovt at se om der er nogen man kender, der dukker op...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf magus » lør 2. jul 2016 17:23

Lyder som et fedt arrangement. Men er tit alt for introvert til at snakke med piger. Plejer bare at stå i hjørnet og vente på de snakker med mig. Er pt. arbejdsløs men har arbejdet i en bank. Kan ikke så godt lide at drikke. Er +30. Er det her event også for mig? (ps. har læst the game)
Brugeravatar
magus
Nyklækket

Indlægaf Gnome » lør 2. jul 2016 18:07

Til ovenstående. Jeg er ret sikker på det er for alle, inklusiv dig. Og druk er bestemt ikke en del af kravene ;)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizen » lør 2. jul 2016 20:14

Druk er bestemt ikke et krav: Der er både folk der drikker postevand hele aftenen for at holde sig skarpe, og folk der drikker sig i hegnet for at fyre den af, og alt midt i mellem.

Det er lang tid siden jeg har været med, men det gode ved Beginners nigth er at der er alle typer med, så man burde kunne finde nogen, man passer sammen med.

Hov, var det beginners night? Så giver det jo mening at der er email-tilmelding og begrænsede antal pladser, jeg tænkte på Lair :roll:

Overvejer lidt at tage min kæreste med til Lair eller evt. Beginners night en dag - for sjov, og fordi hun synes game er lidt mystisk...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Mr.Lesbien » fre 8. jul 2016 00:02

Hey!

Er der stadig pladser til i morgen?

Ps. total nybegynder

Med venlig hilsen og hej hej
Mr.Lesbien
Nyklækket

Indlægaf Maxter » lør 9. jul 2016 11:36

Hej

Tusinde tak for en rigtig sjov aften i går!

Det var fantastisk at møde jer alle, håber at kunne komme med en anden gang.

Magnus :-D
Maxter
Nyklækket

Tilbage til Wing meet ups