København Ny Mastergroup for 30-40-årige starter september

Find en wing at gå ud med!

København Ny Mastergroup for 30-40-årige starter september

Indlægaf Solprinz » tirs 5. jul 2016 16:05

Hej alle

Jeg blev inspireret af Fsharp's fantastiske brilliante indlæg om Mastergroups og vil derfor gerne starte en mastergroup.
Check indlægget her, så ved du, hvad jeg har i tankerne:
http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=34&t=1515

Mit formål med at starte gruppen er at finde nogle fantastiske mennesker jeg kan sarge med og dele viden med.

Temaet for gruppen er: Pickup med fokus på at få closed. Med det mener jeg, at vi på møderne taler om pickupteori og erfaringer, men det er en forudsætning, at man går ud i den virkelige verden og får prøvet teorien af og forsøger at close så meget som muligt.

Vi skal være 4-8 i gruppen og mødes ca. 1 gang om måneden.

Det er en forudsætning for at være med i gruppen, at man har styr på følgende: Motion, arbejde og humør. Dvs. man dyrker en eller anden form for motion for at holde sin krop ved lige, man er ikke deprimeret over det arbejde man har eller man er ikke deprimeret over at man ikke har et arbejde. Man har generelt et godt humør og man er ikke bange for at møde nye mennesker. Det er okay at have lidt approach anxiety, men man skal ikke være typen, der ikke tør gå hen til en pige medmindre ens wing fysisk/psykisk skubber én.

Jeg har kendt til gamet i mange år og indimellem gjort lidt ved det. Har blandt andet haft en coach, hvor vi mest fokuserede på inner game og mit liv generelt. Jeg havde en god wing, der var i starten af 20'erne og vi gjorde det fint sammen, men nu vil jeg gerne møde en gruppe ligesindede folk på ca. min egen alder, hvor vi kan finde nogen gode steder i byen, der passer til vores aldersgruppe. Mine skills er medium. Jeg har ikke de store problemer med at åbne, smalltalke, bede om telefonnumre, foreslå dates, men jeg har ikke den closerate og med den kvalitet af kvinder som jeg gerne ville have.

Min intention med gruppen på den lange bane er, at vi ligesom Fsharp kan lære en masse af hinanden og blive rigtigt gode wings/venner, da vi kommer til at dele ting med hinanden som vi ikke har fortalt særligt mange andre. Alt, hvad der bliver sagt i gruppen er selvfølgelig sagt i fortrolighed og skal ikke deles med andre.

Hvis du synes det lyder interessant og du har forudsætningerne for at være med i gruppen, så send mig en PM. Jeg er på ferie i hele august, så er ikke online hele tiden, men jeg skal svare så hurtigt jeg kan.

Med de bedste hilsner

Solprinz
Solprinz
Bølle Bob

Re: København Ny Mastergroup for 30-40-årige starter septemb

Indlægaf Grafit » ons 6. jul 2016 17:18

Hej Solprinz

Det er jo lige det her indlæg jeg har ledt efter :)

Jeg skal igang igen med at game, efter en periode hvor jeg har fokuseret på kæresteforhold, uddannelse og arbejde. Jeg har tidligere gamet et par år med stor succes i f-closes, da det giver mig enorm bekræftelse og selvtillid pga. barndomsissues :) Ja, det sagde jeg lige. Jeg har bestemt brug for en gruppe hvor jeg kan være ærlig omkring mine bevæggrunde for dette.

Jeg har primært gamet i nattelivet alene, forstået på den måde, at jeg har været ude i en gruppe, hvor jeg så har åbnet osv. for mig selv. Jeg har ydermere kørt meget universitetsgame med stor succes i fredagsbarer m.v.

Personligt er jeg 30 år gammel, bor på Østerbro i ejerlejlighed (hoster gerne noget her), har fast arbejde i en af verdens største koncerner indenfor dens branche (og jeg hader det kun nogle gange). Jeg har næsten en kandidatuddannelse, skulle gerne aflevere speciale indenfor et par måneder. Jeg træner crossfit minimum 3 gange om ugen, jeg er dog lige startet og har et par kilo (5 - 10) for meget på kroppen. Dette forventer jeg at ryste af indenfor et par måneder. Jeg har generelt udseendet med mig (så snart jeg lige kommer i form igen).

Du skriver godt nok, at man skal sende dig en PM. Jeg følte dog et behov for at skrive i tråden og tænker, at andre og dig så kan se hvem jeg er og have muligheden for at vælge til eller fra.

Du sender bare en PM, hvis du har behov for uddybelse af ovenstående.
Grafit
Nyklækket

Indlægaf Solprinz » ons 6. jul 2016 17:35

Hej Grafit

Tak for dit gode indlæg. Jeg ser klart et potentiale i at have dig med i gruppen. Men lad os tage den videre på PM herfra mht. til forventningsafstemning osv. :-)

Mvh Solprinz
Solprinz
Bølle Bob

Indlægaf Grafit » ons 6. jul 2016 20:20

Jeg har sendt en PB nu, ved ikke om du har modtaget den? Den ligger i min udbakke og ikke i sendte beskeder, jeg kan dog ikke finde et sted jeg kan aktivere at sende den, hvorfor jeg hellere lige må spørge ;)
Grafit
Nyklækket

Indlægaf Fsharp » ons 6. jul 2016 22:07

Grafit skrev:Jeg har sendt en PB nu, ved ikke om du har modtaget den? Den ligger i min udbakke og ikke i sendte beskeder, jeg kan dog ikke finde et sted jeg kan aktivere at sende den, hvorfor jeg hellere lige må spørge ;)

Beskeden ligger i udbakken indtil modtageren har læst den.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Solprinz » tors 7. jul 2016 09:52

Hej Grafit

Den er modtaget og besvaret :-)

Mvh Solprinz
Solprinz
Bølle Bob

Indlægaf Solprinz » lør 9. jul 2016 01:46

Der er blevet spurgt ind til, hvilket level gruppen er beregnet på. Dvs. er det for AFC, medium eller PUA?

Grundlæggende er det forudsætningerne som jeg beskriver der skal være i orden (motion, arbejde, humør). Det er ikke de vilde krav, der bliver stillet, men ikke gearet til helt nybegyndere, der aldrig har gamet og ikke har noget kendskab og erfaring med pickupteori, wingopførsel, etikette osv.

Det korte svar er fra LET ØVET til opefter.

Mvh Solprinz
Solprinz
Bølle Bob

Indlægaf Solprinz » lør 9. jul 2016 01:48

Status er p.t. at der er 3 der har vist interesse, så vi potentielt p.t. har en gruppe på 4 personer.

Dermed bliver gruppen til noget og vi vil finde en startdato for første møde i september snarligt.
Solprinz
Bølle Bob

Indlægaf Solprinz » tirs 12. jul 2016 16:54

Status er p.t. at vi er 5 medlemmer af gruppen. Så der er 3 pladser tilbage.

Vi har oprettet en fb-gruppe og er allerede ved at lære hinanden lidt at kende den vej.

Første møde var oprindeligt planlagt til september, men det kan måske være, at der allerede bliver arrangeret et møde i august (det bliver dog ikke arrangeret af mig, da jeg er på ferie hele august).
Solprinz
Bølle Bob

Indlægaf Krokodillen » tirs 26. jul 2016 22:30

Har du fået en PM fra mig?

Den ligger i udbakken, men ikke i sendte beskeder??
Krokodillen
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Wing meet ups