Søger wing i København

Find en wing at gå ud med!

Søger wing i København

Indlægaf Cph » tors 14. jul 2016 20:03

Hej alle

Efter at have læst MM og forskellige debatter her på forummet, er jeg klar til at få afprøvet noget af teorien i praksis. Umiddelbart har jeg ikke de store problemer med at score piger, men fanger tit mig selv med en del AA hvis ikke jeg er en smule tipsy. Er indstillet på at komme ud i feltet flere gange ugentligt. For mig er det underordnet om vi er to eller flere som gamer sammen.

Kort om mig:
Er i midttyverne, studerende på KU og er pt. ved at skrive mit speciale. Derfor jeg har god tid i hverdagene såvel som i weekenderne. Er bosat i indre by, tæt på en masse barer som har åbent i hverdagene. Der vil derfor være god mulighed for at starte aftenen her, og samtidig hive nogle smukke og interessante piger op!

Hvis nogle skulle være interesseret må I endelig skrive her i tråden eller en privat besked, så vi kan komme i gang hurtigst muligt.

Ses derude!
Cph
Nyklækket

Re: Søger wing i København

Indlægaf Nico167322 » man 8. aug 2016 16:51

Hej,

Jeg er også kandidatstuderende og søger wing. Jeg bor på Islands Brygge og er halv italiener. Jeg har ikke nogen problem med at score, men jeg kunne godt bruge et godt selskab :)
Nico167322
Nyklækket

Geografisk sted: København

Tilbage til Wing meet ups