Wings i København

Find en wing at gå ud med!

Wings i København

Indlægaf H.S.T » ons 21. sep 2016 17:21

Hej, jeg er lige flyttet til København og leder efter wings til nightgame torsdag, fredag og lørdag.
Jeg er ny, uden at være en hardcase, og er klar på at tage action!
Skriv endelig her eller en pm, hvis der er nogen der er friske :)
H.S.T
Nyklækket

Re: Wings i København

Indlægaf Gnome » tors 22. sep 2016 11:02

Hvor gammel er du? :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf H.S.T » tors 22. sep 2016 12:21

Jeg er 19 år ;)
H.S.T
Nyklækket

Indlægaf Gnome » tors 22. sep 2016 19:54

Lidt ærgerligt du er så ung! Du kan ikke komme ind på stamstederne for OoJ gang, desværre. :(
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Henry23 » tors 29. sep 2016 19:15

H.S.T skrev:Hej, jeg er lige flyttet til København og leder efter wings til nightgame torsdag, fredag og lørdag.
Jeg er ny, uden at være en hardcase, og er klar på at tage action!
Skriv endelig her eller en pm, hvis der er nogen der er friske :)

Der er en pickup gruppe med nogle unge drenge tror den hedder wings Pua dk på facebook eller så noget kan ikke helt huske nogen af folkene på forummet er med i den. Der kan du sikkert findenogen at lege med søde
Henry23
Bølle Bob

Indlægaf getmatt » man 3. okt 2016 11:49

Jeg har besluttet meg å skrive bare på engelsk siden det er det språket jeg er best i og skal bruke under oppholdet mitt i Danmark :)

Hello guys,

My name is Matej, I am an 18yr old guy from Slovakia living in Norway. I've been in the game since February, and am extremely excited and motivated. I am going out every day, I started hitting the gym, try to work on my sticking points, and take notes daily.

From October 5th to October 9th, I will be in Copenhagen, to attend Julien's Freetour. I would love to have an enthusiastic partner to go out with. Doesn't need to be experienced, neither I am, but if you're motivated I'd be grateful to wing (with) you. I have holidays (lots of free time), so we could do both daygame and nightgame.

PM me or contact at fb.com/matt.patzan
getmatt
Nyklækket

Tilbage til Wing meet ups