Lad os møde hinanden i 9000 Aalborg

Find en wing at gå ud med!

Lad os møde hinanden i 9000 Aalborg

Indlægaf Gregersen » ons 5. okt 2016 00:21

Hej alle,

Jeg synes det er på tide vi (endnu en gang) får mødt hinanden!

Jeg har i den seneste tid mødt en del ansigter jeg ikke kender og vil rigtigt gerne bidrage til at skabe noget sammenhold.

Jeg inviterer derfor til en gå-i-byen-weekend for alle der skulle være interesserede i weekenden fra d. 14-16 Oktober. Det vil sige det er allerede i næste uge (i skrivende stund).
Jeg vil gerne åbne en invitation til at vi får mødt hinanden, gået i byen, givet den gas men vigtigst af alt lære en hel masse.

Vi kan godt have en base hos mig og jeg stiller gerne en håndfuld sovepladser til rådighed, så skriv endelig så finder vi ud af det.

Jeg føler mig som en gammel nisse allerede, selvom jeg kun har været aktiv i gamet i ca 3 år.
Uanset hvor længe jeg har været igang har jeg lært sindssygt meget og haft verdens fedeste oplevelser; det samme vil jeg gerne hjælpe andre med at opleve!!

Jeg har nogle af mine bedste minder fra tid med game, men faktisk ikke fra da vi gik ud, men snarere det fællesskab der var i at hænge ud en hél weekend sammen. Der er noget charmerende over at tage ud, komme sent hjem, vågne, debriefe, træne sammen, spise sammen og evt. slutte weekenden af med at være en stor flok der invaderer en restaurent e.lign. og simpelthen bare er knyttet så meget tættere til hinanden!

Jeg har før, sammen med min gode ven Maggiez både deltaget i, og afholdt, nogle 'bootcamps' der var meget begynder-venlige.
Jeg ønsker ikke på samme måde at tage teten denne gang, men er en meget ivrig sparringspartner hvis du gerne vil have et råd eller noget feedback :)

Forløbsplan (sådan cirkus):
Jeg forestiller mig at weekenden kommer til at forløbe ved at man ankommer fredag aften hvor vi finder noget mad sammen (laver evt. i eget køkken), for derefter at varme op, snakke løs, lære hinanden og kende osv. og så går i byen engang når vi føler for det. I mit hoved kunne det være omkring midnat.
Man kommer dalrende ind af døren lørdag morgen når man bliver træt og vil hjem, og er velkommen til at pulle. Sover lige så længe man vil og så hygger vi os i løbet af lørdagen. Dem der er interesserede kan så tage ned og træne (det har været sjovt at gøre før i en mellemstor flok), inden vi ved aftenstid laver noget fællesmad igen. Herefter er det rinse and repeat!

Til sidst vil jeg gerne sige at jeg ikke selv drikker og jeg på det kraftigste vil opfordre til at man prøver denne tilgang af, hvis ikke man er vant til det. Jeg er overbevidst om at enormt meget af min læring og selvtillid er kommet fordi jeg har lært meget uden 'støtter'.
Jeg dømmer dog ikke nogen og har man lyst til alkohol så gør man bare det :-) Det bliver dog en medbring-selv omgang, men jeg kan måske finde nogle isterninger ;)

Jeg har allerede drøftet et sådan 'event' med de gutter jeg går mest ud her i Aalborg og de er positivit stemte. Skulle det ske at der slet ingen herindefra kommer, så kommer der da nogen :D

Man er naturligvis også velkommen til at deltage på egne vilkår hvis man f.eks. kun kan fredag eller lørdag. Det er ét fedt for mig - synes bare vi bør gøre noget ved fællesskabet :-)

Jeg kan kontaktes på tlf. 28 71 37 17

Alle er velkomne!
Jeg glæder mig til at se jer.

Alt det bedste
Gregersen
Gregersen
Konge af Burma

Tilbage til Wing meet ups