Gratis coaching..Tag Danmark med storm!! ;)

Find en wing at gå ud med!

Gratis coaching..Tag Danmark med storm!! ;)

Indlægaf Maggiez » lør 26. nov 2016 21:05

Hey playerz.. Maggiez er tilbage og klar med en hel masse ny energi..
Ingen hemmelighed at det sidste halv andet år har været rent sucks for mig.. men er kommet ud af det og kommet videre..
Lige nu arbejde jeg på et helt ny "pick up", "dating" og "personlig udviklings" projekt hvor de første apetizers kommer inden for få uger.. der vil være en hel masse gratis materiale, som vejer ud mod et endeligt produkt om cirka 180 dage.. I denne periode vil jeg have travlt med en masse skriveri video making and so on.. men jeg vil også gå rigtigt meget ud.. og her tænker jeg hvorfor ikke coache undervejs.. eller være wingman også hvis det er det man søger.. Jeg er der 100% for dig under min periode på 180 dage, hvor jeg spiller op til dans, derefter ved jeg ikke hvad fremtiden bringer måske ud og rejse?
Jeg gider egentligt ikke at sidde og fortælle en masse om mig selv, men tjek her hvad andre siger om mig og mit coaching: viewtopic.php?f=23&t=2783
Hvad er der sket fra den gang til nu?? Hmm har den samme vildskab og gå på mod er dog blevet mere forstående for for andre mennesker og er blevet måske mere menneskeligt.. har også taget lidt kilo på som jeg er i gang med at smide.. men det er ikke det der skal holde min rejse i skak??
Jeg er i gang med dette projekt blandet andet med min gamle wing Gregsersen.
Så skriv herinde hvis du er interesseret i at mødes til coaching eller over skype? Er meget mobil for tiden og rejser gerne rundt hvis jeg ikke har for mange udgifter på det...!! ;)
Også hvis du bare gerne vil med ud eller noget er du også velkommen til at skrive eller hvis du kan bruge mig/os til noget andet, så er vi selvfølgelige behjælplige med whatever vi kan være behjælpelige med!!.. Der stilles dog et krav.. gå på mod og en open mind!! ;)
Alt det bedste // Maggiez & Gregersen
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Re: Gratis coaching..Tag Danmark med storm!! ;)

Indlægaf svil » tors 1. dec 2016 02:32

Hey. Jeg har gamet seriøst de sidste 5 måneder og vil rigtigt gerne blive bedre. Jeg har fået en hel masse gode wings og nogle fede erfaringer på bagen, men mit game skal stadig fin pusses. Jeg vil rigtigt gerne støtte op om dit projekt og hjælpe til med at lave videoer osv. Hvis du er frisk på at mødes kan du jo bare skrive. Bor i Kbh og er rimelig flex de næste 2 måneder.
svil
Private Johnson

Tilbage til Wing meet ups