Aalborg meet-up/ hygge og game!! ;)

Find en wing at gå ud med!

Aalborg meet-up/ hygge og game!! ;)

Indlægaf Maggiez » man 5. dec 2016 11:35

Hey champs, pimps og playerz..
Jeg holder et meet up / pre party på fredag d. 9. december for nye og gamle gamers.. har også nogen træningbuddys der vil med ud og lave babes så bliver ikke udelukkende gamers.. men alle kender til game!! ;)
Addressen er Sjællandsgade 90 st.h vi mødes hos mig kl 21 og hvis nogen vil lave mad inden eller noget kan vi mødes inden og gøre det!!
Hvis nogen kommer uden bys fra kan I sove hos mig hele weekenden eller en dag hvis I vil!! ;)
Keep it up bros og håber vi ses!!
-Alt det bedste // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Re: Aalborg meet-up/ hygge og game!! ;)

Indlægaf Maggiez » tors 8. dec 2016 06:27

Nu er det snart tid der er stadig åbent for deltagere bare skriv til mig hvis du deltager!! vi bliver en 5 stykker so far!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Re: Aalborg meet-up/ hygge og game!! ;)

Indlægaf Maggiez » lør 10. dec 2016 21:34

Tak for en hyggeligt aften og insane nightout!! ;)
er ude i aften skriv til mig hvis du skal med??! ;)
-Maggiez
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Tilbage til Wing meet ups