Foredrag / bootcamp?

Find en wing at gå ud med!

Foredrag / bootcamp?

Indlægaf Gregersen » tors 26. jan 2017 18:46

Hey dudes!

Ved ikke om der er market for denne slags i Danmark, eller om vi ikke er nok der går ud, men tænkte dette er stedet at skrive/spørge om det:

Jeg kunne vildt godt tænke mig at afholde noget beginners night / foredrag / seminar / bootcamp - kald det hvad I vil.
Jeg er bestemt ikke ekspert, og er sikker på der er mange med meget bedre game end mit.

Når det er sagt, føler jeg også at jeg har styr på 'the basics' og jeg har en brændende passion for at lære andre om game også, fordi det har givet mig så mange fantastiske ting.

Jeg har før været med til at afholde - i alt 2 mener jeg - bootcamps med Maggiez. Det ene lidt på sidelinjen og det næste som en ligestillet partner, her i Aalborg.

Hvis nu jeg ville afholde en aften / evt. en hel weekend (sidstnævnte er formentligt en god idé da størstedelen af danske gamers bor i aarhus/kbh) i Aalborg og tage 200DKK/snude for det, er det noget DU kunne være interesseret i?
Jeg er ikke så hængt op på pengene, men tænker så at jeg også ville give aftensmad og logi den anden vej :-)

Alternativt kommer jeg også MEGET gerne udenbys , og her kan jeg stilles tilfreds for betalt transport og logi.

Er der marked for det? Er vi nok der går op i 'game'?

Det skal understreges jeg ikke forsøger at fremstille mig selv som hverken arrogant, bedrevidende, 'the maestro' eller på nogen anden måde en karl der kan det hele, når jeg spørger om penge. Grunden til det skyldes blot at der er udgifter forbundet med dét at gå ud en hel weekend. Derfor er beløbet også holdt beskedent.

Hvad tænker i? :D
Gregersen
Konge af Burma

Re: Foredrag / bootcamp?

Indlægaf Clams » tors 26. jan 2017 21:34

Jeg kunne godt være interesseret!
Clams
Fætter kanin

Indlægaf odinstorm » søn 29. jan 2017 21:39

Yeah, I would be interested too.
odinstorm
Fætter kanin

Indlægaf LAP » man 30. jan 2017 21:10

Lyder som en fed idé!
Jeg er interesseret :)

Btw.. Jeg leder stadig efter en wingman heroppe i Aalborg, så hvis der er nogle der er friske så send endelig en PB.
LAP
Nyklækket

Indlægaf Don Romeo » fre 7. apr 2017 13:01

Hvordan gik det så? I would be interested to see what the demand is too. Hope its a good experience for all!
Don Romeo
Gummi Tarzan

Indlægaf Trippychiller » ons 12. apr 2017 22:48

Jeg vil helt sikkert være interesseret!
Trippychiller
Nyklækket

Geografisk sted: Aarhus

Tilbage til Wing meet ups