Nogen der tør have mig boende en weekend i Maj?

Find en wing at gå ud med!

Nogen der tør have mig boende en weekend i Maj?

Indlægaf Gregersen » lør 4. feb 2017 23:00

Hey dudes!

Jeg har valgt at tage til Free Tour 18/5 hvor Jeffy holder talen, samt planlægger at betale for Hans hotseat om lørdagen 20/5.

Begge disse events foregår i København, hvor jeg har været nogle gange og er mega glad for at tage ud.

Jeg har dog erfaret at det kan være ret dyrt at bo på hostel e.lign. i Kbh i 3-4 dage, så vil høre om der er nogen herinde der ligeledes er passionerede omkring pick-up og vil have mig boende på en sofa i de par dage.
Jeg planlægger at ankomme til Kbh enten onsdag aften, eller torsdag ved middagstid. Herefter tager jeg hjem igen søndag, senest middag (tænker jeg nok får en billet allerede til morgentoget kl 7.05).

Jeg stiller ingen krav til hverken dig, dine vaner mv. eller skills i pick-up. Ofte føler jeg det sidstnævnte er noget folk går meget op i, men det er mig fløjtende ligegyldigt. Det værste der kan ske er at vi kan lære noget af hinanden :-)
Jeg vil dog foretrække hvis det er cool med dig at jeg pull'er til lejligheden, såfremt jeg finder mig selv i mit a-game, omend jeg naturligvis godt kan forsøge at fokusere på at få det til at foregå hos hende.
Jeg forestiller mig at vi nok kunne lave noget mad sammen, men ellers bruger jeg nok det meste af dagen på daygame, samt er ude om natten og sover til middag :P

Hvad kan jeg så tilbydeDIG?
Hvis I har fulgt min log herinde eller mødt mig i virkeligheden, vil i nok kende mig som en personlig der mener det rimelig seriøst med pick-up og ikke mindst er passioneret omkring det.

Sådan ser jeg i hvert fald mig selv :-)

Jeg er en - stadig - ung gut på 25, med et stort smil og ofte godt humør. Jeg har været aktivt involveret med pickup siden 2014, hvilket har givet mig enormt gode resultater og udviklet min karaktér enormt. Selv igennem mit seneste 1½ med kæreste, har jeg holdt mig aktiv ved at tage ud minimum én gang hver 14. dage - blot for at vedligeholde.

Jeg lever til daglig af online marketing samt programmering (web-udvikling) som freelancer og har derfor hjemmekontor hvorend min bærbare computer er med.
Jeg har det som en prioritet at træne (Fitness world) men må indrømme jeg er blevet lidt slap på at holde mig til ilden. Det kunne være vi kunne presse hinanden på dét punkt.

Så; godt humør, gåpåmod og 'go-getter'-attitude

Ville foretrække at bo hos én der er med på at dele dette program, men igen er det ikke afgørende.

PS så er jeg stueren, både i sprogbrug og opførsel, hvis du skulle ske at få pænt besøg af dronningen :-)

PPS Jeg ville blive KÆMPE glad hvis der var nogen der kunne tilbyde en sofa, det ville gøre underværker for økonomien <3

Skriv en privat besked herinde hvis du tænker det kunne være cool :)
Gregersen
Hoodoo Master

Tilbage til Wing meet ups