Newbie night / Fællesskabsweekend 24-26. Marts i Aalborg

Find en wing at gå ud med!

Newbie night / Fællesskabsweekend 24-26. Marts i Aalborg

Indlægaf Gregersen » søn 19. feb 2017 18:59

Hej alle :D

Jeg lavede et indlæg for noget tid siden for at høre om der var stemning for denne slags event, og har forhørt mig rundt omkring hos kammerater for at få en fornemmelse af om det kunne være noget ved.
Det er KLART mit indtryk at folk gerne vil lære noget.

Derfor har jeg besluttet at holde et event i marts, i weekenden 24-26. Så har du også tid til at rydde kalenderen ;-)

Indhold i sådan en 'pakke'?

Jeg forestiller mig at weekendens primære mål vil være at bygge relationer til andre gamers, møde ligesindede, samt at lære en masse fra hinanden.

Jeg tænker at én aften vil jeg gerne dedikere til at lære fra mig, holde en form for 'foredrag' hvor nørdet det end lyder :-D haha.
Selvfølgelig kun hvis der er stemning for det.

Programmet
Fredag: Du kommer når du har lyst. Det kunne være hyggeligt at spise aftensmad og eventuelt lave en træning sammen. Vi snakker sticking points, mål, lærer hinadnen at kende samt laver nogle opvarmingsøvelser så vi har et et godt humør inden vi tager ud.

Lørdag: Vi står op, får mad (for de sultne), dem som træner tager ned og gør dette - der er rig mulighed for fitness world i nærheden, jeg ser om jeg kan få nogle gratis billetter - og vi hygger ud på eftermiddagen. Hvis vejret er til det, kan vi eventuelt tage ud at daygame. Derefter debriefer vi på fredag aften.
Jeg prøver at tage teten kl 19.00 og deler ud af mine erfaringer og tid i gamet i et par timer. Jeg tager gerne inputs og spørgsmål undervejs, så der bliver lidt interaktion ud af det. Som en del af dét, har jeg et par øvelser i arsenalet som jeg håber kan hjælpe os med at booste vores humør og give os rigtigt gåpåmod inden vi tager ud :D

Søndag: Vi står op spiser, chiller, debriefer og så er man velkommen til at tage hjem når man lyster.

Jeg vil klart anbefale at man bliver til debriefing, da det er her man har mulighed for at dele ud af sine eventyr og få feedback og rigtigt 'lære' noget af det man har været ude og prøve af.

Alkohol
Jeg er ikke fascistist omkring det men jeg vil stærkt STÆRKT fraråde alkohol. Der er mange aspekter i det, men det vigtigste er at det er enormt svært at lære når man er påvirket.
Ja, det kan godt være du har nemmere ved at slippe dig selv fri, men du begrænser din udvikling slemt.

Se det som en investering, det kan godt være det er lidt sværere for dig i starten, men når først du kommer igang er det LANGT mere værdifuldt IKKE at drikke.
Når vi er flere om ikke at drikke, er det også meget nemmere at holde hinanden op på :-)

Men hvad kan du lære mig, Gregersen?

Godt spørgsmål. Jeg vil gerne understrege at jeg IKKE ser mig selv som en guru, en gud, en mentor, bedrevidende eller noget der på NOGEN måde får mig til at fremstå bedre end dig.
Jeg har bare haft en del år i gamet, og jeg ELSKER DET. Jeg er også en fyr der af natur kan lide at lære fra mig og det er den absolutte nøglegrund til hvorfor jeg gerne vil holde dette event.

Jeg har gjort mig nogle erfaringer som jeg gerne vil dele, haft nogle oplevelser som jeg synes er helt vildt fede.
Gamet har givet mig sindssygt meget i mit liv og jeg håber på at kunne inspirere andre til at gå på samme rejse som jeg er, det giver SÅ meget igen, det kan ikke beskrives med ord.

Vil sindssygt gerne med, men det er så fucking langt væk...
Skulle man være i den uheldige situation at man kommer langvejs fra; don't worry. Gregersen har din ryg!

Jeg vil gerne tilbyde at du kan sove hos mig hele weekenden såfremt, da jeg bor i en lækker 4 værelses lejlighed bør der være gulvplads nok :D
Det kan være der bliver behov for noget liggeunderlag og medbragte soveposer mv. men det finder vi ud af.

Det skal i hvert fald ikke være en undskyldning/forhindring for ikke at deltage :-)

Jeg håber virkelig at der er nogen af jer der har lyst til at være med, og skulle man have lyst til kun at være med den ene aften, så er det naturligvis også helt okay!

Har du spørgsmål, eller er du interesseret i at deltage, så skriv gerne her i tråden i stedet for at sende mig en privat besked, så kan andre gamere herinde også se at der er interesse for det og komme op af sofaen og deltage! :-)

Skriv endelig hvis jeg har glemt noget!

Much love, Gregersen <3
Gregersen
Hoodoo Master

Re: Newbie night / Fællesskabsweekend 24-26. Marts i Aalborg

Indlægaf MILOAA » søn 19. feb 2017 21:23

Lyder rigtig fedt. Jeg kommer! :-)
/Søren
MILOAA
Nyklækket

Indlægaf Gregersen » søn 19. feb 2017 21:56

Fedt mand! Godt at høre :D
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Snack-Hunter » tirs 21. feb 2017 13:23

Du kan også regne med at se mig ;)
Here I go Again, pulling off a Classic. The more the women want me, the more I'll be a bastard. And I'm sorry, but that's how the story goes.
Snack-Hunter
Gummi Tarzan

Indlægaf Eddie » fre 24. feb 2017 14:41

Jeg er også klar!
Skal dog til indflytter fest lørdag aften, så det er det eneste tidspunkt jeg ikke er med.
Eddie
Nyklækket

Indlægaf Nto » søn 26. feb 2017 03:18

Bor i Kbh - har du stadig plads en sovende?
Nto
Gummi Tarzan

Indlægaf Gregersen » søn 26. feb 2017 14:49

Hej Nto - det kan du tro jeg har! Du er mere end velkommen :-)
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Nto » søn 26. feb 2017 22:52

Lyder fedt! Jeg bekræfter i løbet af ugen ☺️
Nto
Gummi Tarzan

Indlægaf Gregersen » tirs 28. feb 2017 15:38

Det lyder godt! Send en PB til mig også så kan jeg smide dig en invite til facebook event.

Det kunne være fordelagtigt for dig ifht. at få arrangeret transport med nogle af de andre!
Den slags er som regel lidt nemmere på FB :-)

Fjernede lige linket til min facebook herindefra, da man aldrig ved hvem der lurer ;)
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Gregersen » tors 16. mar 2017 12:22

Hey guys.

Der er ikke så længe endnu og står og skal finde ud af at lokale hvori vi kan være. Hvis du skal med så skynd dig at få tilmeldt dig!
Vi er PT 15 tilmeldte og jeg glæder mig enormt!! :-D
Gregersen
Hoodoo Master

Tilbage til Wing meet ups