Søger wings i København

Find en wing at gå ud med!

Søger wings i København

Indlægaf smulder » lør 25. feb 2017 14:47

Hey champs

Er kommet hjem til DK efter at været ude at rejse et halvt års tid, i mellemtiden har mine wings fået kærester og søger derfor efter nye!
Regner med at tage ud torsdag, fredag og lørdag hver uge, samt noget daygame udover det hvis jeg har tiden til det.
Er en 23 årig fyr der der har kørt ret hårdt på med game det sidste års tid. Elsker game som en måde at presse min komfortzone, udvikle mine sociale evner og selvfølgelig møde nogle søde piger.
Er en afslappet, nærværende og glad fyr der er frisk på at lave noget spas.
Forventer at du har lidt sociale evner/ikke er en leechy creep og vigtigst af alt at du er frisk på at have det sjovt og snakke med nogle tøser.

Hvis du er interesseret så smid en PM
smulder
Nyklækket

Re: Søger wings i København

Indlægaf Schriver » fre 10. mar 2017 00:10

Hey mate

Er det stadig aktuelt?

Er selv 24. Mine kammerater har en tendens til at ville drikke sig i hegnet, hver gang vi er ude, og er ikke helt så friske på at chatte folk op, som jeg kunne ønske mig.

Har aldrig rigtig daygamet før, men har meget lyst. Tror bare jeg mangler en, der kan skubbe mig lidt. Kan ikke helt tage mig sammen til at tage ud selv.

Så noget daygame og byture uden kampdruk og med fokus på game ville jeg være frisk på.

Let me know
Schriver
Nyklækket

Indlægaf Nto » søn 12. mar 2017 23:29

Jeg er i samme bås som Schriver. Har et par enkelte oplevelser med daygame, udover hvad jeg kan tilegne på mit arbejde. Er frisk på at mødes og tale nærmere. PM mig hvis det har interesse!
Nto
Gummi Tarzan

Indlægaf Nitzui » lør 25. mar 2017 21:29

Smulder, jeg vil rigtig gerne mødes privat. Hjemme hos mig. Jeg har en flaske rosé vi kan dele hvis du har lyst :)
Nitzui
Nyklækket

Tilbage til Wing meet ups