Søger Mastermind Group København

Find en wing at gå ud med!

Søger Mastermind Group København

Indlægaf SmK » fre 24. mar 2017 11:51

Hejsa,

Med inspiration fra Solprinz's indlæg http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=23&t=3625 synes jeg en Mastermind Group lyder som en fantastisk ide. Jeg søger derfor en lignende Mastermind gruppe, eller hvis nok melder sig, ligger jeg gerne selv lejlighed til.

Formål: At møde ligesindede mennesker, hvor vi primært diskuterer vores mål og problemer med damer.
At finde nogle venner at game med, uden der er kampdruk på programmet hver weekend. Derudover kan man altid komme ind på klassisk selvudvikling og meningen med livet osv.
Krav for at kunne deltage:
Du er motiveret, glad og har rimelig styr på tilværelsen ift. karriere og kost.
Sted: København
Alder: 27-40 år (Det vigtigste er ikke alder, men at man er moden nok til at byde ind med noget i gruppen)
Tiltrædelse: ASAP ;)
Størrelse af gruppen: Jeg vil sige 4-6 medlemmer er fint, men er også introvert :-)

Lidt om mig

Jeg er 29 år. Har fast arbejde og er lige flyttet i ejerlighed på Amager. Jeg har styr på kosten.
Pre-2014: Var jeg AFC med stort F.
I 2014 var jeg fortvivlet nok til at tage til Las Vegas i 3 måneder kun for at ligge an på damer. Så det gjorde jeg med RSD Immersion programmet (Det er nogle gutter der har styr på gamet, kan man vist roligt sige). Meget grænseoverskridende oplevelse, men også sindsygt lærerig.
Da jeg kom hjem igen fik jeg en kæreste ret hurtigt i et års tid.
Derefter fokuserede jeg på mit arbejde (Dårig undskyldning for ikke at gøre noget ved mit game). Men nu er jeg flyttet til Kbh og er klar til at gøre noget ved det...

Jeg betragter mig selv som let øvet, jeg har stadigvæk AA, men kan godt approache af mig selv. Har rimelig styr på at eskalere og bede om nummer osv. Har også lidt erfaring fra Vegas med "pulls" :P
Mine mål i game er at hvile mere i mig selv og blive mere social og udadvendt. At opnå en masse erfaring således, at når jeg en dag møder den rette også er i stand til at holde på hende.

Send mig en PM hvis du kender til en gruppe jeg kan joine, eller hvis det lyder som noget for dig og du har forudsætningerne, prøver vi at starte vores egen.

Med venlig hilsen
SmK
SmK
Nyklækket

Re: Søger Mastermind Group København

Indlægaf Nitzui » lør 25. mar 2017 21:10

Lyder fedt :)
Nitzui
Nyklækket

Tilbage til Wing meet ups