Snavede, men ingen respons dagen efter

Så spørg om råd herinde!

Snavede, men ingen respons dagen efter

Indlægaf Mano » man 16. jun 2014 15:03

Weekend i byen på bar/diskotek med ædru buddy. Får øjenkontakt og går straks over efter et tidligere 3'er set.
Ok, HB7 jeg snakkede med i over en time og snavede svarer ikke på en besked, som jeg sendte senere efter vi begge var taget hjem. (tror nok jeg har puttet hende alt for meget på en piedestal med sms'en.. Men tror der er mere)
Det skal lige siges hendes veninde gik så vi kunne snave i fred og hun blev også 20 min efter hendes veninde gik. Hvor jeg spurgte om hun turde være med to fyre som mig og min ven. Hvor hun sagde noget med at vi var cool.. Så tænker, der må være gået noget galt de sidste 20 mins, men føler ikke jeg dummede mig mere med min uerfarenhed end jeg havde gjort den første time. Vi hyggede os, grinte og alt andet fluff.

Beskeden jeg sendte:
Mig: Du er dælme nuser. Kan sagtens se dig i et sygeplejerske outfit. Pas hellere på "flirtere" når du starter på sygehuset ;) Vh. Sundhedstossen. (relationer til noget vi snakkede om)

Skal lige nævnes hun ikke addede mig på fb, da jeg gav hende muligheden. Og da jeg spurgte om deres bfs havde efterladt dem for fodbold var det kun veninden, der sagde hun havde kæreste på.

Dagen efter med et andet tilfælde. Privat-fest
Nu var jeg ude for igen en tøs som simpelthen ikke kunne rose mig nok og kom med samtlige IOI's. Spillede kostbar og cocky-funny, som jeg føler mig selv mest naturlig med. Endte med hun kom over til mig selvom jeg havde provokeret hende etc.. Var dog for passiv og fik aldrig k-closed, men fik nr. inden jeg smuttede. Der ville hun så lige snakke i privat og sagde hun kun havde været sammen med en og var i forhold samt hun viste tegn på på at blive k-closed (hvilket jeg først finder ud af på vej hjem). F.eks. syntes hun jeg ikke skulle smutte endnu og jeg kunne overnatte hos min ven der eller hos sig lige i nærheden. Skriver dog til hende inden jeg smutter i seng (3-tiden).

Beskeden jeg sendte:
MIG: HB6.9, nu må du lige være lidt mere ædru (ikke ædru) næste gang vi mødes. Og tænk ikke for meget på mig ;) Hilsen hr. Provokatør. -> (ikke ædru eller ædru var en diskussion vi havde inden hun rykkede over til mig)

IGEN intet svar. Hvad går galt?! Begge tøser var ikke mere stive end de tydeligt kunne huske det. Den første drak ingen gang noget alkohol før eller under flirten.

Og evt. hvordan reder man den igen? Følger tippet med ikke at skrive dagen efter, men hele 5 selvom jeg har lyst til at skrive et eller andet kinky bare for at få en reaktion, som:
Mig: "FUCK"
HB: Hvad?
Mig: "Jeg er gravid, og du er faren."

Men tror bare den skal tages helt anderledes an med lige de her to.
1: Hvad er gået galt?
2: Hvad skal jeg skrive til hver af dem? Giv mig nogle eksempler eller lign..
Senest rettet af Mano man 16. jun 2014 15:41, rettet i alt 5 gange.
Mano
Happy Meal

Re: Snavede, men ingen respons dagen efter

Indlægaf Fætter Stream » man 16. jun 2014 15:32

Heh det er lidt svært for mig i hvert fad at hitte ud af hvem der er hvem osv. '

Prøv at kaste et blik på den her tråd viewtopic.php?f=4&t=1929

Går ud fra hende du snakker med i en time er en du koldåbner på nightgame? At du snaver med dem i byen og så numbercloser dem?

Anyway

Tænker umiddelbart at et problem er at du sidder fast i cocky-funny/drille dem/være overlegen-mode hele tiden. Det er fint nok med det, men ikke hvis man bliver ved og ved med det.

Tror heller ikke du popper over i det Mystery kalder A3, hvor du viser overfor hende at du er tiltrukket af hende ("i'm drawn to your energy") ?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizer » man 16. jun 2014 15:57

1: Hvad er gået galt?
2: Hvad skal jeg skrive til hver af dem? Giv mig nogle eksempler eller lign..

Det er ligemeget, hvad du skal skrive til dem. Det burde ikke være kommet dertil, at du ligger og fedter rundt med SMS’er efterfølgende, fordi du ikke tog chancen i første omgang. Det altoverskyggende er, at du ikke closer, når du har muligheden. Du skal close, når du først får interesse og ‘vinduet’ er åbent ( måske endda også før du registere dette; for at teste hvad er muligt og flytte dine grænser, få mere erfaring ect, -> se fx Chacruna og 'kiss close rejection challenge'. Ofte kan man tillade sig mere, end man tror, og ofte opfanger man ikke signaler ) …men aldrig efter.

Jeg tror faktisk at det er en dårlig ide, at give forslag til, hvad du skal skrive til dem på SMS. Det er lidt symptombehandling. I øvrigt lidt ligesom det meste af 'konkrete problemstilling'. Dels forstærker vi dårlige vaner og hængedynd du har, og dels undgår vi det reele problem og giver dig en undskyldning for at lave samme fejl næste gang, og tage den i anden omgang over SMS. Vigtig indskydelse er dog, at man selvfølgelig ikke altid behøver at close ved første mulighed, der kan fx komme noget i vejen hvorefter det er meget logisk at lave en ‘bridge’ til at mødes en anden gang. Det kan også være man har en metode, hvor man venter. Men i så fald er det omstændighederne og gameplanen som spiller ind og ikke ens egen frygt og manglende erfaring.

Som jeg ser det er din reel problemstilling i stedet følgende:

'Eskalering' -> 'Sex'

Hvordan bliver jeg mere komfortabel med fysisk eskalering? Hvordan sker sex? Hvad er grunden til, at jeg holder igen? Hvordan kan jeg arbejde på at blive bedre til dette?

Altså en masse ting med fysisk eskalering, blive komfortable med berøring, tage det et skridt ad gangen. Det er alt sammen ting, som der kan arbejdes på hvis du retter dit fokus målrettet imod det. Ved ikke hvor dybt det er, kan selvfølgelig bare være du ikke er klar over det og bare skal være lidt bedre til at eskalere. Men det kan selvfølgelig også gå tilbage til at handle om 'self sabotage', hvor man ikke tillader sig selv succes, fordi man ikke inderst inde føler, man fortjener det.

Som Stream siger "dit problem er at du sidder fast i cocky-funny/drille dem/være overlegen-mode hele tiden. Det er fint nok med det, men ikke hvis man bliver ved og ved med det." <- pas på du ikke 'overgamer' , det kan være en form for forsvarsmekanisme hvor du undgår at sætte dit rigtige selv på spidsen. På et tidspunkt bliver man nødt til at 'komme videre' , slippe tøjlerne og risikere at tage chancer. Ellers er det en form for farce.
Senest rettet af Kaizer man 16. jun 2014 16:08, rettet i alt 1 gang.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Mano » man 16. jun 2014 16:07

K, så eskalering væk fra cocky-funny er hvad jeg målrettet skal arbejde hen imod?
Og så skal jeg bare lade sms'erne være?
Skal jeg helt droppe den slags beskeder, som de to jeg sendte. Eller er det mere fordi man failede, da vinduet var der?

Nice nok. Skulle gerne være nogenlunde ordnet indenfor en måned med game 4-5x om ugen med day- and night game. Skrive endelig, hvis der er andet :)
Mano
Happy Meal

Indlægaf Fætter Stream » man 16. jun 2014 16:37

Mano skrev:K, så eskalering væk fra cocky-funny er hvad jeg målrettet skal arbejde hen imod?
Skal jeg helt droppe den slags beskeder, som de to jeg sendte. Eller er det mere fordi man failede, da vinduet var der?

Nice nok. Skulle gerne være nogenlunde ordnet indenfor en måned med game 4-5x om ugen med day- and night game. Skrive endelig, hvis der er andet :)

Mht cocky/funny behøver du ikke droppe det. Behold den men tilføj nogen nye ting.

Se det som en playstation control hvor cocky/funny er X et

Billede

X'et er fint nok, men de skal også have med firkanten, cirklen og krydset. Sådan varieret.

Firkant kan f.eks. være "direkte sexuel, gunwitchagtigt", cirkel kan være "romantisk dybt interesseret / David Shade agtig" osv.

Mht SMSer ja tror det ville være bedre med en anden stil. Måske "kompliment/validering + forlag til at ses + afslkappet vittighed"
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizer » man 16. jun 2014 20:47

Mano skrev:K, så eskalering væk fra cocky-funny er hvad jeg målrettet skal arbejde hen imod?

‘Cocky-funny’ er et blandt mange redskaber imod det endelig mål som er knalde hende. For at nå dertil skal du tage styringen og sørge for at bevæge interaktionen i den rigtige retning efterhånden som du oplever, hun er interesseret i dig. Ellers træder du bare vande og kommer igen vegne.

Helt konkret skal du gøre, og arbejde på, følgende ting:

Kino -> Rør ved hende. Stå med front imod hende, står tættere og tættere på hende, kram, let berøring af hendes ryg eller arm imens du taler, tag hendes hånd, nus hendes hånd, osv osv

Kys -> Nok helst et kort kys i starten, men afhænger af ens stil. Rør hendes ansigt, fx børst noget væk fra hende. Hvisk noget i hendes øret (fortæl hemmelighed) eller på anden måde sørg for at komme tæt på hende inden kysset. Placer dine hænder på hendes skuldre, kig på hendes læber, sig at hun vil se bedre ud med opsat hår og hold hendes hår tilbage, kør dine fingre igennem hendes hår…. og kys hende. <- Dette skulle du have gjort med pige #2

Eksempel på Kino og Kys:

Pull -> Tag hjem sammen eller isoler hende på tomandshånd. Tag hende i hånden og sig “kom”, eller lad være med at sige “kom” og tag hende med dig, med hvilken som helst undskyldning så hun kan rationalisere at tage med dig. ‘Efterfest’, ‘mad’, ‘frisk luft’, ‘det her sted sutter’ <- Dette retter sig imod pige #1, hvor I var i byen

Seksuel eskalering -> Gå mere til den og begynd at tag på hende, bryster, finger, gør hende ophidset, knald hende.

Uddybning af pull og seksuel eskalering: http://www.youtube.com/watch?v=e7jTTqc_ ... RaneAlfSGg
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Mano » tirs 17. jun 2014 09:58

Jeps. For det ingen gang skal være løgn, var det mit første kiss-close. Og havde problemer med kino, men pressede mig selv til at gøre det så godt uerfarne mig nu kunne. Skal helt klart presse mig selv noget mere på det intime plan.
Jeg takker for de gode og brugbare råd ^^
Mano
Happy Meal

Indlægaf Glow » tirs 17. jun 2014 12:17

Tag det som en sejr med Kiss close - super! Men problemet er at du måske kun blir til "fun makeout guy" som snaver med hvem som helst = ingen connection!

Et par andre muligheder for næste du kan gøre
1) Kvalificer hende som Stream er inde på - dvs fortæl hende hvorfor du synes hun er interessant baseret på hendes personlighed. Start med lette ting eg at hun er positv, en no bullshit pige, spændende eller whatever og så gå dybere ned på warmreads af hende og mere unikke ting ved hende. Der sker ngt meget stærk connection under kvalificeringer - flere af mine hookups har hoved dynamikken/vendepunktet netop været at kvalifiere hende. Det er standard mystery/magic bullets game at man gør dette inden man forlader hende og viser at hun har vundet dig over pga ngt ved hende der ikke er at hun er lækker etc..
2) Sørg for at lære hendes gruppe venner at kende. Positivt buzz fra dem efter du er væk er en power der kan arbejde til din fordel og den er ofte stærkere en ngt konkret game du kan fyre af. At hun ser dig i interaktioner med dem giver tillid og samhørighed.
3) lav comfort-game.
ovenståedne bygger alle på at efterlade hende med en connection med dig hvor du hænger lidt mere fast på et comfort/connection level og ikke kun er smart i en fart attraction fun guy

SMS: Hvis du åbner med humor og recall skal dit humor game/cocky funny bør nok tones ned i den første sms da hun ikke er i samme state som da i talte dvs. det kan virke ukalibreret at smide så meget ind i den første sms. Gå mere let eg ikke både
nu må du lige være lidt mere ædru (ikke ædru) næste gang vi mødes.
og
Og tænk ikke for meget på mig ;)
og
Hilsen hr. Provokatør.

Vær opmærskom på at selv de bedste ikke får svar fra alle piger per sms hvilket der kan være 1 mio grunde til vi ikke kan gøre ngt ved.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Mano » ons 18. jun 2014 16:46

Glow skrev:SMS: Hvis du åbner med humor og recall skal dit humor game/cocky funny bør nok tones ned i den første sms da hun ikke er i samme state som da i talte dvs. det kan virke ukalibreret at smide så meget ind i den første sms. Gå mere let eg ikke både
nu må du lige være lidt mere ædru (ikke ædru) næste gang vi mødes.
og
Og tænk ikke for meget på mig ;)
og
Hilsen hr. Provokatør.

Er ikke helt med her. Den første besked til HB7 skulle slet ikke være cocky funny, og den anden besked til HB6.9 skulle være kortere, hvor jeg kun havde brugt en sætning som "tænk ikke for meget på mig." eller "Nu må du lige være lidt mere ædru (ikke ædru) næste gang vi mødes.". Eller skulle det være noget helt tredje?
Jeg ved nu, at jeg har misset mit vindue og burde være meget mere aggressiv, når vinduet åbner sig. (Bliver nødt til at få det indprintet i hovedet, at de har mere lyst til sex end mig selv). Har tænkt mig, at lade sms'erne stå, da andet højst sandsynligt er spild af ressourcer.
Mano
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » ons 18. jun 2014 23:41

Jeg har en 'fence'/'bridge'-theory omkring hvorfor nogle piger giver deres nummer ud i byen, for derefter ikke at svare igen dagen efter- samt hvordan det kan undgås.

Først og fremmeste er byen lidt en parallel-verden for piger. Det er et sted, hvor de kan køre sig selv helt op, slippe hæmningerne og tillade sig mere i forhold til resten af deres dagligdag. Dette kan du så enten bygge videre på via 'state pump',attraktion->close, og gå efter at pulle rimelig hurtigt, hvilket jeg personligt selv har haft en del succes med, da jeg boede mere eller mindre 50meter fra byen i Odense og generelt bare er liderlig og utålmodig. Toiletter og baggårde er også fine, hvis ikke du bor i byen. Hermed udnytter du at hun er lidt ude af karakter, og 'at den slags sker når man er i byen'.

Men hvis du får hende i højt state, for derefter at få hendes nummer, så kan du sagtens løbe panden imod muren, når du forsøger at kontakte hende dagen derpå hvor hun er et andet sted fysisk og psykisk. Ligesom du nogengange bare har haft en samtale med hendes patter, har hun egentlig bare følt en masse følelser i øjeblikket, uden at det nødvendigvis havde noget med dig at gøre. Der er her, at "broen" skal bygges. Hvis hun er meget party, bliver du først nødt til at få hende lidt 'back to center'. Og for at hun skal svare, skal der være rapport og kvalificering samt framing af #close, så du går fra at være 'club guy' til en flerdimensionel person samt laver det her altafgørende link fra clubben og til hendes hverdag, hvormed hun begynder at tænke på en date med dig. Frame dit #close med at I skal ses igen og lave xyz konkret ting. Mødes i morgen og drikke kaffe eller sådan noget, så der er et formål og forventning med at du skriver igen.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?