Snavede, men ingen respons dagen efter

Så spørg om råd herinde!

Re: Snavede, men ingen respons dagen efter

Indlægaf Glow » lør 21. jun 2014 02:00

Jeg mente den første sms som i den første sms du sender til en pige du har numberclosed mere generelt. Dvs for begge to i dette tilfælde.

Dine sms virker på mig som 1) for meget investering fra dig = en lang tekst, og 2) det er meget HBsne skal forholde sig til i begge = mange pointer.
Der er 3-4 pointer i den besked du sendte til nr 2 og 4 i den første. Meget de skal forholde sig til kl shit om natten når de er stive og midt i en fest. Og meget skriv fra dig = meget arbejde = lower value! In sum: Skriv kortere i starten og hold dig til en enkel pointe eller dynamik! Når hun så svarer kan du ændre det og bygge det op.

Og bare skriv til dem igen. Hvad har du at tabe? Specielt late night smser er lidt ligegyldige hvad angår svar. Det handler mere om at få positioneret dig selv i hendes hoved så hun ved hvem du er når du skriver næste gang (eller om at teste complaince for et SNL osv.)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Fox » søn 14. sep 2014 13:09

Hej Mano

Det virker til at du står med samme problem som jeg tit oplever. Det råd om at være fysisk er rigtig godt. Det er i hvert fald noget der har virket godt for mig. Når jeg score er det stort set altid ved at været fysisk —> kysse —> hive pigen med hjem.

Da jeg startet havde jeg meget svært at få mig selv til at røre ved de piger jeg snakkede med. Jeg er sidenhen mange gange blevet presset lidt af andre gamer og coaches til at lave mere berøringen. Og det gør en verden til forskel. Pigerne kan generelt godt lide at man rører ved dem og hvis du først står og holder om den pige du snakker med er det også meget nemmere at kysse hende.

Hvis du ikke allerede gør det kan du starte med at hilse på de piger du møder med et håndtryk. Du kan også nogle gange hilse på pigerne ved at give dem et knus. Og hvis du starter med at give pigen et knus er det naturligt at stå og holde om hende mens i snakker sammen.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 22:01

Hvad du gør galt? Mit bud er at du skriver til dem samme nat som du har mødt dem.
HVORFOR?!
Så fantastiske kan de hellere ikke være..... Vent nogle dage, så det derimod er dem der bliver forvirret over hvorfor de ikke hører fra dig.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?