pige ville ikke kysse på date

Så spørg om råd herinde!

pige ville ikke kysse på date

Indlægaf alkorz » ons 3. sep 2014 22:53

Hejsa

jeg er begyndt at skrive lidt med en pige som jeg faktisk har kendt i mange år, jeg kender hendes veninde godt og har også mødt hende her i byen og festet sammen med hende før i tiden men der har ikke rigtig været noget mellem os før nu.
Vi til en fest sammen for lidt tid siden hvor vi snakkede sammen og vi fik taget lidt på hinanden men ingen f-close, vi kyssede lidt men hun var ikke helt klar, hun sagde det var lidt underligt fordi vi begge var så gode venner med min veninde (hvilket jeg bare ignorerede)

men vi har så skrevet lidt sammen lidt og jokede så lidt om at vi skulle give hinanden massage. vi fik så efter lidt tid aftalt at hun skulle kigge forbi og vi startede så med at sidde og snakke lidt, hun viste mig hendes tatovering hvor jeg kørte lidt kino og sådan. Generelt kunne jeg godt få lov til at tage på hende, mens jeg gav hende lidt massage flyttede jeg rundt med hendes hår, fik taget lidt på hendes patter (vi skulle måle hvem der havde størst patter ;)) og det havde hun intet imod, men hvis forsøgte at gå efter et kys så dreje hun hovedet lidt væk og var lidt afvisende, hvilket undre mig lidt...

Jeg tror det stadig er fordi at vi har den fælles veninde og hun måske mener det er for tæt på.. måske at det føles lidt akavet... men hvordan kommer jeg videre herfra?

god råd modtages med kyshånd :lol:
alkorz
Nyklækket

Re: pige ville ikke kysse på date

Indlægaf Bark » tors 18. sep 2014 09:41

Det lyder sku da pisse mærkeligt!
I kysser til en fest, I skriver sammen, hun kommer over til dig, du giver hende massage (flytter på hendes hår, hvad??), du rør hendes patter, men hun vil ikke kysse? Duuuude, wtf? Hvordan er situationen nu? For hun lyder da ikke til at være en, man gider bruge sin tid på. Kan være du er friendzoned pga. jeres fortid. Hvad ved jeg.
Prøvede du sådan for alvor at kysse hende? Var du man to woman eller var du friend to woman?
Og havde hun størst patter? :D
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf FTW » man 27. okt 2014 02:35

Formentligt fordi hun ikke tør kaste sig ud i noget pga veninden eller lign, og så føler hun at det er kysset der gør forskelen.
Enten overtal hende med fornuft. Anden mulighed som kunne fungere godt er at gå efter at gøre det så intenst at hun ikke kan stå i mod.

Skab en situation hvor i er tæt, en brændende øjenkontakt og er stille, eller jok og når i samtidig griner holder du øjenkontakten, når i er stille bevæger du dig tættere på, men ikke tæt nok på til hun når at dreje hovedet, og så bare hold den lidt der indtil det bliver rigtigt intenst. Så går du efter kysset herefter men gør det rigtig langsomt. Hvis hun stadig drejer hoved, så fortsætter du med at køre dit tættere på så du får dit hoved helt op til hendes øre, og fortæller hende hvor meget lyst du har til at kysse hende. Hvis hun kommer med en undskyldning, så sørger du for at være så væk i øjeblikket at du ikke kan holde dig tilbage, og siger til hende du er ligeglad med alting, og at grundet ikke er godt nok eller noget.

Hvis du har set LA Gigolo så få inspiration fra hans første pull hvor han hjælper hende med at komme med undskyldninger for hvorfor hun ikke skal tage ham med hjem
FTW
Private Johnson

Indlægaf PRIMAL » søn 2. nov 2014 12:13

kyssede du ik på hendes krop da du massagrede hende?
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf vUlpeS » søn 2. nov 2014 16:53

Det er jo svært, når man ikke kan se hendei interaktionen, men jeg kommer umiddelbart til at tænke på, at hun gerne vil have, at du er lidt mere assertiv/håndfast i det.
Tag ved hende og se hvordan hun reagerer.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:59

En piges tankegang:

"Lækkert at få massage. Han er da også sød nok. Uh der røg hans hænder godt nok lidt tæt på de intime steder. Men der er jo ikke meget længere end de var lige før, så det går nok. Hov der rørte hænderne mine bryster. Nå det er jo ikke min skyld at de rørte der, og nu er det for sent at stoppe"

"Hov hov! Du kan da ikke bare kysse mig sådan! Det kan jeg godt nå af afvæbne!" (Drejer hovedet)
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?