Cherish Mode

Så spørg om råd herinde!

Re: Cherish Mode

Indlægaf Bark » ons 10. sep 2014 23:38

Tak for det, jeg smider lige en update, når den er der!
Og ja, jeg synes sku også, det er ret modigt. Men det skal gøres, så jeg kan komme videre med mig selv, hvad end svaret bliver. Ingen vej udenom.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Bark » tirs 16. sep 2014 09:44

Jeg fik sagt det, som det var! Hold kæft det var rart. Lagde ikke fingre i mellem, og jeg var tro mod mig selv hele vejen igennem.
Er fandme stolt. Behøver vel næsten ikke at sige, at hun ikke kunne gengælde det, jeg følte. Blev skudt ned med en grædende (hun græd) forklaring om,
at selvom jeg var dejlig, hun elskede at være sammen med mig osv. og ville savne mig helt vildt, så kunne hun ikke - ok, giver god mening.
Men sådan er det! Jeg er på vej videre, og det føles 1.000.000 gange bedre end at gå og tænke over noget, der måske eller måske ikke kan blive.
- Jeg har i øvrigt allerede været sammen med en ny, og det hjælper jo naturligvis også på at se klart.
Det er, som Owen siger, når man er i cherish mode, så føles det ægte, og man kan ikke se ud over ens needyness og oneitis, men så snart man er på den anden side, tænker man bare "what the fuck was that?!".
Back in the game! :) og tak for jeres råd og respons.
Endnu mere experience i banken!
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Velocity » tirs 16. sep 2014 09:55

Har fulgt med i din tråd her Bark, og det glæder mig at se, at du har fået styr på tingene. Jeg føler selv, at jeg har været ude i samme situation for halvandet års tid siden, dog uden at få gjort noget ved det, hvilket plagede mig i længere tid. Det er dog gået over med tiden.

Fornøjelse at høre, at du allerede har gang i nye damer! ;)
Velocity
Private Johnson

Indlægaf Bark » tirs 16. sep 2014 10:13

Jamen det er jo noget forfærdeligt rod, når man er i det!
Selv Owen falder i det, fortæller han, så det er ganske naturligt... og man ved jo godt inderst inde, at alt nok skal blive godt.
Men det fandme rart, når man bare kan chille med hende, man er sygt tiltrukket af på så mange punkter.
Men jeg ved også godt, at det ikke havde gavnet mig i det lange løb at få hende.
Synes også altid, man kommer stærkere ud på den anden side efter sådan en omgang, så jeg har høje forventninger til den næste tid :D
- og fedt du har fulgt med. Håber jeg, mange har, og har kunnet relatere/få noget ud af den her tråd.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Strangepete » tors 18. sep 2014 20:07

Strangepete
Gummi Tarzan

Indlægaf Fætter Stream » fre 19. sep 2014 19:12

Sejt!
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf vUlpeS » tirs 30. sep 2014 17:02

Leisure Pirate skrev:Min tilgang til dette har været meditation samt bogen Mastery of Love af don Miguel Ruiz. Der har jeg lært at adskille den needy frygt og kærligheden jeg har til disse oneitiser. Det vil sige at jeg har lært at smerte kommer af frygt og er en del af det at være menneske. Og jeg har lært at jeg kan være lykkelig og elske SAMTIDIG at jeg har hjertesorg eller savner en pige. Det betyder at jeg ikke holder mig tilbage af frygt for at forholdet ingen fremtid har. Det er fint nok hvis jeg bliver ked af det. Det er en del af livet. Man kan lære at være rolig når bølgerne (følelserne) går højt.

Hvis hun ikke gider mere så fint nok, lad være med at gå amok over det. Accepter realiteten, accepter at du er ked af det, fokuser på andre ting, og fortsæt med at elsk, både hende, dig selv og andre du møder.

Men når det er sagt så skal det også siges at det selvfølgelig er en indre kamp når man bliver udfordret på den måde du beskriver hvor at den man har følelser for også vil se andre. Man skal overveje om det er noget man magter lige nu eller om det er noget man skal give slip på. Der var en interessant dokumentar på DR der hed "Carsten, konen - og deres kærester" hvor de lever efter et ideal om at være polyamorøse, men det er også tydeligt at de er meget bevidste om at de hele tiden kæmper med deres egen jalousi men at de også ser det som en form for personlig udvikling at overvinde den.

Kan man på en eller anden måde stick'ie det hér indlæg? - Gøre det til en artikel evt.?

Fidusen ved indlægget er i høj grad, at det er svært at forstå hvad LP taler om, hvis man ikke selv har gennemgået de øvelser og den litteratur, han ordinerer. Eller noget tilsvarende.
Hvis nogen havde skrevet det citerede indlæg til mig dengang jeg var (mere) håbløst egocentreret, ville jeg formentlig have kaldt dem et grimt navn eller på anden vis have nedgjort dem. Hér på den anden side af Mt. Ego er der ikke noget alternativ til det foreskrevne længere. - Fordi det er befriende og dejligt og smattet ind i positiv energi såvel indadtil som udadtil.

Man kan måske sammenligne denne type awareness i denne type situation med den awreness, kvinder, der lige akkurat har født, oplever. På trods af at de lige har fået flækket bækkenet og er revnet tværs over underkroppen, så sidder de dér med det dér enfoldigt lykkelige smil på læberne. Hvorfor egentlig? De har jo lige oplevet en kæmpemæssig dosis trauma?
Svaret er vel "højdepunktsoplevelse". Kundalini, hvis man vil.

Mindfullness er (måske?) ikke for alle, men måske er det alligevel et forsøg værd at læse D.M. Ruiz' temmelig korte, dog svært indholdsrige bøger. - Hvem ved? Det ku' jo være, det fungerede og at man rent faktisk slap for den dér ubehagelige, stikkende følelse i hjertekulen. Sådan for resten af livet-agtigt :)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Bark » tors 2. okt 2014 13:39

Hvis nogen vil vide, hvordan det går, kan I lige få en update:
Jeg har cuttet alt kontakt med hende. Det er så rart at have fået afklaring. Ikke at jeg ikke tænker på hende eller savner hende, men jeg går ikke længere og savner og venter på, at vi skal ses igen. Som vi jo stort set ikke gjorde til sidst. Den der usikkerhed omkring det hele og den uro det skabte, den savner jeg fandme ikke. Jeg kan fange mig selv i at savne hende, men jeg bilder ikke mig selv noget ind. Det var ikke en god periode, for hun fyldte hele min hverdag og alt jeg gjorde, var nærmest rettet mod hende... og vi var ikke engang kærester! Er det ikke fucked? Hun ville gerne se andre, og selvom jeg knaldede andre, så hjalp det ikke, fordi jeg jo stadig bare ville være sammen med hende. At jeg sagde det til hende, og ikke var bange for at miste hende, er noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv.
- At jeg så allerede har mødt en, jeg ser engang i mellem er bare lækkert. Det er til gengæld en helt anden historie. Hende har jeg ikke følelser for, vi chiller bare og har det super sammen, men det er helt uden den samme følelsesmæssige investering fra min side, som det andet var. Det er virkelig fedt :)
og så kan jeg samtidig udvikle mine skills i byen!! Det er sku bare pissehamrende lækkert det her!!

PS. Jeg har fået at vide, at hende den gamle også knalder med en anden. Lige da jeg fik det at vide, var jeg sådan lidt "arh lort....", men så tænkte jeg hurtigt, at det gør jeg jo også selv + det gør ingen forskel, for hun knaldede alligevel med andre, da vi var "sammen". Endnu en ting, der bekræfter mig i, at det var det hele rigtige, det jeg gjorde. For det havde gjort nas, hvis jeg stadig prøvede med hende.
Og endnu engang tak til jer, der har gidet at poste råd til min ulidelige situation. Det gør jo ondt sådan noget, når man er i det... Men det er fandme også god erfaring! :D
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf FISSEN » tors 2. okt 2014 21:30

Hvis hun virkeligt var en pige der var værs at samle på 10er eller ej, så glem det. En pige der åbent vil knalde andre er sku ikke værd at blive gift med medmindre du tænker i swingerklub baner og den slags ;).
FISSEN
Gummi Tarzan

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?