Cherish Mode

Så spørg om råd herinde!

Re: Cherish Mode

Indlægaf Kaizer » man 8. sep 2014 18:24

Okaaay. Der er jo ingenting så, I har ikke noget, og hun er ligeglad med dig. Det er fantasi. Tror ikke rigtigt det ændre så meget at du kommer og giver hende en erklæring, så hellere gem det til Nik&Jay og kom videre i handling frem for ord. Hvis hun ville dig, var i sammen lige nu i åben eller lukket anordning med en masse hed sex, sjov og ballade. Don't let yourself off the hook dude, tilbage til processen
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf tiger » man 8. sep 2014 20:08

Jeg har lige gennemgået noget af det samme som dig, dog med to forskelle.

1. "Min pige" sagde ikke hun hellere ville være sammen med andre, men droppede mig blot ved bare at stoppe med at tage kontakt til mig.
2. Jeg var på ingen måde en guru indenfor game da jeg blev droppet.

Nå men jeg ved heller ikke om jeg egentlig var forelsket i pigen eller om det bare var tanken om at hun droppede mig, der fik mig til at havne i et one-itis hul! Havde haft noget med hende nogle år før, hvor jeg nok mere var reelt forelsket i hende, men hvor hun droppede mig. Hvorfor jeg i anden omgang vendte tilbage? Jeg troede jeg var blevet meget bedre til game, men åbenbart ikke god nok.

Den første måned tvang jeg mig selv igang med tinder, sætte dates op og all this stuff, men det var som om intet virkede. Blev stadig ved med at forestille hende sammen med andre fyre der var bedre i sengen, mere spændende og alt the shit der...

Jeg begyndte at gå lidt mere ind i mig selv og fikse de problemer der havde skabt one-itis -> manglede erfaring med piger -> ikke nok approaches i byen -> AA .....

Der er mange flere bagvedliggende problemer som jeg prøver at arbejde med, men som er en længere process. Men det at jeg har gjort min AA bedre, samt at have taget mig sammen til at sætte nogle dates op har givet mig 5 knald på ca. 2 måneder :))....

At jeg har knaldet 5 piger har givet mig mere selvtillid og tro på mig selv. Men det gør faktisk ikke at jeg ikke stadig tænker på min "one-itis pige"... Min hjerne vil ikke slippe hende og er bange for at det forhindre mig i at blive glad for andre piger - tror dog del er meget naturligt at man "hænger fast" i piger man har været GLADE for.

Så som der blev nævnt tidligere, så lev med "smerten," som er en naturlig del af at leve, men bare den ikke forhindre dig i at gøre de ting du ellers gerne vil.

En anden ting jeg tænker på (nu når jeg er rookie, ved jeg ikke om jeg har ret) er at det måske virke en smule som om det er hende der styre showet. Det er hende der gerne vil ses, men stadig ses med andre. Du vil hellere bare ses med hende. Men det er dig der invilger i det hun vil. Ved ikke om det er for sent, men hvad hvis du nu cuttede hende, fordi i ikke vil det samme. Det gør dig mere bestemt og mere en mand. Hvis hun så om en måned finder ud af at hun savner det i havde må hun komme tilbage, hvor det så er vigtigt du ikke KUN satser på hende, indtil hun har givet dig hendes kærlighedserklæring..... Ved ikke hvordan det lyder???
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf Bark » man 8. sep 2014 21:34

Bom gutter!!!! FUCKING GOD RESPONS!!
Kaizer - jeg er, med din begrænsede viden om, hvad der er sket i mente, enig i det, du siger. Jeg mener altid, at man har tid til det, man har lyst til. At vi ikke har noget, er nok ikke rigtigt - MEN! - vi har i hvert fald på ingen måde det, jeg gerne vil have. Det er derfor, jeg tænker, at jeg siger det, så jeg kan få afklaring og komme videre - eller få mit livs største overraskelse, og hun siger, hun har det på samme måde. Ville ikke give mening. Jeg vil bare være tro mod mig selv, og sige tingene som de er.

Tiger - jeg er slet ikke guru :P bare se på det her lort.. Det lyder som en god plan, du fik lagt dig der!
Ja, det er hende, der styrer, hvornår vi skal ses. Jeg er jo selvfølgelig sød og fleksibel, og jeg kan for det meste når hun kan, men hun har meget travlt (shit mand, når jeg siger det højt, kan jeg godt høre, den er gal...).
Jamen det er NETOP det, jeg har tænkt mig at gøre. Jeg har tænkt mig at komme clean og sige, at jeg ikke kan det her, fordi jeg tror (lol, ved), at vi vil forskellige ting. Så må hun jo gøre op med sig selv, om hun hellere vil være sig selv, eller om hun vil være sammen med mig - og ja, komme tilbage, hvis hun kan mærke, det er det rigtige.
Bare rolig, jeg er som regel god til alt det, der kommer bagefter. Cutter hele lortet, det er det eneste, jeg kan finde ud af i sådan en situation. Det er klart, hvis hun kommer tilbage indenfor ikke alt for længe, så vil jeg da blive glad, men jeg vil ikke gå og vente. Og jeg har også været sammen med andre, mens jeg har set hende. Det hjælper bare ikke, ligesom i dit tilfælde. Tror det eneste, jeg kan gøre er, at sige tingene som de er og så tage konsekvensen. Det er bedst for mit hoved.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » man 8. sep 2014 23:19

En teori: Det startede løst og du er nu katalogiseret under rubrikken løs sex i hendes hovede. Og derfor nedprioriterer du hende. Hun kan nok også godt mærke du banger andre, kvinder har satans god sans for den slags.

Du kunne prøve bare at sige det som det er - du tænkte egl mest i at bange og læse fohold osv. men nu føler du hun er mere end det. Du har ændret dig, dine pririteringer er anderledes. Du kan mærke dit liv har bevæget sig videre og du skal ikke al det løse sex mere. Det var sjovt men det har haft sin tid. Du gider kun ses hvis hun evt. kunne come around til den model. Hvis hun ikke vil det, så kan i desværre ikke ses mere, adios bambina.

Kan sagtens være hun så skifter mening, men sig hun skal tænke over det nogen dage hvor hun er alene.

Hvis hun ikke vil så klarer du det jo nok. Det er jo fint hvis hun siger nej, så ved du det ikke var hende alligevel og du kan finde nogen andre.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Bark » tirs 9. sep 2014 09:29

Hun ved godt, jeg har været sammen med andre. Jeg har sagt det, og hun har ligeledes sagt, hun har været sammen med andre (hun sagde ikke direkte sex, men det går jeg ud fra, at hun mener).
Ja, lige præcis. Det er også det, jeg vil gøre. Jeg bliver nødt til at sige det. Og det er jo fair nok, synes jeg.
Jeg er ikke bange for, at hun siger nej. Jeg klarer den jo, det ved jeg. Det er alt sammen en del af processen.
Men det bliver da hårdt, og det bliver svært at sige. Har bare ikke rigtigt nok valg længere, føler jeg. Det er efterhånden uundgåeligt.
Man kan jo sige, at hvis hun virkelig ikke kan undvære mig, så løser det hele jo sig selv ved at sige det. Ellers er det jo også bedst bare at komme videre, hvis jeg alligevel bare venter og håber på noget, der aldrig sker (eller kun sker i mit sørgelige hoved).
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Kaizer » tirs 9. sep 2014 10:44

Jeg er meget uenig med det her. Vi er tilbage ved min udbasuneringer om at “jage” og mine betænkeligheder herved. Du jager sommerfugle med sådan et lille fint net i stedet for at tage dig af haven så sommerfuglene kommer til dig. Det faktum, at det er dig, der kommer og giver hende et ultimatum og forsøger at binde og begrænse hende er en dårlig forhandlingssituration og et strukturelt problem som stikker langt dybere. Det emmer lidt af, at I begge to godt ved, at hun er det bedste, du kan få, hvilket så stresser dig og frustrere hende i forhold til hvis I skulle få et forhold. Det er ikke måden at få et forhold på, og jeg tror slet ikke, du er klar. Jeg ser ikke konjunkturerne til at godt forhold, men blot en gentagelse af hvad ‘tiger’ oplevede i hans anden ombæring inden han valgte sin proces fuldt ud i stedet for at hænge fast. Spild af tid, eller jeg ved ikke hvad tiger har at sige om situationen, han oplevede? Jeg tror du reagere langt mere ud fra needyness end kærlighed i hele det her og hun kan fornemme, at der er noget galt, hvorfor hun så holder igen. Et bedre råd ville være at finde tilbage til dit bedste selv, kultivere en reel abundendece med den her slags piger, 10’ere som du kalder hende, før du forsøger at fange en af dem. Det burde være dig som var derude og netop var sammen med de her piger, hvorefter de så forsøgte at fange dig som kæreste, fordi du havde et større formål og det var din film med dig som hovedrolleindehaveren. Men reality tjek efter reality tjek og knuste hjerte vil omsider åbne en op for processen og ens hovede vil få en større form for klarhed. Ingen er over processen i det her.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Bark » tirs 9. sep 2014 11:13

Jamen du har helt ret Kaizer. Jeg mener også, jeg er nået dertil, hvor jeg bare gerne vil have det sagt, fordi jeg ikke orker mere, og gerne vil fortsætte rejsen og min udvikling. Altså jeg har det lidt ligesom hunden der jagter bilen... Jeg aner ikke, hvad jeg gør, hvis jeg endelig fanger den. Og jeg er ikke sikker på, at det er det, jeg vil. Altså fange den. Men jeg har allerede sagt så meget crap til hende, at jeg ikke kan se, hvordan det nogensinde skal blive godt, fordi jeg fremstår needy. Eller jeg fremstår i hvert fald ikke som om, jeg vælger ud fra et abundance mindset, men fordi jeg er bange for at jeg ikke kan få bedre. Men det ved jeg godt, jeg kan, jeg er bare fanget i det, så mit hoved fatter det ikke.
Men synes du ikke, det er fair nok, at jeg gerne vil have det sagt, så jeg kan få afklaring og komme videre? Synes, det er lidt fesent, bare at lade den fise ud. Så tror jeg, det bliver sværere for mig at komme videre lige med det samme.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Strangepete » tirs 9. sep 2014 15:28

Vil bare lige sige at jeg relaterer virkelig meget til det her.

Jeg har været igennem noget nært det samme siden Februar selv med en vildt smuk og dejlig pige. Har ikke lyst til at gå i detaljer, men jeg kan i hvert fald se meget af mig selv i din beskrivelse af dine følelser, tanker og oplevelsen af det.

Til alle her i tråden, her er min facebook profil hvis i vil sende en venne anmodning: https://www.facebook.com/sebastian.schmidtnielsen Det er rart at have online bekendtskaber med folk af samme mindset som man er på bølgelængde med og som en dag kunne blive et "real life" venskab ;)
Strangepete
Gummi Tarzan

Indlægaf Bark » tirs 9. sep 2014 18:24

Det er jeg glad for at høre, Strangepete, at jeg ikke er den eneste, men er naturligvis ked af det på dine vegne.
Er du stadig fanget i det?
Jeg har truffet min beslutning og kan ikke se nogen vej udenom at sige det, som det er, og komme videre.
Det er det vigtigste for mig, og det er mig, der er den vigtigste i mit liv.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Strangepete » ons 10. sep 2014 19:35

Bark skrev:Det er jeg glad for at høre, Strangepete, at jeg ikke er den eneste, men er naturligvis ked af det på dine vegne.
Er du stadig fanget i det?
Jeg har truffet min beslutning og kan ikke se nogen vej udenom at sige det, som det er, og komme videre.
Det er det vigtigste for mig, og det er mig, der er den vigtigste i mit liv.

Jeg er på vej ud af det lad os sige det sådan :) Det går fremad. Jeg ved hvor meget det kan fylde at være forelsket i en pige både tankemæssigt og følelsesmæssigt. Det er powerful shit.

Jeg synes at det er fedt at du ved hvad du vil gøre og jeg respekterer dit mod. Som sagt; detaljerne omkring min situation har jeg ikke lyst til at gå mere ind i, blandt andet fordi jeg er på vej ud af det og egentlig ikke vil rive op i følelserne omkring det for meget.

Det er ikke "chode" agtigt vil jeg lige sige til dig. At benægte en naturlig følelse af kærlighed til et menneske af det andet køn er chode agtigt. Det er fake, ALLE selv folk der har gamet piger i årevis for oneitis. ALLE oplever det. Og det er jo også en smuk ting på mange måder, men det har også sin pris og man skal passe på sig selv og hinanden i det shit. Her er en god video omkring selve konceptet "kærlighed" og "romantisk kærlighed" jeg lige har set forleden som jeg vil dele med dig, måske der er nogle ideer og perspektiver du kan bruge til noget: https://www.youtube.com/watch?v=4EPnhuq ... ZQm2fIWBnA
Strangepete
Gummi Tarzan

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?