Flirt fra Facebook - hvad nu?

Så spørg om råd herinde!

Flirt fra Facebook - hvad nu?

Indlægaf frede000 » søn 21. sep 2014 22:24

Hej

Jeg har skrevet rigtig godt med en tøs de sidste par dage og hun er netop taget afsted på noget ferie i 4 uger. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvor meget jeg skal skrive til hende for stadigvæk at bevare interessen, måske jeg skulle ringe til hende? Vi nåede aldrig på date, da vi ikke kunne finde en dag, som passede. Hun var ellers frisk på en date.

What to do?
frede000
Nyklækket

Re: Flirt fra Facebook - hvad nu?

Indlægaf Bark » søn 21. sep 2014 23:04

Fire uger? Det var sku længe.
Har I kysset eller mødt hinanden tidligere?
Og hvor gamle er I?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf frede000 » man 22. sep 2014 08:32

Vi har ikke mødt hinanden og så selvfølgelig heller ikke kysset. Hun er 22 og jer er 24 :-)

Jeg tror det er vigtigt at bevare kontakten, så hun ikke glemmer mig, når nu vi trods alt ikke har tilbragt tid sammen. Her kan jeg ikke finde ud af om jeg skal ringe (vi har kun skrevet sammen) eller bare sende en besked hver 2.-3. dag?
frede000
Nyklækket

Indlægaf leon... » man 22. sep 2014 10:48

Hvis hun skal på ferie i 4 uger, kommer hun sikkert til at opleve rigtig meget. Du kan ikke være sikker på hende interesse stadig er der, når hun kommer hjem, du går lidt i glemmebogen.

Skriver du til hende hver anden dag, viser du, at du ikke har så meget at give dig til og er desperat. Jeg ville bare skrive god rejse inden hun tager af sted, like et billede/status efter en uge. Efter to uger skriver du, om du kan få en status update på hendes rejse og det ser rigtig spændende ud. Når hun så kommer hjem igen kan i prøve at sætte en date op.

Hvis du er så heldig at hun skrive til dig inden, så svarer du selvfølgelig :)
leon...
Private Johnson

Indlægaf Bark » man 22. sep 2014 12:18

Altså hvad har I lige sammen så? :D
Jeg ville bare skrive, så meget jeg nu har lyst til. Men hvorfor har du lyst til at skrive så meget med en pige, du ikke har så meget med, når hun er væk så længe? Du skal ikke være bange for, at hun glemmer dig. Du skal bare leve dit liv videre og fortsætte med at snakke og lave noget med andre piger.
Altså skriv da en gang i mellem - en gang om ugen måske - men lad være med at bruge for meget energi på det, for du kan jo alligevel ikke se hende før om fire uger.
Lad for alt i verden være med at sætte dit liv på standby og vent på, at hun kommer hjem. Så er du sikker på, at det aldrig kommer til at blive til noget.
Hvis hun kan mærke, du allerede lægger meget i det (stadig vildt, I ikke har set hinanden), og du validerer hende meget, er du ikke særligt attraktiv for hende. Bare fortsæt med at leve dit liv, og se hvad der sker, når hun kommer hjem.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Velocity » man 22. sep 2014 17:55

Hvis jeg var dig, ville jeg gå ud at prøve at score en masse damer i de fire uger og samtidig overveje, hvorfor jeg så gerne vil skrive med en tøs, jeg aldrig nogen sinde har mødt før. Med mindre at du ud fra Facebook kan konkludere, at hun ser virkelig godt ud eller er vanvittig sød (hvis det er det, du nu engang søger), er jeg mere end sikker på, at du på de fire uger sagtens kan finde en anden pige i byen eller andre steder, der er mindst lige så attraktiv for dig!

Bare min mening, selvfølgelig.. :)
Velocity
Private Johnson

Indlægaf Diresta » søn 5. okt 2014 22:21

Jeg er enig med Velocity: Scor en masse damer i de fire uger. Så har man altid "the upper hand", på den ene eller anden måde. Måske er det endda dig der ender med at glemme hende.

Og hvad skriveriet angår, ville jeg sende hende en besked efter ca. 2 uger (halvvejs gennem ferien, det er det der er målet), og bare nævne at du så noget i fjernsynet i går der mindede dig om hende (eller lign. undskyldning) og ville bare lige høre hvordan ferien gik. Ikke noget med "Hvornår kommer du hjem?" eller den slags desperado-pis. Kort besked i forbifarten. Uanset hvad hun skriver, svarer du ikke før du ved hun er hjemme igen. Så tager du kontakten op igen med noget i retning af "Hov, undskyld jeg ikke har svaret, men har haft vildt travlt med at springe i faldskærm. . . ."

Men før du gør noget af det, går du på nettet og melder dig til et faldskærmskursus.
Diresta
Bølle Bob

Indlægaf Fætter Stream » søn 5. okt 2014 22:34

Jeg ville også skrive hver 2. - 3-dag. Åbne med en kort besked er er sjov i sig selv, f.eks. noget skægt der skete om dagen eller et mem fra 9gag og så chatte hvis hun svarer. Jeg ville snakke om ting er sker for mig og ikke spørge som sådan hvad hun laver, det kan hun jo selv fortælle hvis hun vil.

Hvis hun er væk i 4 uger, så er det 14 beskeder, tager MAX 10 minutter, men 14 beskeder kan også klares på 45 sekunder. Synes den er lige grov nok hvis hun mener man er needy fordi man investerer 10 minutter. :)

Ringe, der tænker jeg man ryger ind i needy-feltet. Men hurtige beskeder der holder en på hendes radar, jeg har ikke prøvet at blive straffet på det.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Rizla » tirs 7. okt 2014 13:58

Shit, mand. I "PUA'er" forstår virkelig at komplicere tingene. Lad nu være med at spekulere i om du skal skrive til hende, hvornår du skal skrive til hende, hvad du skal skrive til hende osv. Undskyld mig, men flere af jer fremstår netop fucking needy, når I spekulerer i dette. Hvis du har lyst til at skrive til pigen, så skriv til hende! Hvis ikke, så lad være. Der er ingen grund til at overanalysere situationen. Men drop spekulationerne samt skriveriet og ses i stedet med hende HURTIGST MULIGT. Du er manden - ergo er det DIT ansvar at tage styringen og initiativet - i stedet for at bruge tiden på at spekulere i ligegyldigheder og derved misse chancen for at naile hende. Hvis hun vil ses, vil hun ses. Hvis ikke ... videre!
Rizla
Private Johnson

Indlægaf Bark » tirs 7. okt 2014 14:19

Jeg er enig i meget af det, du siger, men overvej at sige til en needy chode, at han bare skal skrive til hende, når han har lyst :D
Tror på, han skriver pænt meget og hele tiden så pga. needyness og ikke bare fordi, han lige har lyst.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?