Speciel pige - hjælp

Så spørg om råd herinde!

Speciel pige - hjælp

Indlægaf MrPerfekt » ons 24. sep 2014 16:33

Det er en pige, som jeg har haft noget kørende med i snart et måned. Vi går i samme klasse, hvor vi har været sammen en del gange efter skole. Går i gymnasiet. Det har været på grænsen til, at vi blev kærester. Det har været hende, som ønskede, at det blev til mere. Før vi fik noget sammen, havde hun en kæreste. Så har gjort en opmærksom på, at det også var en anden piger, altså hun skulle kæmpe for mig.

For tre dage siden fortalte hun, at hun havde fået noget kørende med sin tidligere kæreste, hvorefter jeg reagerer helt forkert ved at gøre alt for at få hende tilbage i hele 2 dage. Første dag ville hun gerne have mig, men jeg gøre opmærksom på, at hun var alt for mig, som var en fejl. Næste dag prøvede jeg igen, men denne gang var hun endnu mere afvisende. I dag har jeg prøvet at være ligeglad med hende i første modul, og senere gav jeg hende en smule opmærksomhed. I dag har jeg også skrevet med andre, mens hun har lagt mærke til det. Hun skriver også med sin tidligere kæreste foran mig..

Hvad er det bedste at gøre nu her?
- Være sammen med hende, mens jeg viser indirekte, at jeg er vildt sej
- Ignorer hende fuldkommen, og flirte med de andre piger.
- Skriver med andre. Ville det være det bedste, hvis jeg stoppede helt med det? Da hun har gjort udtryk for, at hun vil have en person helt for sig selv. Altså hun bryder sig ikke om, at jeg ser andre...

Ellers har I nogle gode forslag, som ville kunne hjælpe mig?
- Tak for hjælpen

Mvh.
MrPerfekt
MrPerfekt
Fætter kanin

Re: Speciel pige - hjælp

Indlægaf Velocity » ons 24. sep 2014 17:01

Hvordan var/er jeres "forhold", hvis man nu engang kan kalde det det? Har I kysset? Har I haft sex eller hvad er status på den front?

Det virker lidt som om, at det hele er lidt uklart imellem jer :)
Velocity
Private Johnson

Indlægaf MrPerfekt » ons 24. sep 2014 17:09

Vi har haft sex op til flere gange. Ellers er vores forhold ret personligt, hvor vi kender hinanden på personlige områder. Vi har også kysset i offentligheden. Men tingene har ændret sig efter, at hun har fået kontakt til sin tidligere kæreste.
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » ons 24. sep 2014 17:27

Har lidt svært ved at relatere til det her. Det sker tit, at en pige jeg havde noget kørende med ikke kan lide mig, og måske kan kunne lide en anden.. fair nok!.. vi skal ikke alle sammen kunne lide hinanden altid. Det er måske slet ikke en dårlig ting. Måske hun passer bedre med den anden fyr, og han gør hende gladere? Hvorfor obsesse og gå helt vildt meget op i det i stedet for bare fortsætte livet med andre piger. Piger som værdsætter dig for den stjerne du er, og lader dig værdsætte dem i deres stjerne. Så når du er allermest fortvivlet og ensom og nede på dit held, skal du huske det du ved, og sige til dig selv: der kommer altid en sporvogn mere, og måske endda også en pige til. Det er faktisk lige til. Også selvom folk vil være sådan "Hvad fuck er en sporvogn? Og hvad skal jeg med en pige til, jeg er jo bøsse?". Plus, sådan en sporvogn midt i det hele, vil nok ikke ligefrem lette eftermiddagstrafikken i indre by og folk bliver nok vildt sure. Jeg siger jo også bare ... jeg ved sgu ikke, det er bare livet, slap af
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf MrPerfekt » ons 24. sep 2014 17:48

Tak for svarene

Har noget kørende med nogle andre, hvor jeg skal mødes med en af dem i weekend, derfor er jeg ikke påvirket af mine følelser for denne her pige fra klassen. Men skal have fundet måden, hvor jeg kan få pigen tilbage. Skal udvikle mig selv og mine evner. Derfor håber jeg på, at en af jer har en god ide om, hvad det bedste er at gøre i sådan en situation
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf Bark » ons 24. sep 2014 21:20

Pigen - er det så hende, du snakker om, eller generelt at få en pige tilbage, du mister?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Velocity » tors 25. sep 2014 14:15

Umiddelbart ville jeg nok se en masse andre piger og samtidig måske flirte lidt med hende og ignorere hende på skift, uden at gøre for meget ud af det. Fokusér på at vise, at du er mere værd end hende (higher value). Du er bedre end hende og har muligheden for at score så mange andre damer. Vis, at du sagtens kan klare dig uden hende og har det for fedt, selv om I ikke har noget mere. I sidste ende, hvis hun ikke viser interesse, ville jeg droppe hende :D

Kunne være fedt, hvis du ville holde tråden opdateret med news omkring din situation ;)
Velocity
Private Johnson

Indlægaf MrPerfekt » lør 27. sep 2014 15:07

Glæder mig til at læse jeres svar! :)

Bark - at få denne her pige tilbage, som nok næsten er det samme fremgangsmåde som generelt ved alle piger.

I sidste uge valgte jeg at være sammen med mine venner i stedet for hende samtidig med, at jeg skrev med andre. Det påvirkede hende ved, at hun valgte også at "næsten" undgå mig ligesom jeg gjorde ved hende. Ellers spurgte jeg hende om, at vi kunne snakke sammen privat altså hjemme ved mig. Det endte hun med faktisk med at sige ja til det, men hun ville først vente på en veninde, så hun ville komme efter en halv time. Kunne godt mærke, at hun ikke ville komme uanset hvad, som også skete...

Konklusion
Det har påvirket hende på en måde, da jeg delvist har søgt kontakt andre steder. Men tilbage har jeg fået masser af modstand.

Planen for i næste uge, som er to muligheder - er lidt i tvivl angående det

Enten så skal jeg fuldstændig undgå hende på mandag og skrive med en anden pige hele dage (hun ved, at jeg har haft noget kørende med en 2.g'er) For det første vil det gøre, at hun bliver direkte i tvivl om, at jeg virkelig har fundet en anden. Men samtidig skubber jeg hende væk på den måde hen imod hendes tidligere. Hun har haft/har en del problemer (muligvis selvmordstanker) i forvejen, så det kunne godt ske, at hun vil lukke sig selv inde og kunne binde sig med sin tidligere kæreste (For et par uger siden fortalte hun lort om ham, voldelig, vendte hende mod hendes forældre, som faktisk sker nu her)
- Hun vil blive i tvivl om, hvad jeg føler for hende. Har set andre samtidig været sammen med hende. Måske skal jeg gøre mine initativer klart?

På den anden side har jeg bemærket, at en af efterskolen fik en vildt lækker kæreste, som jeg kyssede med på et tidspunkt. Derefter var han stadigvæk sammen med hende hele tiden. Til gengæld ødelagde jeg det lidt med hende efterfølgende. Uanset hvad så fik han hende.
- Være sammen med hende i hver pause, og skabte et vildt tæt bånd. Stoppe helt med at skrive med andre. Gøre det klart for første gang, at jeg virkelig vil hende. Har hele tiden været lidt her og der. Hun har været i tvivl om mine følelser, sådan opfatter jeg det til et vis punkt.

Ser frem til at læse jeres mening omkring denne her situation

Mvh
Mr. Perfekt
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » søn 28. sep 2014 20:53

Hvis du tog game lige så seriøst som denne specielle pige, du nu har oprettet flere tråde om, så ville problemet løse sig. Og hvad er det egentlige problem når alt kommer til alt? Som jeg ser det det uberettigede store fokus og opmærksomhed du tillægger hende (needyness,scarcity) frem for at leve livet, udvikle dig og have sex med andre piger (abundence). I det store billede er hun ligegyldig, plus at hun har afvist dig til fordel for en anden. Tid til at giv slip og lad hende være lidt. Det du har gang i med en masse små taktikker for at vinde hende tilbage er bare manipulativt og forceret, du burde i stedet fokusere på at blive den mand, hun har lyst til at være sammen med ubetinget. Gør det til en rejse, du er trods alt allerede i gang når du har oprettet en bruger herinde. Jeg tror også det kunne være sundt for dig at komme ud og have sex med en masse andre piger og dermed opleve, at hun ikke er unik og du kan få det præcist samme og bedre andre steder minus drama og issues.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Bark » man 29. sep 2014 00:01

Det er sku da lidt langt ude det der.
Er hun ikke sammen med sin tidligere kæreste igen?
Og hvorfor jagte og bruge så meget energi på en pige, der ikke vil dig?
Hvis hun var vild med dig, var hun jo ikke gået tilbage til ham. Fuck hende.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?