Speciel pige - hjælp

Så spørg om råd herinde!

Re: Speciel pige - hjælp

Indlægaf Mido » søn 5. okt 2014 10:21

STOP, STOP, STOP!

Hvad foregår der her? Du har skrevet side op og ned, analyseret samtlige situationer med hende og nu også skrevet en 3 siders lang field rapport om én pige. Prøv at tage et step væk, åben øjnene og åben dit sind. Zoom lidt ud fra den her situation.

Den her pige fylder jo nærmest alt i din verden. Du overanalysere alle situationer, og lige nu så vifter hun dig rundt og gør hvad der passer hende med dig. "Jamen betyder det så bare, at jeg skal ligge hende på is og skubbe hende væk fra mig?" Nej! Du skal meget mere end det. Du er simpelthen nødt til at tage hånden ned, og så mærke du har par nosser. Gjort det? Godt.
Dernæst, så er jeg nødt til at sige det som det er. Enten så vil du forsat blive såret af den her pige 1000 gange mere - bevares, du skal nok også få et knald eller to med hende imellem - for at hun til sidst dropper dig helt, fordi du simpelthen ikke er spændende mere. Du vil have det virkelig dårligt efter. Du vil være helt nede. Og så vil du (heldigvis) komme ovenpå igen.
Alternativet er at du dropper hende helt. Og nej, ikke bare i den der manipulerende "ej, hun kommer nok tilbage til mig, hvis jeg ligger hende på is". Nej, du er nødt til rigtigt at droppe hende - GFTOG, drop kontakt med hende og find nogle andre fokus punkter end hende i dit liv. Du vil have det dårligt efter. Du vil være nede. Og så vil du (heldigvis) komme ovenpå igen.
Det er pisse ærgerligt jeg ikke kan give dig mirakel-kuren til at få hende igen, men den er desværre ikke til stede når hun er på den piedestal du har sat hende på. Muligvis vil du få chancen for hende igen (om laaaang tid), muligvis ikke -- men det er SLET IKKE pointen. Pointen er, at du er nødt til at komme videre, og det kan du kun gennem den hårde vej.

Men hvorfor kan du ikke vinde hende tilbage ved jeres nuværende "forhold"?
Ganske enkelt fordi du er så vild med hende, at hun altid vil kunne mærke det. Altid. Piger er ikke dumme, de er faktisk (ofte) en hel del skarpere end os fyre til at forstå sådanne situationer, så du kan ligeså godt droppe al den manipulation. Hun kan mærke det på kilometers afstand. Hun vil altid føle at hun er ovenpå i jeres forhold, og så længe hun kan mærke det, så længe vil du aldrig blive hendes 1. prioritet. Hun udnytter dig lige nu, og du skal virkelig bare videre. Jeg kan ikke understrege det nok -- det vil i sidste ende være bedst for dig selv. Sorry to break it to you.

//Mido
Mido
Seargeant O'Hara

Indlægaf MrPerfekt » søn 5. okt 2014 11:40

Mido skrev:STOP, STOP, STOP!

Hvad foregår der her? Du har skrevet side op og ned, analyseret samtlige situationer med hende og nu også skrevet en 3 siders lang field rapport om én pige. Prøv at tage et step væk, åben øjnene og åben dit sind. Zoom lidt ud fra den her situation.

Den her pige fylder jo nærmest alt i din verden. Du overanalysere alle situationer, og lige nu så vifter hun dig rundt og gør hvad der passer hende med dig. "Jamen betyder det så bare, at jeg skal ligge hende på is og skubbe hende væk fra mig?" Nej! Du skal meget mere end det. Du er simpelthen nødt til at tage hånden ned, og så mærke du har par nosser. Gjort det? Godt.
Dernæst, så er jeg nødt til at sige det som det er. Enten så vil du forsat blive såret af den her pige 1000 gange mere - bevares, du skal nok også få et knald eller to med hende imellem - for at hun til sidst dropper dig helt, fordi du simpelthen ikke er spændende mere. Du vil have det virkelig dårligt efter. Du vil være helt nede. Og så vil du (heldigvis) komme ovenpå igen.
Alternativet er at du dropper hende helt. Og nej, ikke bare i den der manipulerende "ej, hun kommer nok tilbage til mig, hvis jeg ligger hende på is". Nej, du er nødt til rigtigt at droppe hende - GFTOG, drop kontakt med hende og find nogle andre fokus punkter end hende i dit liv. Du vil have det dårligt efter. Du vil være nede. Og så vil du (heldigvis) komme ovenpå igen.
Det er pisse ærgerligt jeg ikke kan give dig mirakel-kuren til at få hende igen, men den er desværre ikke til stede når hun er på den piedestal du har sat hende på. Muligvis vil du få chancen for hende igen (om laaaang tid), muligvis ikke -- men det er SLET IKKE pointen. Pointen er, at du er nødt til at komme videre, og det kan du kun gennem den hårde vej.

Men hvorfor kan du ikke vinde hende tilbage ved jeres nuværende "forhold"?
Ganske enkelt fordi du er så vild med hende, at hun altid vil kunne mærke det. Altid. Piger er ikke dumme, de er faktisk (ofte) en hel del skarpere end os fyre til at forstå sådanne situationer, så du kan ligeså godt droppe al den manipulation. Hun kan mærke det på kilometers afstand. Hun vil altid føle at hun er ovenpå i jeres forhold, og så længe hun kan mærke det, så længe vil du aldrig blive hendes 1. prioritet. Hun udnytter dig lige nu, og du skal virkelig bare videre. Jeg kan ikke understrege det nok -- det vil i sidste ende være bedst for dig selv. Sorry to break it to you.

//Mido

Angående det at jeg analyserer samtlige situationer, så er det noget, som jeg gør dagligt for at få et mere klart overblik over, hvad det egentligt skete i løbet af dagen. Droppe hende helt. Har stærkt overvejet det.

"Ganske enkelt fordi er så vild med hende". Det synes jeg helt ærligt ikke. Jeg har gang i andet, som jeg ved er lige så godt. For det andet så kan jeg tydeligt mærke, at hun er vild med mig. Når hun skriver med andre, så kigger hun på mig efter en reaktio. Hun viser sine beskeder til mig... Hun snakker pludselig om sin tidligere kæreste foran mig og lignede ting. Efter min mening så kører hun et modspil og en hård face overfor mig, fordi jeg har såret hende ("det her er kun for sjov" og "nævnt Signe"). I fredags var det også hende, som kyssede mig og ikke omvendt. Hun var helt væk i mig der. Så nævnte jeg Signe, og hun var væk igen (ikke smart - det ramte hende). Efterfølgende angående at hun skulle mødes med min tidligere kæreste, så mener jeg stadigvæk, at det var for at gøre mig misundelig. Da vi kyssede (efter jeg nævnte Signe) så ville jeg mest. Men hun sagde også, "Jeg vil også gerne mere, men jeg holder mig tilbage. Er godt til at holde facader".

Ellers har jeg været meget afslappet sammen med hende. Har ikke været totalt over hende. Er heller ikke helt vild efter hende. Men vil lære at kende de sociale dynamikker.
Senest rettet af MrPerfekt søn 5. okt 2014 13:03, rettet i alt 1 gang.
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf vUlpeS » søn 5. okt 2014 12:15

Nu rationaliserer du vist bare, Mr Perfekt.
Jeg tvivler på, at du oprettede tråden fordi du bare har det evigt let med din situation. - Eller... Nåja måske, men så er der jo tale om en irrationel handling (altså i min verden, forstås, oplys mig endelig! :))

Hvis du vil lære noget om sociale dynamikker, går jeg ud fra, at du er mest interesseret i, hvordan normalt fungerende mennesker fungerer, korrekt?
I den hensigt er det faktisk decideret kontraproduktivt at anvende en ubalanceret "forsøgskanin". Og så ikke et ord om, at det er fucking synd for hende, hvis du bruger hende som legetøj, når hun nu ER i den tilstand, hun er i.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf MrPerfekt » søn 5. okt 2014 13:16

vUlpeS skrev:Nu rationaliserer du vist bare, Mr Perfekt.
Jeg tvivler på, at du oprettede tråden fordi du bare har det evigt let med din situation. - Eller... Nåja måske, men så er der jo tale om en irrationel handling (altså i min verden, forstås, oplys mig endelig! :))

Hvis du vil lære noget om sociale dynamikker, går jeg ud fra, at du er mest interesseret i, hvordan normalt fungerende mennesker fungerer, korrekt?
I den hensigt er det faktisk decideret kontraproduktivt at anvende en ubalanceret "forsøgskanin". Og så ikke et ord om, at det er fucking synd for hende, hvis du bruger hende som legetøj, når hun nu ER i den tilstand, hun er i.

"anvende en ubalanceret forsøgskanin". Det er korrekt, at jeg vil lære de social dynamikker. Men mener ikke, at jeg bruger hende her som "forsøgskanin". Hvis vi nu antager, at det lykkes for mig. Så har jeg tænkt mig at holde fast i hende, dermed vil jeg stadigvæk udvikle mig. Hvis det ikke lykkes, så er det også fint. Så finder jeg en anden.

På den anden side har jeg lært en masse gennem det her forløb, som jeg kan bruge fremover. Hvis det lykkes for mig med hende, så vil jeg fremover vide, hvordan det er smarteste at handle i sådan nogle situationer. Mener slet ikke, at jeg bruger hende som "forsøgskanin".
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf vUlpeS » søn 5. okt 2014 13:44

Okok, det var bare det, jeg umiddelbart udledte af det nedenfor citerede:
MrPerfekt skrev: [...] Er heller ikke helt vild efter hende. Men vil lære at kende de sociale dynamikker.

My bad! Jeg skal ikke blande mig yderligere - held og lykke ;)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Fætter Stream » søn 5. okt 2014 17:05

Jeg tror der sker alt for meget inde i hendes hovede til at det du lærer ved at omgås hende kan "overføres" til mere standardiserede piger. Du lærer sikkert noget andet ved det - måske kan du blive god til at spotte når piger har alvorlige problemer og rod i deres liv?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf MrPerfekt » søn 5. okt 2014 18:06

Kan godt følge dig Stream angående at spotte disse piger

BTW har jeg lagt mærke til, at jeg ofte bedre kan lide disse "ustabile piger" (skriver også en med anden, som også har cuttet). Har faktisk fundet grunden til det.

"Ustabile personer" kører utrolig godt push/pull
- De kan være totalt vilde med en (pull). Pludselig sker der noget som påvirker dem, så er de ikke vilde med en mere (push)
- Der sker hele tiden noget nyt (sværere at regne ud)
- Sommetider utrolige kolde beskeder eller svar (virker godt - bliver bange for at miste dem)

Var mindre vild med hende. Pludselig havde hun noget med en anden (kunne ikke få hende = langt mere vild med hende lige der).

Finder lige ud af om jeg dropper det med hende i løbet af næste uge. Hvis det sker, så laver jeg en konklusion over hele forløbet (hvad fungerede godt eller dårligt - hvad er det bedste at gøre i sådan en situation - hvad gjorde hende anderledes) Har desuden skrevet en utrolig lang rapport hver dag, så der vil komme masser af guldkorn med i konklusionen.
MrPerfekt
Fætter kanin

Indlægaf Velocity » søn 5. okt 2014 20:14

Stærkt at du reflekterer så meget over tingene, det er nemlig bl.a. det, du lærer noget af!

Håber situationen løser sig, som du ønsker, og at du kommer videre champ ;)
Velocity
Private Johnson

Indlægaf Mido » søn 5. okt 2014 21:49

Jeg bliver nødt til at smide en kommentar til det sidste her angående relfektion. Jeg er nemlig ret uenig med Velocity, i at megen reflektion nødvendigvis er udpræget positivt.

Naturligvis skal man reflektere, det er klart, og det er også i denne proces man lærer. Men når det er sagt, så kan det også have nogle bivirkninger. Særligt synes jeg det er farligt at være for refleksiv, når man står i situationen - specielt når det gælder game.
Personligt har jeg altid - især inden jeg for alvor tog fat i "game" - været meget reflekterende. Jeg prøvede altid at afkode situationer jeg var i, og på den måde netop analysere mig frem til hvordan jeg kunne påvirke situationen (og dermed andre) til fordel for mig selv. Fx at gennem-analysere en interaktion, for at finde ud af, hvordan jeg kunne påvirke pigen til at gå i seng med mig. Det gav i mange tilfælde givet mig 2 ret store bagslag.

For det første endte jeg ofte med at være "stucked in my head", hvilket tit kan fjerne momentum i dit game. Pludselig sidder du og analysere fremfor at være nærværende og tilstede -- det kan mærkes på andre.
Det største problem var dog, at jeg lidt fjernede mine egne muligheder for at reagere impulsivt og intuitivt på omgivelserne, fordi jeg gerne ville tage de "rigtige" beslutninger. Jeg ville gerne sikre mig at få en "god respons" for omgivelserne, uanset om det var targets, venner, min arbejdsgiver, whatever, så jeg prøvede hele tiden at finde den "korrekte" respons.

Særligt det med at reagere impulsivt (og dermed også mere naturligt) ser jeg som en alpha-trait og helt klart noget, som er key for en mand. Det handler om bare at gøre tingene uden at tænke på folks reaktioner. Gør hvad der falder dig ind, også selvom det er noget lort nogle gange - hvis du føler for det, så gør det. Let loose og gem analyse værktøjerne til senere. Kom ud af dit hoved, vær nærværende og mærk verdenen. Uhhhmmmmm.. Verden er dejlig.
Jeg skal naturligvis ikke kunne sige, at det forholder sig sådan for alle. Nogle kan sikkert godt både være reflekterende, nærværende og impulsive på samme tid. Desværre siger erfaring mig, at de fleste har svært ved at forene de 3.

"Don't take life so serious" - Julien

//Mido
Mido
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?