Hjælp, hun er noget af en mundfuld!

Så spørg om råd herinde!

Hjælp, hun er noget af en mundfuld!

Indlægaf ande3373 » tirs 30. sep 2014 22:41

Den her pige får mig til at gå helt i baglås.

Jeg har følt jeg har haft mere eller mindre styr på de fleste af de piger jeg har skrevet med og har inviteret på date, men her sker der bare noget, og jeg fatter det ikke.

Den her pige, jeg har kendt hende et stykke tid, men ikke nog til at komme i venne kassen. Vi har altid været flirtende når vi ses og har kysset lidt med hende før i tiden også. Nu har vi igen kysset lidt, og jeg tænkte jeg gerne vil mere.

Hun skrev til mig en aften at hun havde en edderkop på sit værelse hvortil jeg svarede at hun gerne måtte komme og blive beskyttet. Så svarede hun at det var et svært valg grundet "min glæde for piger". Jeg føler egenligt at jeg fik reddet mig meget godt ud af den, men da jeg blev mere seriøs og spurgte hende om vi skulle ses skete der noget igen.

Hun forklarer mig at hun ikke er så god til dates og den slags, hvortil jeg svarer at vi kunne kalde det en hygge aften eller hvad end hun ville kalde det for at hun var tryg. Hun svarer så at hun lige vil sove på det, og det får hun da også lov til :roll: Men idag har hun så fortalt mig at hun ikke vil føle sig forpligtet og at hun alt for nemt kommer til det, desuden sagde hun at hun havde mødt en fyr lidt før mig, men at de kun havde ses i byen og at han er rejst nu, så han er klart en dårlig undskyldning. Det irriterer mig bare grænseløst hun ikke tør give mig chancen.

Havde hun været en hver anden havde jeg glemt hende og ikke spildt mere tid på det, men sagen er at jeg virkelig føler hun er speciel og at jeg er klar til at gå den ekstra mil for hende..

Gode råd modtages med kyshånd!
ande3373
Bølle Bob

Re: Hjælp, hun er noget af en mundfuld!

Indlægaf pikhund » tirs 30. sep 2014 23:23

Du skulle ikke ha' ladet hende tænke over det. Du ku' også ha' inviteret hende ud til en aktivitet i stedet (ikke sexlocation og give hende en logisk undskyldning). Direkte hjem kan jo aktiverer hendes ASD. Derudover er det bedre at være lidt vedholdende og tage ansvaret så hun selv kan fralægge sig det.

Til sidst er det dumt at tale sig uden om sin glæde for piger. Hvis hun påpeger den så er den jo åbentlys og du kan lige så godt være ærlig. Og så skal hun føle at du synes hun er særlig i forhold til de andre piger. Det burde jo være nemt hvis du havde været ærlig med hende. For du synes jo hun er speciel.
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf ande3373 » tirs 30. sep 2014 23:57

Tak for dit svar, men. Jeg er mere eller mindre klar over hvor fejlene ligger, vil bare gerne have råd til hvad der nu skal ske..
ande3373
Bølle Bob

Indlægaf Bark » ons 1. okt 2014 09:43

Ingen pige er speciel. Cut det der lort og kom videre. Det er det, du skal gøre nu.
Hvorfor er hun speciel? Du gør hende til noget, hun ikke er.
Hun siger, hun ikke er god til dates? Hvad er det for noget bullshit. Så hun skal simpelthen aldrig date eller hvad? Hun er jo bare ikke vild med dig, og så er den ikke længere. Lad være med at spilde tid på hende. Hun bliver ikke mere speciel af, at hun ikke vil have dig. Fuck hende. Videre :)
https://www.youtube.com/watch?v=GdnYedTpToA
HUN ER IKKE SPECIEL!!!!!!!
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » ons 1. okt 2014 16:55

Som jeg ser er problemet bare at hun ved du er en ladies mand og derfor bange for om du banger hende og så dumper hende bagefter. Det er et klart tegn på intelligens; hun er i stand til at observere mønstre i folks adfærd og foretage sandsynlige vurderinger af deres fremtidige adfærd.

Kunne måske hjælpe at du selv tager emnet op, ja du har været en player men det er ikke fordi du føler dig som en player for life, men at du har mødt en masse kvinder hvor du først troede det var noget men det var det så ikke, du ved ikke helt rigtigt hvorfor du har mødt så mange af den slags piger, egentligt er det temmeligt frustrerende.

Det er vigtigt at det ikke kommer som en salgstale, hvis hun får den mindste ide om at du siger det for at komme i bukserne på hende så er du STENdød, så det skal være i forbifarten hvor i snakker om noget helt andet, eventuelt start bagfra med at du synes kvinder er frustrerende.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Velocity » ons 1. okt 2014 18:03

Bark skrev:Ingen pige er speciel. Cut det der lort og kom videre. Det er det, du skal gøre nu.
Hvorfor er hun speciel? Du gør hende til noget, hun ikke er.
Hun siger, hun ikke er god til dates? Hvad er det for noget bullshit. Så hun skal simpelthen aldrig date eller hvad? Hun er jo bare ikke vild med dig, og så er den ikke længere. Lad være med at spilde tid på hende. Hun bliver ikke mere speciel af, at hun ikke vil have dig. Fuck hende. Videre :)
https://www.youtube.com/watch?v=GdnYedTpToA
HUN ER IKKE SPECIEL!!!!!!!

Jeg er meget enig med Bark, selv om jeg dog stadig mener, at du godt kan give det endnu et forsøg. Bare se at få sat hende ned fra den piedestal og betragt hende som ethvert andet f-closepotentiale, for hun er ikke andet end det. Se nogle andre damer og kør lidt på hende ved siden af. Hvis du ikke får hende, så fuck det og scor nogle andre damer - det må bare ikke gå dig på og påvirke dig negativt, det er det vigtigste!
Velocity
Private Johnson

Indlægaf ande3373 » ons 1. okt 2014 18:16

Bark og Velocity.. Jeg er med på at i kører den her hardcore gaming stil. Men faktum er at en pige sagtens kan være speciel. Jeg er også med på at man som oftest selv gør pigen speciel. Og jeg har set videon før. Men når nu man ikke er den type som siger fuck hende og der er så mange andre. Det er jeg sikker på der er, men jeg vil gerne have hende her.. Ja der er sikkert både nogle der er sødere og pænere, men jeg klinger godt med hende her og hygger rigtig godt med hende. Når nu det her ikke skal være endnu et knald bare for knaldet skyld finder jeg det ret relevant. Jeg spurgte her i tråden for at få hjælp med min specifikke sag, ikke for at høre mere om generelt game..

Og til Stream - Tak! Det lyder som en god måde at få sagt at man måske ikke er helt så slem alligevel!
ande3373
Bølle Bob

Indlægaf Velocity » ons 1. okt 2014 19:19

ande3373 skrev:Bark og Velocity.. Jeg er med på at i kører den her hardcore gaming stil. Men faktum er at en pige sagtens kan være speciel. Jeg er også med på at man som oftest selv gør pigen speciel. Og jeg har set videon før. Men når nu man ikke er den type som siger fuck hende og der er så mange andre. Det er jeg sikker på der er, men jeg vil gerne have hende her.. Ja der er sikkert både nogle der er sødere og pænere, men jeg klinger godt med hende her og hygger rigtig godt med hende. Når nu det her ikke skal være endnu et knald bare for knaldet skyld finder jeg det ret relevant. Jeg spurgte her i tråden for at få hjælp med min specifikke sag, ikke for at høre mere om generelt game..

Og til Stream - Tak! Det lyder som en god måde at få sagt at man måske ikke er helt så slem alligevel!

Okay - selvfølgelig, kan godt se at i hvert fald mit svar måske var lidt hårdt og "tough" i det, sorry for det. Selvfølgelig kan pigen godt være speciel, og det kan være hun lige er noget for dig, og hvis det er det, du søger - så gå efter hende! Mit indlæg var måske lidt for meget præget af den måde, jeg forsøger at praktisere mit game på, dog ikke sagt, at jeg ikke står ved det.

Men hvis du virkelig føler, at hun er noget specielt, og du ikke kan se dig selv med andre end hende lige her for tiden, så go for it champ! ;) Jeg har selv stået i samme situation for måneder tilbage, så jeg har fuld forståelse makker!
Velocity
Private Johnson

Indlægaf Bark » ons 1. okt 2014 20:18

Velocity skrev:
ande3373 skrev:Bark og Velocity.. Jeg er med på at i kører den her hardcore gaming stil. Men faktum er at en pige sagtens kan være speciel. Jeg er også med på at man som oftest selv gør pigen speciel. Og jeg har set videon før. Men når nu man ikke er den type som siger fuck hende og der er så mange andre. Det er jeg sikker på der er, men jeg vil gerne have hende her.. Ja der er sikkert både nogle der er sødere og pænere, men jeg klinger godt med hende her og hygger rigtig godt med hende. Når nu det her ikke skal være endnu et knald bare for knaldet skyld finder jeg det ret relevant. Jeg spurgte her i tråden for at få hjælp med min specifikke sag, ikke for at høre mere om generelt game..

Okay - selvfølgelig, kan godt se at i hvert fald mit svar måske var lidt hårdt og "tough" i det, sorry for det. Selvfølgelig kan pigen godt være speciel, og det kan være hun lige er noget for dig, og hvis det er det, du søger - så gå efter hende! Mit indlæg var måske lidt for meget præget af den måde, jeg forsøger at praktisere mit game på, dog ikke sagt, at jeg ikke står ved det.

Men hvis du virkelig føler, at hun er noget specielt, og du ikke kan se dig selv med andre end hende lige her for tiden, så go for it champ! ;) Jeg har selv stået i samme situation for måneder tilbage, så jeg har fuld forståelse makker!

Faktum er ikke, at en pige godt kan være speciel - i hvert fald ikke hvis definitionen af speciel er enestående. DU kan føle, I har en bedre kemi, end du kan forstille dig at have med andre, men det er ikke rigtigt. Det føles rigtigt, fordi du er i det, men alt det du oplever nu, går jeg ud fra du har prøvet før, og kommer du til at opleve igen.

Men jeg forstår dig! Og jeg synes, det er helt fint, at du gerne vil give hende en chance. Men for mig at se, har hun allerede afvist dig... Men hvis vi nu ser bort fra, at hun har flere undskyldninger for ikke at se end at se dig, så er det jo fint, du vil kæmpe for hende. Men overvej, om det er det værd at kæmpe for en, der dybest set ikke vil have dig. Du siger også, I kender hinanden i forvejen. Så ved hun jo også hvem du er, og skal ikke først overbevises om, at du er hende type.
Men hvis du, selvom du virkelig tænker så rationelt du overhovedet kan, stadig gerne vil investere alt du har i en pige, der ikke vil have dig, så gør det da! Du lærer jo noget af det, og du vinder, lige meget hvad der sker. Du bliver nok også mega såret, men det er også meget sundt en gang i mellem.
Hvis det lykkes dig at overvinde hende, så vinder du. Hvis du efter noget tid, hvor du har forsøgt at skabe noget mellem jer, tager chancen og siger tingene som de er, og hun afviser dig, så vinder du også. Det skal forstås i, at du kan komme videre, og har den erfaring med i sækken.
Men hvis hun endnu engang siger til dig, at hun ikke vil, så må du altså stoppe... Ingen bliver mere værd, fordi de er svære at få. Lad være med at jagte nogen, der ikke vil dig. Beløn dem, der vil dig.

og lige til sidst... Det er vigtigt, at du indser, at ingen piger er specielle. Det er helt fint og naturligt at falde for en pige (det gør vi jo alle, og det er fantastisk, når det er gengældt), men du må ikke tro, at du aldrig finder noget bedre eller lige så godt, for så gør du hende til noget, hun ikke er. At lige netop hende her lever op til dine krav, det er jo bare lækkert. Men husk, at det er der mange der gør. Hun føles bare som den eneste, fordi hun er den eneste du kan se lige nu. Husk især det her, hvis det ikke går med hende. Det er ikke for at være kold og kynisk, men det er rigtigt, og det vil hjælpe dig meget fremadrettet :)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Bark » ons 1. okt 2014 20:23

Når ja, og hvad kan du så gøre...
Ja, altså du har jo gjort meget allerede. Du har jo spurgt og fået svar.
Men prøv at se, hvad der sker, hvis du fortsætter med at snakke med hende. Inviter hende eller dig selv over, og hvis hun er på, er det jo lækkert. Hvis hun investerer i samtalerne og gerne vil ses, er den jo hjemme. Men ellers er hun bare ikke vild med dig, og det må du acceptere :) jeg håber i hvert fald ikke, du har tænkt dig at dvæle ved hende i lang tid, hvis hun ikke vil dig. Det er spild af liv og tid.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?